The New Stuff - Suit digital marketing

Wearables: Τάσεις και προκλήσεις

Maria Gialouri


Τα wearables είναι εδώ και εγκαθιδρύονται με το πέρασμα του χρόνου όλο και περισσότερο. Να υπενθυμίσουμε στο σημείο αυτό, πως σε αυτή την κατηγορία εντάσσουμε τις συσκευές εκείνες που φοριούνται επάνω στο σώμα, και λειτουργούν συνδυαστικά με κάποιο υπολογιστή ή mobile συσκευή, συγκεντρώνοντας πληροφορίες και δεδομένα, τα οποία παρουσιάζονται στην οθόνη του χρήστη. Οι κύριες κατηγορίες είναι τα Smartwatches, τα Fitness Trackers, και συσκευές augmented και virtual reality, όπως τα Google Glasses.
bits-wearablereport-tmagArticle
Στην Ελλάδα η συγκεκριμένη τάση είναι ακόμη στα σπάργανα, ενώ στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού τα πράγματα είναι αρκετά διαφορετικά. Πιο συγκεκριμένα, σε σχέση με το προηγούμενο έτος υπήρξε αύξηση 57%, με τον αριθμό των χρηστών να ανέρχεται στα 39,5 εκ. για το 2015. Οι χρήστες αυτοί αποτελούν περίπου το ¼ των χρηστών του internet, και ανήκουν κυρίως στο ηλικιακό group 25 – 44 ετών που συλλέγουν δεδομένα για σκοπούς άθλησης και φυσικής κατάστασης.

Table with Wearable Users, 2015 -2019

Σύμφωνα με μελέτη που πραγματοποιήθηκε για τις ΗΠΑ, οι παραπάνω αριθμοί θα διπλασιαστούν μέσα στην επόμενη πενταετία. Η τάση που προβλέπεται μάλιστα, είναι πως μακροχρόνια το ηλικιακό group που θα παίξει καθοριστικό ρόλο στην διάδοση των wearables θα είναι το 65+, λόγω της ανάπτυξης και διάδοσης wearable συσκευών που θα μετρούν δείκτες σχετικούς με την υγεία.

Θα περίμενε κανείς πως o σταθερός ρυθμός ανάπτυξης των wearables, θα συνοδευόταν και από ανάλογη αύξηση του διαφημιστικού budget για τις συγκεκριμένες συσκευές. Ωστόσο, υπάρχει μία διστακτικότητα από τη μεριά των advertisers και των marketers που αναμένεται να αλλάξει όταν θα κερδίσουν τα wearables σημαντικότερο μερίδιο αγοράς. Προς στιγμήν, μεγάλο μέρος του καταναλωτικού κοινού είναι αρκετά επιφυλακτικό, θεωρώντας πως δεν θα αποκόμιζε ιδιαίτερο όφελος από μία τέτοια συσκευή, ενώ καθοριστικός παράγοντας για την αγορά είναι και η τιμή.

Έτσι, η περαιτέρω διείσδυση των wearables στην αγορά αποτελεί μία πρόκληση, η οποία θα μπορούσε να ξεπεραστεί, ίσως όχι με την ταχύτητα που συνέβη στην περίπτωση των smartphones και των tablets αλλά με σταθερά βήματα. Αυτό μπορεί να συμβεί ενδεχομένως μέσω της ανάπτυξης Apps που θα καλύπτουν περισσότερες ανάγκες και ενδιαφέροντα του καταναλωτικού κοινού, όπως ακριβώς έγινε και με τις προαναφερθέντες mobile συσκευές.

Θα είναι πάντως πάρα πολύ ενδιαφέρον να δούμε, πώς θα διαμορφωθεί η διαφήμιση στο digital marketing μέσω των ειδικότερων δυνατοτήτων στόχευσης από την προσωποποιημένη πληροφορία που θα μπορούν να αντλήσουν οι marketeers από τα Apps των wearable συσκευών.

 

Advertising · Future · Mobile Marketing

Mobile · wearables

Agencies · Brand & Marketing Managers

Maria Gialouri

Η Μαρία δραστηριοποιείται το τελευταίο διάστημα στο χώρο του digital. Έχει background στα οικονομικά, αλλά είναι engaged fan του marketing με έντονο ενδιαφέρον για τη διαφήμιση, τα social media και τις νέες τεχνολογίες.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting