The New Stuff - Suit digital marketing

Αποκτήστε περισσότερο Engagement, μέσω του Second Screen

Spiros Koustas


Είναι γνωστό ότι οι διαφημίσεις στην τηλεόραση και γενικά στα παραδοσιακά μέσα, δεν αποδίδουν το ίδιο με παλαιότερες εποχές. Και αυτό γιατί πλέον έχουμε περάσει σε μια πιο «ψηφιακή εποχή».  Έτσι, οι διαφημιζόμενοι επεκτείνουν συνεχώς τις προσπάθειές τους για να προσελκύσουν την προσοχή των πολύτιμων καταναλωτών και να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και στα νέα trends. Search και Display καμπάνιες, διαφημίσεις στα Social Media, Programmatic, και γενικά μια μεγάλη γκάμα τεχνικών κυριαρχούν στη βιομηχανία του digital marketing για αυτόν ακριβώς τον λόγο. Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν και κάποιες τεχνικές που οι διαφημιζόμενοι δεν χρησιμοποιούν, και με τις οποίες μπορούν να αποκτήσουν περισσότερο engagement χρηστών.

Με μια πιο προσεκτική ματιά στο πώς συμπεριφέρονται οι καταναλωτές σε διάφορες περιστάσεις – για παράδειγμα, όταν παρακολουθούν τηλεόραση ή μετά από ένα μεγάλο γεγονός όπως ένας τελικός αγώνας  – εμφανίζονται νέες διαφημιστικές τακτικές. Συγκεκριμένα, τα αποτελέσματα από πρόσφατη έρευνα, έδειξαν τα εξής: Περισσότερο από το 70% του τηλεοπτικού κοινού, χρησιμοποιεί seconds screens μέσω μιας άλλης συσκευής,  ενώ βλέπει τηλεόραση. Δηλαδή ένα smartphone ή tablet ή ακόμα και ένα notebook. Η πλειοψηφία, με το 31% χρησιμοποιεί τη δεύτερη συσκευή, για να αναζητήσει περιεχόμενο σχετικό με το πρόγραμμα της τηλεόρασης. Ενώ το 19%, για να συμμετέχει σε συζητήσεις στο Facebook ή στο Twitter, σχετικές με αυτό που παρακολουθεί. Γι’ αυτό, οι διαφημιστές πρέπει να αναγνωρίζουν αυτές τις τάσεις και να διασφαλίζουν ότι η διαφημιστική τους καμπάνια ανταποκρίνεται αναλόγως.

Το Second Screen, τα Mobile Apps και τα Social Polls μπορούν να επιφέρουν Engagement!

Αρκετά media brands έπαιξαν με το second screen για να δουν πως αντιδρούν οι καταναλωτές. Αρχικά ένα ζωντανό παράδειγμα είναι μια πρόσφατη επέκταση του Shazam για τηλεοπτικές διαφημίσεις. Αυτή η επέκταση επέφερε αρκετά μεγάλο engagement χρηστών κατά τη διάρκεια των διαφημιστικών διαλειμμάτων. Ακόμη, οι διαφημίσεις στο X-Factor app, που έτρεξε η Dominos,  δημιούργησαν μέσο ποσοστό engagement 43% και ποσοστό click-through-rate 14,3%. Αλλά οι διαφημίσεις εξακολουθούν να μην έχουν αλληλεπιδράσεις με περισσότερους από τους μισούς θεατές σε second screen. Επιπλέον, μόνο το 13% αυτών που χρησιμοποιούν αυτές τις εφαρμογές σε second screen πιστεύουν ότι βελτιώνουν την εμπειρία τους.

Πού όμως πρέπει να εστιάσετε;

Αντί να δημιουργήσουν τις δικές τους συνομιλίες κατά τη διάρκεια δημοφιλών τηλεοπτικών εκπομπών, τα εμπορικά σήματα θα πρέπει να αξιοποιήσουν τις συζητήσεις και τις τάσεις που ήδη συμβαίνουν στο διαδίκτυο.

Μια καλή τεχνική είναι, ένα brand να εστιάσει ένα μεγαλύτερο μέρος του διαφημιστικού του budget, στα social media. Eκμεταλλευόμενο την εμπλοκή του κοινού πριν, κατά τη διάρκεια και μετά από μια εκπομπή, μπορεί να στοχεύσει την καμπάνια στα αντίστοιχα threads. Οι συζητήσεις σχετικά με τις τηλεοπτικές εκπομπές αυξάνονται κατά τη διάρκεια της εκπομπής. Άρα θα ήταν εύστοχο να διαφημιστεί στα social media κατά τη διάρκεια της εκπομπής στοχεύοντας στις συνεχείς συζητήσεις. Επομένως, ένα brand θα μπορούσε να επενδύσει σε διαφημίσεις display και video σε facebook και twitter, πάντα με τη συμβουλή ενός agency, σε «μέρη» όπου οι τηλεθεατές είναι πιθανό να κάνουν έρευνα, να μοιράζονται απόψεις ή να κάνουν engage με την εκπομπή.  Έτσι, μπορούν να συλλάβουν μεγαλύτερο ποσοστό engagement, και κατ’ επέκταση brand awareness.

Τέτοιες νέες διαφημιστικές πρακτικές οδηγούνται από τη συμπεριφορά του κοινού που συμβαίνει «αυτή τη στιγμή». Αυτές οι πρακτικές απαντούν στην κλασική ερώτηση στρατηγικής, «Πώς θα πάμε πιο κοντά σε αυτό που ενδιαφέρει το κοινό τώρα;». Και το σημαντικότερο είναι ότι δημιουργούν νέες ιδέες και βοηθούν τους διαφημιζόμενους να ανακαλύψουν κάτι καινούριο για τους ανθρώπους που θέλουν να φτάσουν.

Interactive · Social Media

engagement · second screen · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Media

Spiros Koustas

Ο Σπύρος είναι απόφοιτος του τμήματος Οικονομικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Ο χώρος του Marketing, κέρδισε το ενδιαφέρον του από τα πρώτα χρόνια των σπουδών του και εκπαιδευτικά σεμινάρια που παρακολούθησε στο Digital Marketing, τoν ώθησαν να ασχοληθεί με τον χώρο. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting