The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς το είπες; User Experien… τι;

Manos Valasis


Ένα μειδίαμα διαγράφεται στα χείλη του υποψιασμένου marketeer. «Ναι, το ξέρω αυτό. Το έχω διαβάσει πολλάκις».

Το User Experience (UX) περιλαμβάνει τη συμπεριφορά , τη στάση και τα συναισθήματα κάποιου  όταν χρησιμοποιεί ένα ux_concept προϊόν, ένα σύστημα, ή μια υπηρεσία. Το UX είναι δυναμικό και αλλάζει συνεχώς  με το χρόνο, ακολουθώντας τα ερεθίσματα και τις γνώσεις του χρήστη.

«Στο ζουμί όμως, εκείνο το killer tip που θα σαρώσει τα conversions που είναι;»

 Το UX είναι επιστήμη. Κάνε ότι το γράφεις σε μία σειρά, και οι ερινύες του frontend θα είναι μαζί σου  για πάντα. Για πάντα.

Όμορφο και μοντέρνο design, αλλά με κακό UX που δε φέρνει conversions; Γίνεται. Εύκολα. Παλαιότερα το κόκκινο «x» στη δεξιά πάνω γωνία του παραθύρου έκανε πιο ελκυστική την ανάγκη του χρήστη να κλείσει τη σελίδα.

Η κρίσιμη ερώτηση είναι: «Πού ακριβώς κοιτάζει ο χρήστης εν έτει 2014» όταν βλέπει μια σελίδα/εφαρμογή;

Οι χρήστες είναι πλέον πιο έμπειροι, υποψιασμένοι και εκπαιδευμένοι. Έχουν μάθει να διαβάζουν τα μενού, να αναζητούν προσφορές στα sidebars και να scanάρουν τους τίτλους των άρθρων. Είναι σε θέση να καταλάβουν πολύ γρήγορα αν ένα site τους ενδιαφέρει και είναι πολύ εύκολο να τους αποθαρρύνει ένα User Interface (UI) που δεν τους έδειξε άκοπα και γρήγορα «περί τίνος πρόκειται».

Έτσι λοιπόν, οι πιο πρόσφατες έρευνες λένε πως το μάτι του χρήστη διαγράφει μια πορεία σαν «F»  όταν κοιτάει μια σελίδα.

heatmap

Ξεκινάει από την πάνω αριστερή γωνία, κάνοντάς την το ιδανικό σημείο για να μπει το λογότυπο και να του αποτυπωθεί το brand στη μνήμη.

Κινείται προς τα δεξιά και παράλληλα με το banner σκανάροντας. Αν βρει banner στο δρόμο του, δεν πρέπει να επισκιάζει (κυρίως χρωματικά) το λογότυπο.

Επιστρέφει πάλι στα αριστερά και κοιτάζει κάτω από το λογότυπο. Εδώ είναι που πρέπει να μπει το σημαντικότερο περιεχόμενό μας.

Στη συνέχεια, το μάτι  θα κινηθεί και πάλι προς τα δεξιά της σελίδας σκανάροντας, και μετά θα επιστρέψει και πάλι αριστερά, ακολουθώντας την ίδια πορεία μέχρι να φτάσει στο σημείο κορεσμού.

Οπότε τοποθετώντας το content μιας σελίδας με τον κατάλληλο τρόπο μπορούμε να μεγιστοποιήσουμε τις πιθανότητες να περάσει στις αισθήσεις του χρήστη.

Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό, το UX αλλάζει μέρα με τη μέρα. Κάθε μέρα. Και μέρα με τη μέρα, όλα και πιο πολλά designs θα είναι όμορφα και μοντέρνα, γιατί «όλοι μπορούν να κάνουν ένα όμορφο και μοντέρνο design».

Ώσπου φυσικά ξεφύγουμε από το entry level και φτάσουμε στον αναταγωνισμό του σήμερα, που η πρόταση «καλύτερο UX σημαίνει περισσότερα conversions» γίνεται ζωτική αναγκή, και όχι ένα μεταξωτό nice to have.

Πηγή: noworryweb, tutsplus

Content · Social Media

conversion · ui · user experience · ux

Manos Valasis

Ο Μάνος Βαλάσης έχει περάσει από Telecoms και INGO Executive Management, όμως τα τελευταία 3 χρόνια ασχολείται με το development και τη διαχείρισή του με άξονα την online διαφήμιση. Έχει συμβάλει στο development του δημοφιλέστερου ελληνικού mobile app και σε projects/apps/websites για μερικά από τα μεγαλύτερα brands στη χώρα. Ως Head Developer της socialab ακολουθεί το motto "κάθε γραμμή κώδικα πρέπει να έχει θετικό impact στο brand".

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting