The New Stuff - Suit digital marketing

Welcome Facebook at Work!

Dora Ekaterini


Ο κόσμος των social media είναι ένας ταχύτατα εξελισσόμενος κόσμος, με πολλές και ενδιαφέρουσες καινοτόμες ιδέες. Μία αντίστοιχη τέτοια ιδέα είναι το λανσάρισμα της νέας εκδοχής του Facebook, γνωστή ως το “Facebook at work”.

Ναι, καλά καταλάβατε! Θα μπορούμε πλέον και επίσημα να χρησιμοποιούμε το Facebook στη δουλειά!

Facebook-at-work

Όπως είχαμε πει και ένα μήνα νωρίτερα, όταν το εν λόγω εγχείρημα ήταν ακόμα σε εξέλιξη, ένα μεγάλο βήμα ήταν προγραμματισμένο να γίνει από το μεγαλύτερο social network. Τώρα λοιπόν, η εφαρμογή αυτή είναι live, αλλά διαθέσιμη σε ένα μικρό μόνο αριθμό επιχειρήσεων προς το παρόν.

To Facebook λανσάρει μια διαφορετική αλλά βασιζόμενη σε ότι ήδη γνωρίζουμε, εκδοχή της αγαπημένης μας πλατφόρμας. Πιο συγκεκριμένα, ο κάθε χρήστης μπορεί να σερφάρει στο Facebook εν ώρα εργασίας και να αλληλεπιδρά με τους συναδέλφους του, ενώ το πιο εντυπωσιακό είναι ότι όλη αυτή η αλληλεπίδραση είναι εμφανής μόνο στα όρια του εκάστοτε εταιρικού προφίλ.

Ο κάθε χρήστης μπορεί να δημιουργήσει είτε ένα ξεχωριστό λογαριασμό για το εταιρικό προφίλ, είτε να χρησιμοποιήσει το ήδη υπάρχον προσωπικό του προφίλ με τη δυνατότητα να αλλάζει τους λογαριασμούς όποτε επιθυμεί μέσα στην ημέρα. Ωστόσο, τα δύο αυτά accounts θα είναι εντελώς διαφορετικά, αφού οποιαδήποτε αλληλεπίδραση με τους συναδέλφους θα είναι ορατή μόνο σε αυτούς, στο ίδιο περιεχόμενο του εταιρικού Facebook. Η μόνη προϋπόθεση για όλα τα παραπάνω είναι η εκάστοτε εταιρία στην οποία εργάζεται κάποιος να χρησιμοποιεί τη συγκεκριμένη εφαρμογή του Facebook.

Facebook At Work

 

Ερωτηματικά ωστόσο δημιουργούνται γύρω από το θέμα για το πως το Facebook at Work θα αρχίσει να έχει έσοδα, αφού -προς το παρόν τουλάχιστον- δεν τρέχουν διαφημίσεις, ούτε δίνεται πρόσβαση και δυνατότητα σύνδεσης με apps. Θα μπορούσε άραγε να λειτουργεί με κάποιας μορφής subscription;

Προσωπικά, θεωρώ ότι είναι μια καινοτόμα εξέλιξη του Facebook και ένα εξαιρετικό εργαλείο για τις επιχειρήσεις, δεδομένου ότι συγκεντρώνει δύο βασικά πλεονεκτήματα. Πρώτον, είναι ευρέως γνωστό πως λειτουργεί η πλατφόρμα του οπότε δε θα χρειαστεί μεγάλος χρόνος εξοικείωσης από τους χρήστες. Και δεύτερον, διαθέτει το μεγαλύτερο αριθμό users από οποιοδήποτε άλλο social network, γι’ αυτό άλλωστε χαρακτηρίζεται και ως ο βασιλιάς των social media.

Welcome Facebook at Work…

 

Facebook · News · Social Media

Facebook · Facebook at work

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Media

Dora Ekaterini

Η Δώρα δραστηριοποιείται στο χώρο του digital marketing. Oλοκληρώνοντας τις σπουδές της πάνω στο Μάρκετινγκ και τις Πολιτικές Επιστήμες, την κέρδισε ο χώρος του Μάρκετινγκ με μεγάλη διαφορά. Παράλληλα, δηλώνει blogger καθώς στον ελεύθερο χρόνο της ασχολείται με το προσωπικό της food blog.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting