The New Stuff - Suit digital marketing

Γιατί η απλότητα είναι το κλειδί της επιτυχίας στο LinkedIn profile σας!

Rafaela Plataniti


Στον τομέα των πωλήσεων και του marketing είναι πολύ σημαντικό να μην μπερδεύεις τους χρήστες με το περιεχόμενό σου. Το σημαντικότερο κομμάτι είναι η λειτουργικότητα! Όταν κάποιος κοιτάει το προφίλ σας πρέπει να αντιλαμβάνεται με την πρώτη κιόλας ματιά τι είδους παροχές προσφέρετε.

1.Το πιο σημαντικό πρόβλημα είναι πως δε δημιουργείτε ένα καλό Headline.

Είναι σημαντικό να δίνετε σαφή περιγραφή στο κοινό σας για το τι ακριβώς κάνετε. Για παράδειγμα αντί να βάλετε στο headline σας κάτι εξαιρετικά ασαφές όπως: business coach. Είναι πολύ καλύτερο να γράψετε κάτι πιο συγκεκριμένο, όπως: βοηθάω τους ανθρώπους να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους. Όταν ο χρόνος είναι λιγοστός και η προσφορά μεγάλη, ο ενδιαφερόμενος εργοδότης ή πελάτης θα περάσει κατευθείαν στον επόμενο υποψήφιο και δεν θα αφιερώσει παραπάνω χρόνο σε ένα απροσδιόριστο profile. Ένα profile που υπερέχει έναντι των ανταγωνιστών του, είναι εκείνο που εξηγεί ποιο είναι εκείνο το ιδιαίτερο γνώρισμα που διαφοροποιεί το συγκεκριμένο από τα υπόλοιπα αντίστοιχα της αγοράς.

  

 2.Περιγράψτε όσο πιο καθαρά γίνεται τις παροχές, χωρίς περιττά σχόλια

Σε αντίθεση με τα προηγούμενα, όσον αφορά την περιγραφή των παροχών σας πρέπει να είστε πολύ στοχευμένοι.  Αυτό σημαίνει πως έχει μεγάλη σημασία να διευκρινίζεται τι είναι αυτό που μπορείτε να κάνετε για τους πελάτες σας, προκειμένου να πετύχουν το στόχο τους. Μην προσπαθείτε να δείχνετε ότι είστε ικανοί για όλα, αλλά να εστιάζεται με σαφείς τίτλους σε εκείνο που όντως είστε ξεχωριστοί. Το παν είναι να μεταφέρεται γρήγορα και σωστά την πληροφορία στο κοινό σας.

 

3.To παν είναι η ουσία

Σε ένα professional LinkedIn παίζει μεγάλο ρόλο να αποφεύγονται οι γενικόλογες περιγραφές. Αυτό που πρέπει να θυμάστε είναι πως απευθύνεστε σε ένα πολύ συγκεκριμένο κοινό με συγκεκριμένες ανάγκες και για αυτό δεν είναι καλό να δίνετε άσχετες πληροφορίες. Όσο πιο πρακτικοί είστε, τόσο πιο πιθανό είναι να πετύχετε το επιθυμητό σας αποτέλεσμα. Διαφορετικά κανείς δε θα βρει κάποια χρησιμότητα στα λεγόμενά σας.

Συνοψίζοντας λοιπόν, να θυμάστε πως η πρακτικότητα, η σαφήνεια και η σωστή στόχευση είναι στοιχεία κλειδιά προκειμένου να έχετε επιτυχημένο LinkedIn profile.

Content · How To · LinkedIn · Search · Social Media · Wrong Moves

Content · linkedin · tips

Brand & Marketing Managers

Rafaela Plataniti

Η Ραφαέλα τελείωσε το τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με κατεύθυνση τη Διαφήμιση. Η αγάπη και το ενδιαφέρον της για το Digital Marketing, την οδήγησε να εργάζεται σήμερα ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

6 τρόποι για να μετατρέψεις τους Instagram followers σε πελάτες ζωής!

»

Μύθοι του Digital Marketing που πρέπει να απομυθοποιηθούν!

»

Interns Wanted!

»

4 βασικά reports των Google Analytics

»

Facebook videos για mobile viewing… τελειοποιήστε τα!

»

Beacons: Ένα νέο εργαλείο στην υπηρεσία του Marketing!

»

Τα μυστικά της καλής κάθετης φωτογραφίας και βίντεο

»

Η Δύναμη της Κριτικής στην Εικόνα της Επιχείρησής μας

»

5+1 τρόποι να χρησιμοποιήσετε το Snapchat για την επιχείρησή σας

»

3 γνωρίσματα των Instagram Ads που πρέπει να γνωρίζετε

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο