WORM of Mouth…
Για τον ιό που κυκλοφορεί από μήνυμα σε μήνυμα στο Facebook τα μάθατε, έτσι;
Δείτε τώρα τι έπαθε μια επιχείρηση.
Η επιχείρηση έχει αναθέσει την παρουσία της στο Facebook σε μια διαφημιστική, μεσαίου μεγέθους. Η διαφημιστική έχει αναλάβει τη διαχείριση της σελίδας του και την επικοινωνία με κάποιους influencers που έχει από κοντά. Γι αυτό το λόγο διατηρεί ένα συγκεκριμένο λογαριασμό στο Facebook.
Με το να μην έχει την απαραίτητη εμπειρία, ένας από τους χειριστές του συγκεκριμένου λογαριασμού, άνοιξε ένα μήνυμα που του ήρθε από ένα χρήστη, ακολούθησε το link και βρέθηκε να κολλάει ιό.
Ο ιός αυτός πήγε από το λογαριασμό του αυτόματα σε κάποιους από τους περίπου 320 ανθρώπους που είχε πιάσει από κοντά και εκεί που ήθελε να τα έχει καλά μαζί τους, βρέθηκε να τους στέλνει ένα link για τον ιό.
Λέμε και ξαναλέμε ότι το να έχει κάποιος εμπειρία στο κομμάτι της ηλεκτρονικής επικοινωνίας είναι σημαντικό. Όπως και το ότι οι υπάλληλοι πρέπει να είναι άρτια εκπαιδευμένοι.
Αν η κάθε εταιρεία έχει εκπαιδευθεί και συνηθίσει να κάνει το πολύ μέχρι online display advertising, πώς περιμένετε να μπορεί να αντιμετωπίσει τα σημερινά challenges;