The New Stuff - Suit digital marketing

Γιατί δε σας ακολουθούν στα social media

Vassiliki Plemmenou


Στην εποχή που το digital είναι στην καλύτερη φάση του και που έχει ακόμη μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης, τα social media είναι το βασικό meeting point των brands με τους users.

Μία εταιρεία μέσα από την παρουσία της σε μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης έχει τη δυνατότητα να προσεγγίσει το κοινό της μέσα από την ανάδειξη της φιλοσοφίας και της κουλτούρας της, αλλά και του τι έχει να προσφέρει. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα όμως είναι ότι μέσω των social media, μία εταιρία μπορεί να είναι δίπλα στους καταναλωτές της για ό,τι αυτοί χρειάζονται.

social_media_strategy111

Ωστόσο, πολλά brands δεν απολαμβάνουν την επιτυχία που θα περίμεναν στα social media. Σε έρευνα που διεξήχθη το Νοέμβριο, φάνηκε πως από το σύνολο των ατόμων που περιμένουν από ένα brand να έχει social παρουσία, υπάρχει η μεγάλη απόκλιση της τάξης του 35-65% -αναλόγως με την κατηγορία του κοινού που εξετάστηκε σε κάθε περίπτωση- σε αυτούς που πραγματικά θα την ακολουθούσαν στα social media.

Ας δούμε όμως παρακάτω ποιο μπορεί να είναι τελικά το πρόβλημα:

1. Οι χρήστες δε γνωρίζουν την ύπαρξη του account σας

Το να διατηρείτε κάποιο account στις social πλατφόρμες δεν είναι από μόνο του αρκετό. Προκειμένου ο κόσμος να μάθει για τη σελίδα σας και να μπει στη διαδικασία να ενδιαφερθεί πρέπει να «ανεβάζετε» φρέσκο και δημιουργικό περιεχόμενο και να το ανανεώνετε συχνά. Σημειώστε ακόμη πως ο διάλογος με τα άτομα που σας ακολουθούν είναι κίνηση κλειδί. Είναι πολύ σημαντικό να ξέρετε για ποιο λόγο χρησιμοποιείτε μια social πλατφόρμα και να κατανοείτε πως είναι ένα μέσο άμεσης επικοινωνίας και interaction με τους χρήστες. Είναι προτιμότερο να βρίσκεστε σε λίγα social media και να τα χρησιμοποιείτε σωστά από το να βρίσκεστε παντού χωρίς ουσιαστικό λόγο.

2. Δε βρίσκουν το λόγο να σας ακολουθήσουν

Οι λόγοι για τους οποίους ένας user βρίσκει χρήσιμο το να ακολουθήσει μία εταιρεία στα social media είναι αρκετοί. Οι χρήστες θέλουν να διασκεδάζουν, να έχουν προνόμια που άλλοι δεν έχουν και να παίρνουν απαντήσεις στις ερωτήσεις τους σχετικά με το brand. Κάντε τις ανάλογες social ενέργειες ώστε οι followers σας να νιώθουν ότι έχουν προσωπική σχέση με το brand σας. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δίνετε exclusive content σε όσους σας ακολουθούν στα social media ή να μπαίνετε σε ανοιχτή συζήτηση μαζί τους, ώστε να παίρνουν άμεση απάντηση σε όλες τις απορίες τους.

3. Δίνετε ακριβώς το ίδιο περιεχόμενο σε όλες τις social πλατφόρμες

Ο καθένας μπορεί να παρατηρήσει πως ένα brand κάνει ένα απλό copy & paste σε όλα τα social media που διατηρεί. Διαφορετικό content έχει επιτυχία στο Facebook και διαφορετικό στο Twitter. Δεν είναι κακό να υπάρχει επικάλυψη περιεχομένου, ίσα ίσα που είναι απολύτως φυσιολογικό και επιβάλλεται να υπάρχει συνοχή στο content ενός brand, αλλά το ύφος του κάθε social μέσου είναι διαφορετικό και γι’ αυτό απαιτείται διαφορετική προσέγγιση.

4. Το account σας λειτουργεί «ρομποτικά»

Εάν το περιεχόμενό σας είναι πολύ προωθητικό, το πιθανότερο είναι να λειτουργεί απωθητικά προς τους fans σας. Η παρουσία μιας εταιρείας στα social media πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστική, να έχει προσωπικό τόνο και να δημιουργεί στενή σχέση με τους χρήστες που την ακολουθούν.

5. Οι εταιρείες δεν βρίσκονται εκεί που θα ήθελε το κοινό τους

Δεν είναι διόλου περίεργο που η συντριπτική πλειονότητα των χρηστών περιμένει πως κάθε brand θα έχει παρουσία στο Facebook. Ωστόσο, διαφορετικά κοινά ψάχνουν διαφορετικές εταιρείες σε διαφορετικές πλατφόρμες. Σύμφωνα με έρευνα, το 84% των ερωτηθέντων περιμένει πως ένα brand θα έχει παρουσία στο Facebook, το 64% στο Twitter, αφήνοντας στην τρίτη θέση το Youtube. Ακολουθούν Instagram, Google+ και Pinterest.

Επομένως, για να αποφύγετε όλα τα παραπάνω θα πρέπει όταν ξεκινάτε τη social media στρατηγική σας να έχετε κατανοήσει πλήρως ποιο είναι το κοινό σας και σε ποια social media θα το προσεγγίσετε.

Social Media

Social Media · social media mistakes

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Vassiliki Plemmenou

Η Βασιλική έχει 2ετή εμπειρία ως Social Media Manager σε μεγάλο Δημοσιογραφικό Οργανισμό, είναι όμως new entry στο χώρο των digital agencies. Ως Account Executive μαθαίνει συνεχώς καινούργια πράγματα για το Digital Marketing και είναι μονίμως ενθουσιασμένη γι'αυτό! Welcome her to the digital world!

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting