The New Stuff - Suit digital marketing

Κερδίζοντας τη μάχη του περιεχομένου! Μάθημα Πρώτο!

Tasos Veliadis


Εδώ και χρόνια μιλάμε για content marketing, κυρίως αναφερόμενοι στο Facebook αλλά και στα υπόλοιπα social media.

Όλοι έχουμε ξοδέψει χιλιάδες ώρες μπροστά σε μία οθόνη ή κόβοντας βόλτες γύρω από το κτίριο για να σκεφτούμε αυτή τη διαφορετική ιδέα που θα δημιουργήσει buzz και θα εκτοξεύσει όχι μόνο τα shares, αλλά και το virality του περιεχομένου.

Content is the king message on blue background

Όσο και αν αλλάζουν οι πλατφόρμες που χρησιμοποιούμε, το content θα συνεχίσει να είναι ο νούμερο ένα παράγοντας που θα μπορεί να επηρεάσει τους καταναλωτές. Τόσο μέσα από τη Google, όταν κάποιος κάνει μια αναζήτηση, όσο και μέσα από τα υπόλοιπα μέσα που το content έρχεται και σε βρίσκει μόνο του.

Ο βασικός όμως σκοπός του περιεχομένου είναι να δημιουργήσει conversions. Είτε μιλάμε για πωλήσεις, είτε για συλλογή emails, είτε για engagement. Ας δούμε λοιπόν πως μπορείτε να κερδίσετε σε αυτή τη μάχη που θα συνεχίσει να σας απασχολεί για πολλά χρόνια ακόμα.

Δημιουργήστε περιεχόμενο για πολλές συσκευές

Ναι, είναι φανταστικό να παράγουμε ωραίο, δημιουργικό περιεχόμενο και καινοτόμες ιδέες. Το πιο βασικό όμως είναι να μπορούν οι χρήστες να δουν αυτό το φανταστικό περιεχόμενο σωστά και σε όλες τις συσκευές. Τεστάρετε το περιεχόμενο σας σε κινητά και tablet, δείτε πως φαίνεται, βελτιώστε τα λεκτικά σας και τις εικόνες σας, ώστε να είναι πιο φιλικές σε χρήστες φορητών συσκευών.

Γίνετε χρήσιμοι

Βασικός κανόνας στα social media είναι να παράξετε χρήσιμο περιεχόμενο. Δε χρειάζεται να εφεύρετε ξανά τον τροχό, χρειάζεται όμως να δείτε τα πραγματικά προβλήματα των καταναλωτών σας και να εστιάσετε σε activations, όπως και σε αντίστοιχο περιεχόμενο, που θα τους βοηθήσει να βελτιώσουν τη ζωή τους και να νιώσουν καλύτερα με τον εαυτό τους και τους γύρω τους. Μόνο έτσι θα καταφέρετε να έρθετε στο μυαλό τους όταν φτάσει η ώρα να αγοράσουν ένα προϊόν.

content-marketing

Παίξτε με το συναίσθημα

Υπάρχουν μέσα που πολύ δύσκολα θα επηρεάσουν κάποιον χρήστη να κάνει μια άμεση πώληση, ειδικά βλέποντας ένα συγκεκριμένο post, εκτός κι αν πρόκειται για προσφορά. Επομένως, δε χρειάζεται πάντα να επικαλείστε τη λογική, μπορείτε να «παίξετε» και με τη συναισθηματική πλευρά του χρήστη. Δημιουργήστε εικόνες και βίντεο, τα οποία παρόλο που έχουν σχέση με τις αξίες του brand σας, γεννάνε συναισθήματα. Συναισθήματα χαράς, ευτυχίας ή ακόμα και συγκινήσεις. Ο κόσμος είναι διατεθειμένος να μοιραστεί στο profile του πράγματα που τον κάνουν να “νιώθει”, παρά σκέτες εικόνες ή προσφορές.

Επιβραβεύστε τους καταναλωτές σας

Όσα χρόνια και αν περάσουν, είναι βασικό να δείχνετε στους καταναλωτές σας ότι τους σέβεστε, αλλά και ότι αναγνωρίζετε το πόσο πιστοί είναι σε εσάς. Δώστε τους κίνητρα να έρθουν να αγοράσουν από εσάς, δοκιμάστε να δημιουργήσετε ακόμα και ιστορίες βασισμένες πάνω σε αυτούς. Αυτό το περιεχόμενο εκτός απ’ το ότι θα μοιραστεί στα social media, θα είναι ένα πολύ καλό κίνητρο να δημιουργήσουν οι ίδιοι οι χρήστες θετικές ιστορίες για εσάς και να μιλήσουν για το brand σας στους φίλους τους.

Δημιουργήστε περιεχόμενο βάσει σχεδίου

Πρέπει πάντα να έχετε ένα συρτάρι γεμάτο από ιδέες, γεμάτο από ιδέες για καλό και ποιοτικό περιεχόμενο. Αυτό είναι κάτι που δεν πρέπει να το κάνετε μόνοι σας. Πρέπει όλα τα μέλη της ομάδας να μπορούν να συμμετέχουν στη δημιουργική διαδικασία. Ακούστε τους πελάτες σας, ρωτήστε τους, πάρτε σωστά brief και δημιουργήστε ιδέες πάνω σε αυτούς και τις αξίες του κάθε brand.

Δημιουργήστε visual περιεχόμενο

Σκεφτείτε πόσο πιο εύκολο είναι για τους χρήστες να δουν μια εικόνα ή ένα βίντεο με αυτά που θέλετε να τους πείτε και πόσο πιο δυνατό περιεχόμενο θα είναι αυτό από οποιοδήποτε άλλο κείμενο. Φροντίστε κάθε φορά που θέλετε να γράψετε κάτι να σκέφτεστε με ποιον τρόπο μπορείτε να το κάνετε εικόνα και μάλιστα μία δημιουργική, ξεχωριστή εικόνα.

7-Tips-for-Incorporating-Video-in-Your-Content-Program

Κάντε focus στην “Generation C”

Υπάρχει λοιπόν μια γενιά εκεί έξω (ναι, ανήκω κι εγώ σε αυτή τη γενιά), η οποία είναι συνεχώς “connected”. Είμαστε λοιπόν όλοι εμείς που έχουμε ένα κινητό στο χέρι, ένα tablet και μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σχεδόν σε οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη ( αρκεί βέβαια να έχουμε σήμα 🙂 ). Αυτή η γενιά είμαστε σχεδόν όλοι μεταξύ 18-34 που προχωράμε στο δρόμο και το κινητό είναι η προέκταση του χεριού μας. Αυτή η γενιά ξοδεύει περίπου 500 billion στο internet κάθε χρόνο..

Η συγκεκριμένη γενιά έχει τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Είναι συνεχώς συνδεδεμένη
  • Δεν έχει τόσο μεγάλη σύνδεση με τα παραδοσιακά μέσα, οπότε είναι αρκετά δύσκολο να βρείτε τα μέλη της αν δημιουργήσετε περιεχόμενο σε κάποιο παραδοσιακό μέσο
  • Εμπιστεύεται τα recommendations και την γνώμη των φίλων ή των influencers
  • Τα μέλη της έχουν δει τόοοοοσο πολύ περιεχόμενο online, που πλέον θέλουν έναν καλό λόγο για να διαβάσουν κάτι και να τους κεντρίσει το ενδιαφέρον για να το κάνουν share.

Email = Sales!

Φροντίστε να δημιουργήσετε activations που έχουν ως στόχο να μαζέψετε emails, πολλά emails, αλλά πάνω απ΄ όλα ποιοτικά emails. Πρέπει πάντα να μπορείτε να στείλετε ένα καλοστημένο newsletter, με σωστό περιεχόμενο, για να φέρετε traffic στο site σας και να μη βασίζεστε μόνο στη Google ή σε άλλα μέσα.

Content · How To · Online Marketing · Social Media

Content · content marketing

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Tasos Veliadis

Ο Τάσος Βελιάδης έχει 5 χρόνια εμπειρία στην οnline διαφήμιση και έχει εργαστεί για διεθνή brands καθορίζοντας την online στρατηγική τους. Ως Business Unit Director της socialab φέρνει καθημερινά μετρήσιμα αποτελέσματα στους πελάτες με τις ιδέες του. Έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει καμπάνιες που έχουν όχι μόνο ακουστεί αλλά και κέρδισαν διεθνή προβολή και διακρίσεις.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting