The New Stuff - Suit digital marketing

Βίντεο στην φωτογραφία εξωφύλλου, η νέα λειτουργία στο Facebook

Dimitris Stratigos


Το Facebook έχει αναφέρει πολλές φορές ότι στο μέλλον η πλειοψηφία των περιεχομένων στην πλατφόρμα θα είναι βίντεο. Και προφανώς, αυτή η διάδοση των βίντεο θα επεκταθεί και στην εμφάνιση των προϊόντων και των σελίδων του Facebook.

Το τελευταίο χρονικό διάστημα, αρκετοί χρήστες παρατήρησαν ότι το Facebook τεστάρει την εισαγωγή βίντεο στην φωτογραφία εξωφύλλου κάποιων σελίδων.

Το μικρό βίντεο που τοποθετείται στο εξώφυλλο, αναπαράγεται συνεχώς όπως ένα GIF χωρίς ήχο. Για να ενεργοποιήσετε τον ήχο, υπάρχει μία μπάρα για να αυξομειώσετε την ένταση όταν πηγαίνετε το ποντίκι πάνω στο εξώφυλλο.

Τι δηλώνει το Facebook

Το Facebook επιβεβαίωσε το τεστ κάνοντας την παρακάτω δήλωση:

«Προσφάτως ξεκινήσαμε να εξετάζουμε την χρήση βίντεο ως φωτογραφία εξωφύλλου μέσω desktop. Από την στιγμή που τοποθετείται ένα βίντεο για φωτογραφία εξωφύλλου, θα αναπαράγεται αυτόματα μόλις κάποιος χρήστης επισκέπτεται την σελίδα.

Με το να κάνουμε τη χρήση βίντεο ως φωτογραφία εξωφύλλου διαθέσιμη, θέλουμε να βοηθήσουμε τους χρήστες να δημιουργήσουν πιο engaging περιεχόμενο και αλληλεπιδράσεις με τους επισκέπτες της σελίδας τους. Επίσης, οι χρήστες θα αποκτήσουν την δυνατότητα να προβάλλουν στο κοινό τους ένα πολύ δημιουργικό περιεχόμενο στο πιο εμφανές σημείο της σελίδας. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, το κοινό σας να ζει μία πολύ ενδιαφέρουσα εμπειρία στην σελίδα σας.

Το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό, βρίσκεται ακόμα σε πρώιμο στάδιο ελέγχου, αλλά αναμένουμε να εφαρμοστεί και να καθιερωθεί ευρέως πολύ σύντομα.»

Τι προσφέρει στους χρήστες

Οι χρήστες ζητούσαν μία αναβάθμιση που θα τους παρέχει άλλον ένα τρόπο να δημιουργούν προφίλ που θα προσελκύουν ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον των επισκεπτών. Σίγουρα η επιλογή του βίντεο στο εξώφυλλο των σελίδων παρέχει στους χρήστες ακριβώς αυτό που ζητούσαν. Λαμβάνοντας υπόψη ότι το Facebook έχει δώσει την δυνατότητα εισαγωγής βίντεο στην εικόνα προφίλ από το 2015, καταλαβαίνουμε ότι το προγραμματιστικό μέρος της λειτουργίας υπάρχει ήδη. Οπότε, η εφαρμογή του βίντεο στο εξώφυλλο είναι περισσότερο θέμα που αφορά την ισχύ του δικτύου και την αντιμετώπιση πιθανών καθυστερήσεων στο δίκτυο και στην πλατφόρμα. Τα συγκεκριμένα εμπόδια όμως αναμένουμε να επιλυθούν σύντομα.

Τα βίντεο εξώφυλλα θα έχουν την ίδια λειτουργικότητα με τα βίντεο στην εικόνα προφίλ. Λαμβάνοντας λοιπόν ως δεδομένο την εστίαση των social media και την προτίμηση των χρηστών στα βίντεο ως περιεχόμενο, συμπεραίνουμε ότι η εφαρμογή τους στο εξώφυλλο θα αποκτήσει μεγάλη δημοτικότητα πολύ γρήγορα.

Παρόλα αυτά, μέχρι σήμερα, δεν υπάρχει καμία αναφορά από το Facebook για την στιγμή που η συγκεκριμένη λειτουργία θα είναι διαθέσιμη σε περισσότερους χρήστες, ώστε να την δοκιμάσουμε και στο δικό μας εξώφυλλο.

Content · Facebook · Social Media · Video

Content · Facebook · fb pages · Social Media · video

Dimitris Stratigos

Ο Δημήτρης είναι απόφοιτος του Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Πειραιά και του Μεταπτυχιακού Επιχειρηματικότητας του ALBA Graduate Business School. Το ενδιαφέρον του στον τομέα του Digital Marketing δημιουργήθηκε από τα πρώτα του φοιτητικά χρόνια. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Instagram: Block στα προσβλητικά σχόλια!

»

Conversions: Αυξήστε τα με τη βοήθεια των Social Media!

»

Θεωρία των Χρωμάτων: Τα oφέλη της στο Marketing

»

Job Alert: Performance Marketing Specialist

»

Τι είναι τελικά το remarketing;

»

Πώς να κάνεις set up την Google AdWords καμπάνια σου σε 9 βήματα!

»

Augmented Reality: Αλλαγή στην αγοραστική εμπειρία

»

Τα trends, των trends… (ὦ) trends!

»

Diversity Marketing: Αγκαλιάζουμε τη διαφορετικότητα

»

Snapchat vs. Instagram Stories: Εσείς ποιο θα προτιμήσετε;

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο