The New Stuff - Suit digital marketing

Γιατί μία μικρομεσαία επιχείρηση χρειάζεται να προσλάβει ένα marketing agency;

Anna Kafkoula


Αν έχετε μία επιχείρηση, είναι σαφές ότι χρειάζεστε πελάτες!

Η απόκτηση αυτών είναι μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις σήμερα και ακριβώς λόγω της δυσκολίας και της σπουδαιότητας αυτού του έργου, όλες οι επιχειρήσεις πρέπει να έχουν ένα αποτελεσματικό σχέδιο μάρκετινγκ για να επιβιώσουν και να αναπτυχθούν. Για πολλές επιχειρήσεις, ωστόσο, αυτή είναι μια επιχειρησιακή αλήθεια που είναι εύκολο να ξεχαστεί.

Κανείς δεν πρόκειται να περπατήσει στο γραφείο σας και να σας ζητήσει ό,τι πουλάτε αν δεν γνωρίζει ποιος είστε, τι κάνετε και αν δεν πιστεύει ότι μπορείτε να εκπληρώσετε τις υποσχέσεις σας. Το πιο σημαντικό από όλα είναι ότι οι πελάτες σας θέλουν να μάθουν γιατί το προϊόν ή η υπηρεσία σας είναι προς όφελος τους και πώς εσείς διαφοροποιείστε από τους ανταγωνιστές σας.

Για να γνωστοποιήσετε αυτά τα δεδομένα, η εταιρεία σας χρειάζεται ένα αποτελεσματικό, καλά σχεδιασμένο και εκτελεσμένο σχέδιο μάρκετινγκ. Οι περισσότερες εταιρείες κατανοούν την ανάγκη για ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ, αλλά λίγοι καταλαβαίνουν τι είναι ή πώς να το εφαρμόσουν. Το μάρκετινγκ δεν είναι το ίδιο με την πρόσληψη μιας ομάδας πωλήσεων.

Στοιχεία μιας σύγχρονης στρατηγικής μάρκετινγκ

Η εκτεταμένη χρήση του internet και των social media έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες γνωστοποιούν την προστιθέμενη αξία τους (την υπόσχεση αξίας που θα παραδώσει η εταιρεία σας και θα βιώσει ο πελάτης σας). Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να διασφαλίσουν ότι τα μηνύματα των brand τους εκτελούνται σωστά και εντοπίζονται εύκολα στο διαδίκτυο μέσα από διάφορα sites.

Παρακάτω είναι μια λίστα στοιχείων που συντελούν σε μια σύγχρονη στρατηγική μάρκετινγκ

Ειδικοί δημιουργίας περιεχομένου
Προγράμματα για email
Newsletter
Γραφίστες
Έρευνα αγοράς
Λογισμικό μάρκετινγκ
Αναλυτές μετρήσεων / δεδομένων
Ειδικοί μάρκετινγκ κινητής τηλεφωνίας
PPC
Εκτύπωση
Ειδικοί σε PR
Ειδικοί σε social media
Ειδικά γεγονότα
Ανάπτυξη / ανασχεδιασμός ιστοσελίδων

Παρόλο που πρόκειται για μια πολύ εμπεριστατωμένη λίστα, θα πρέπει να θεωρηθεί ελλιπής, διότι, καθώς μιλάμε δημιουργούνται νέες τεχνολογίες, εφαρμογές και επιστημονικοί κλάδοι. Αυτή η ταχεία ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών είναι αυτό που κάνει το μάρκετινγκ στον 21ο αιώνα μια τέτοια πρόκληση για τις μικρές επιχειρήσεις.

Τώρα που γνωρίζουμε αυτά τα στοιχεία, ας αξιολογήσουμε τις επιλογές σας σχετικά με τον τρόπο εκτέλεσης της στρατηγικής σας.

Μπορεί και πρέπει κάποιος να το κάνει μόνος του;

Πολλοί επιχειρηματίες είναι ριζωμένοι με τη δεοντολογία του DIY (Do-It-Yourself), η οποία αναφέρεται στην ηθική της αυτάρκειας με την ολοκλήρωση των καθηκόντων χωρίς τη βοήθεια ειδικών που πληρώνονται.

Η πρόκληση με αυτόν τον τρόπο λειτουργίας είναι τα πολλά διαφορετικά δημιουργικά στοιχεία, όπως η γραφή, ο σχεδιασμός γραφικών και ο προγραμματισμός  υπολογιστών που απαιτούνται για την επιτυχή διεξαγωγή μιας σύγχρονης στρατηγικής μάρκετινγκ. Η καμπύλη μάθησης για έναν πολυάσχολο επιχειρηματία με μικρή εμπειρία είναι συγκλονιστική, αφήνοντας στον ιδιοκτήτη της επιχείρησης είτε μια ημιτελής στρατηγική μάρκετινγκ που της λείπουν βασικά στοιχεία, όπως το blogging, το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης ή ένα site γεμάτo με άσχημα γραφικά, ή και τα δύο.

Πρέπει να προσλάβω έναν υπάλληλο ή έναν marketing agency;

Οι επιχειρήσεις οι οποίες δεν έχουν ούτε το χρόνο ούτε την για τάση να κάνουν DIY έχουν μια επιλογή, είτε να προσλάβουν έναν υπάλληλο είτε να μισθώσουν μία εξωτερική επιχείρηση. Σε πολλές περιπτώσεις, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων προτιμούν την πρόσληψη ενός υπαλλήλου επειδή αυτό ήταν η de-facto διαδικασία στο παρελθόν για την επίλυση μιας άμεσης ανάγκης. Επιπλέον, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ενδέχεται να έχουν την αντίληψη ότι μια εξωτερική υπηρεσία είναι πολύ πιο ακριβή από την πρόσληψη προσωπικού. Το πρόβλημα με αυτό το σκεπτικό είναι ότι τις περισσότερες φορές, οι ιδιοκτήτες δεν έχουν μια πραγματική βάση για σύγκριση.

Πόσο νομίζετε ότι θα κόστιζε να προσλάβετε έναν εξειδικευμένο υπάλληλο marketing σε αντίθεση με μία πρόσληψη ενός marketing agency;

Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν έχουν μια πραγματική βάση σύγκρισης και συνήθως χρησιμοποιούν μια στοιχειώδη μεθοδολογία για τη λήψη αποφάσεων. Σε πολλές περιπτώσεις, οι ιδιοκτήτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν έναν βασικό μισθό σε αντίθεση με την πληρωμή με την ώρα για ένα marketing agency και δεδομένου ότι το πληρωμή με την ώρα είναι υψηλότερη, να καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι, το marketing agency αποτελεί και ακριβότερη επιλογή. Αυτό φυσικά είναι ένα μεγάλο λάθος.

Πολλοί ιδιοκτήτες δεν λαμβάνουν υπόψη το πραγματικό κόστος που συνδέεται με την πρόσληψη και τη διατήρηση ενός υπαλλήλου. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει μόνο να υπολογίζετε τον βασικό μισθό, αλλά να προσθέτετε τα πάγια έξοδα όπως κρατικούς τοπικούς φόρους, εισφορές ασφάλισης υγείας, συνταξιοδότησης, διακοπές, και τελικά το πραγματικό κόστος μπορεί να είναι από 1,25 έως και 1,4 φορές μεγαλύτερο από το βασικό μισθό. Επίσης προσθέτωντας επιπλέον έξοδα όπως το κόστος της πρόσληψης και της κατάρτισης το σύνολο αρχίζει να κλιμακώνεται γρήγορα.

Τελικά, το μεγάλο ερώτημα δεν είναι αν μπορείτε να πληρώσετε ένα έμπειρο marketing agency, αλλά πόσο θα σας κοστίσουν οι χαμένες ευκαιρίες προσπαθώντας να το κάνετε μόνοι σας.

Advertising · marketing · Online Marketing · Small Business

agency · marketing · small businesses

Small Businesses

Anna Kafkoula

Η Άννα είναι τελειόφοιτη του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά. H επικοινωνία, η δημιουργία και η συνεχής εξέλιξη που προσφέρει το digital marketing την κέρδισαν και γι’ αυτό αποφάσισε να ξεκινήσει από νωρίς τα πρώτα της βήματα στον χώρο. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Graphic Designer και Digital Marketer – όταν αυτοί οι δύο συγκρούονται

»

Εκπαίδευση σε digital περιβάλλον

urls-seo-best-tips
»

5 συμβουλές για δημιουργία URL με SEO

»

7 τρόποι να διορθώσεις ένα αποτυχημένο Digital Marketing Strategy

»

Πού χρειάζεται να εστιάζει μια Social Media στρατηγική

»

7 συμβουλές για να γίνεις ένας επιτυχημένος ηγέτης στις ψηφιακές πωλήσεις

»

Πώς θα κάνεις ένα Instagram Giveaway: Συμβουλές και Ιδέες

»

Πως το SEO θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει

»

Beacons και 5 καινοτόμοι τρόποι χρήσης τους στο Retail

»

11 Στατιστικά για την «επανάσταση» της φωνητικής αναζήτησης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο