Welcome tabs
Έχετε γνωριστεί με τα welcome tabs ή αλλιώς landing tabs ή και non-fan tabs;
Τα welcome tabs είναι ένα εργαλείο για όσους έχουν σελίδα στο Facebook, καθώς καλωσορίζουν όσους δεν είναι fans της σελίδας.
Σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα, χρησιμοποιούνται και για να απαγορεύσουν την πρόσβαση στην υπόλοιπη σελίδα σε όσους δεν είναι ήδη fans, «αναγκάζοντας» τους χρήστες να γίνουν fans.
Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι το tab 1969 στη σελίδα της προσφάτως πολυσυζητημένης Gap.
Σύμφωνα με τον Jeff Widman του BrandGlue, το conversion των χρηστών από επισκέπτες σε fans υπερδιπλασιάζεται με τη χρήση ενός τέτοιου tab από 23% σε 47%:
We ran an A/B test just four weeks ago to guesstimate the efficacy of a landing tab. We drove visitors to the fan page of a major brand using ads. Those ad-driven visitors converted to fans at a rate of approximately 47% WITH a landing tab. When we turned off the landing tab, those same ad-driven visitors converted to fans at approximately 23%. A VERY noticeable loss in conversions over the course of the campaign. [via]
Φυσικά, το ποσοστό αυτό είναι ένας γενικός μέσος όρος και όχι ιδιαίτερος αντιπροσωπευτικός για όλες τις κατηγορίες σελίδων, αλλά είναι ένα στοιχείο.
Η προσωπική μου εμπειρία πάντως δείχνει ότι η καλή χρήση ενός welcome tab όντως δείχνει σημαντική διαφοροποίηση στα αποτελέσματα.
Η δική σας;