The New Stuff - Suit digital marketing

Βίντεο στην φωτογραφία εξωφύλλου, η νέα λειτουργία στο Facebook

Dimitris Stratigos


Το Facebook έχει αναφέρει πολλές φορές ότι στο μέλλον η πλειοψηφία των περιεχομένων στην πλατφόρμα θα είναι βίντεο. Και προφανώς, αυτή η διάδοση των βίντεο θα επεκταθεί και στην εμφάνιση των προϊόντων και των σελίδων του Facebook.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα, αρκετοί χρήστες παρατήρησαν ότι το Facebook τεστάρει την εισαγωγή βίντεο στην φωτογραφία εξωφύλλου κάποιων σελίδων.

Το μικρό βίντεο που τοποθετείται στο εξώφυλλο, αναπαράγεται συνεχώς όπως ένα GIF χωρίς ήχο. Για να ενεργοποιήσετε τον ήχο, υπάρχει μία μπάρα για να αυξομειώσετε την ένταση όταν πηγαίνετε το ποντίκι πάνω στο εξώφυλλο.

Τι δηλώνει το Facebook

Το Facebook επιβεβαίωσε το τεστ κάνοντας την παρακάτω δήλωση:

«Προσφάτως ξεκινήσαμε να εξετάζουμε την χρήση βίντεο ως φωτογραφία εξωφύλλου μέσω desktop. Από την στιγμή που τοποθετείται ένα βίντεο για φωτογραφία εξωφύλλου, θα αναπαράγεται αυτόματα μόλις κάποιος χρήστης επισκέπτεται την σελίδα.

Με το να κάνουμε τη χρήση βίντεο ως φωτογραφία εξωφύλλου διαθέσιμη, θέλουμε να βοηθήσουμε τους χρήστες να δημιουργήσουν πιο engaging περιεχόμενο και αλληλεπιδράσεις με τους επισκέπτες της σελίδας τους. Επίσης, οι χρήστες θα αποκτήσουν την δυνατότητα να προβάλλουν στο κοινό τους ένα πολύ δημιουργικό περιεχόμενο στο πιο εμφανές σημείο της σελίδας. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, το κοινό σας να ζει μία πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία στην σελίδα σας.

Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό, βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο ελέγχου, αλλά αναμένουμε να εφαρμοστεί και να καθιερωθεί ευρέως πολύ σύντομα.»

Τι προσφέρει στους χρήστες

Οι χρήστες ζητούσαν μία αναβάθμιση που θα τους παρέχει άλλον ένα τρόπο να δημιουργούν προφίλ που θα προσελκύουν ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Σίγουρα η επιλογή του βίντεο στο εξώφυλλο των σελίδων παρέχει στους χρήστες ακριβώς αυτό που ζητούσαν. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το Facebook έχει δώσει την δυνατότητα εισαγωγής βίντεο στην εικόνα προφίλ από το 2015, καταλαβαίνουμε ότι το προγραμματιστικό μέρος της λειτουργίας υπάρχει ήδη. Οπότε, η εφαρμογή του βίντεο στο εξώφυλλο είναι περισσότερο θέμα που αφορά την ισχύ του δικτύου και την αντιμετώπιση πιθανών καθυστερήσεων στο δίκτυο και στην πλατφόρμα. Τα συγκεκριμένα εμπόδια όμως αναμένουμε να επιλυθούν σύντομα.

Τα βίντεο εξώφυλλα θα έχουν την ίδια λειτουργικότητα με τα βίντεο στην εικόνα προφίλ. Λαμβάνοντας λοιπόν ως δεδομένο την εστίαση των social media και την προτίμηση των χρηστών στα βίντεο ως περιεχόμενο, συμπεραίνουμε ότι η εφαρμογή τους στο εξώφυλλο θα αποκτήσει μεγάλη δημοτικότητα πολύ γρήγορα.

Παρόλα αυτά, μέχρι σήμερα, δεν υπάρχει καμία αναφορά από το Facebook για την στιγμή που η συγκεκριμένη λειτουργία θα είναι διαθέσιμη σε περισσότερους χρήστες, ώστε να την δοκιμάσουμε και στο δικό μας εξώφυλλο.

Content · Facebook · Social Media · Video

Content · Facebook · fb pages · Social Media · video

Dimitris Stratigos

Ο Δημήτρης είναι απόφοιτος του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά και του Μεταπτυχιακού Επιχειρηματικότητας του ALBA Graduate Business School. Το ενδιαφέρον του στον τομέα του Digital Marketing δημιουργήθηκε από τα πρώτα του φοιτητικά χρόνια. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting