The New Stuff - Suit digital marketing

Αν τα social media ήταν παίκτες του SURVIVOR!

Stavros Grigorakakis


Φίλες και φίλοι! Συνάδελφοι και μη!

Είμαι και πάλι εδώ να σας δώσω τα φώτα μου (ούτε κατά διάνοια)! Παρακάτω θα ήθελα να σας απασχολήσω με ένα πολύ σοβαρό και επίκαιρο θέμα ένεκα του μεγάλου γεγονότος. Όχι δεν υπογράψαμε κι άλλο μνημόνιο. Όχι, όχι, ούτε τελικό Euro πήγαμε. Ένα είναι το θέμα εν έτει  2017. SURVIVOR! (Τι εννοείς γιατί το γράφω με CapsLock; Έτσι δε γράφεται;)

Ποιος παίκτης του SURVIVOR θα ήταν τα social media άραγε σύμφωνα με τα χαρακτηριστικά τους;

Facebook

ΟΚ! Αυτό είναι το προφανές. Γιώργος Αγγελόπουλος ή κατά κόσμον Ντάνος.
Το Facebook τα κάνει όλα και συμφέρει. Έχει μείνει μόνο του στην ομάδα των διάσημων διώχνοντας από το παιχνίδι hi5 και myspace. Σε όλο το παιχνίδι ήταν πάντα νικητής κάνοντας τα πάντα ένα τσακ καλύτερα από τους υπόλοιπους και πλέον σαν μονοπώλιο ορίζει και τους κανόνες του δικού του παιχνιδιού. Άμα λάχει κάνει και τον σταυρό του μαζί με τον πάτερ Κλεομένη και πετάει και καμιά καρύδα σε ΑΤΜ (βζιοννννκ!)

Instagram

Σπαλιάρας  δαγκωτό! Η ήρεμη και κρυφή δύναμη. Το Instagram δεν είναι καθόλου καλό στα αγωνίσματα αν κρίνουμε από το πόσα πολλά θα μπορούσε να μας προσφέρει μιας και μόνο με φωτογραφίες ασχολείται, αλλά έχει κερδίσει την κοινή γνώμη καθώς πορεύεται σε τρομερά επίπεδα και με ισχυρή επιρροή. Μόνο πόζα, σκέρτσο και νάζι στην κάμερα. Αλλά ΝΑΙ, έτσι πετυχαίνεις. Γιατί στην τελική φίλοι μου τι μένει;  Τα γραπτά! Και αφού τα likes γράφουν, δεν ξεγράφουν.

Twitter

Όπως ήδη γνωρίζετε, το twitter είναι μόνο λόγια και τίποτα πιο πέρα, που τα λες τη νύχτα και χάνονται τη μέρα. Έχω την αίσθηση πως ο χαρακτηριστικότερος παίκτης αυτού του τύπου είναι ένας. Ο Παναγιώτης Αργιανίδης. Ο manager rugby της καρδιάς μας. Το «παιδί» που στα αθλήματα χρειαζόταν γερανό, αλλά η γλώσσα του κόκκαλα δεν είχε και κόκκαλα τσάκιζε. Το twitter έχει μεγάλη δυναμική και δημιουργεί trends εν μια νυκτί. Όπως τα μπλουζάκια με αστέρια του μεγάλου Πάνου! ΠΩΩΩ! Συγκεντρώσου λίγο! Όχι του Καμμένου, του δικού μας Πάνου!

LinkedIn

Ένα μέσο όπου προβάλλονται επιχειρήσεις, επιχειρηματίες και εργαζόμενοι (εν δυνάμει όμως επιχειρηματίες). Ποιος θα ήταν καταλληλότερος από τον Ορέστη Τσάνκ να εκπροσωπήσει με τα χαρακτηριστικά του ένα τέτοιο μέσο; Μην το σκέφτεσαι καν. ΚΑΝEΝΑΣ! LinkedIn= Εργατικός, οργανωτικός και αρκετά αποτελεσματικός. Όταν τον πληρώσεις δε, σου βρίσκει και δουλειά! Φυσικά πάντα με τις απαραίτητες γνωριμίες του πολιτικού και πολιτισμικού κόσμου. Και μην ξεχνιόμαστε. Made in China! Αξία!

Snapchat

Ήταν η πρώτη εφαρμογή-social medi(ο), που μας έδινε τη δυνατότητα να μπορούμε να αλλάξουμε τα πρόσωπά μας. Να δείξουμε έναν άλλο εαυτό. Να είμαστε αλλιώς σε κάποιους και αλλιώς σε κάποιους άλλους. Να πιστέψουμε ότι ο πολύπλευρος χαρακτήρας μας είναι ωραίος. Μόνοι μας. Έτσι! Γιατί μπορούμε! Να κάνουμε από τη μια ένα γλυκούλη σκυλάκι και από την άλλη έναν τύπο που πετάει φωτιές από το στόμα. Έλα πες το! Αφού το σκέφτηκες! Τόσες πάσες σου έδωσα. Επιτέλους σου ήρθε! Στέλιος Χανταμπάκης. Ένας παίκτης που έσκασε σαν δυναμίτης στο παιχνίδι αλλά έσβησε γρήγορα όπως και το Snapchat (εάν δεν αλλάξει κάτι τραγικά). Εμένα πάντως ο Χανταμπάκης μου ήταν συμπαθής όπως και το Snapchat αλλά τέσπα. Τι να πεις; Καλή ζωή!

Tinder

Φυσικά και δεν έβαλα το προφανές! Για τους περισσότερους, εδώ θα έπρεπε να μπει ο Γιάννης ο Σπαλιάρας. Όμως για σκεφτείτε λίγο καλύτερα. Ποιος προκαλούσε με τη γοητεία και το λάγνο βλέμμα του γυναίκες abroad σε κοινωνικές εκδηλώσεις εντός του παιχνιδιού; Ποιος έκανε δώρο φουτεράκια σε γενεθλιάζουσες; Μην κάνεις πως δεν θυμάσαι! Κωνσταντίνος Βασσάλος. Αααχ! Η περιγραφή της Τζέλας Δελαφράγκα του ταιριάζει απόλυτα. «Ηλιοκαμένος λεβέντης, που το αργασμένο δέρμα του το έχει ποτίσει η αλμύρα και το έχει μαστιγώσει αλύπητα το κύμα. Που το κορμί του είχε τη δροσερή ευωδιά της θάλασσας. Που τα τραχιά χέρια του μπορούσαν να γίνουν μια ζεστή φωλιά για κάθε γυναίκα!». Από τη στιγμή που μπήκε στο παιχνίδι, μπορεί να μην είναι νικητής, αλλά έχει κερδίσει τον κόσμο λόγω των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του και δείχνει μια συνέπεια. Για το Tinder μιλάω πάντα, έτσι;

Και κάπου εδώ άλλο ένα άρθρο μου έφτασε στο τέλος του. Να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στο Facebook για τη νίκη του στο SURVIVOR (αναμενόμενο)!

Υ.Γ. Για εκείνους που θεωρούν ότι το SURVIVOR είναι χαζομάρα (^2), να τους πω ότι έχουν δίκιο αλλά … έστω και για λίγες ώρες εντός της ημέρας, για κάποιους ανθρώπους ήταν η έξοδος από τη μιζέρια που τους κατατρέχει τα τελευταία χρόνια. Επίσης έδωσε άλλον έναν λόγο στα παιδιά να βγουν στις πλατείες και να παίξουν. Judge wisely κυρίες και κύριοι!

Αυτά από εμένα καλοί μου marketers!

Σύντομα ξανά κοντά σας…

Social Media

Social Media

Stavros Grigorakakis

Ο Σταύρος είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας & Διαφήμισης του Ανώτατου Τεχνολογικού Ιδρύματος Αθηνών. Την περίοδο αυτή εργάζεται ως Account Executive στη Socialab, παράλληλα με τις σπουδές του στο Professional Diploma in Digital Marketing του ALBA Graduated School. Ασχολούμενος εκτενώς με το αντικείμενο, πιστεύει πως το Digital Marketing επιδέχεται αλλαγές υψηλών ταχυτήτων που συνεπάγεται αμείωτο ενδιαφέρον προς αυτό.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting