The New Stuff - Suit digital marketing

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

Efi Vardia


Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε ότι η εξέλιξη της τεχνολογίας και η αυξημένη χρήση των social media έχει οδηγήσει ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις να δημιουργούν προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα για να πετύχουν περισσότερους στόχους που έχουν θέσει, είτε αυτό είναι να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους είτε την αύξηση των followers ή των πωλήσεων τους.

Πόσο χρήσιμο είναι να έχει η εταιρεία το δικό της προφίλ στα social media; Η απάντηση είναι ότι είναι αρκετά χρήσιμο και τους λόγους θα τους δούμε αναλυτικά στη συνέχεια.

Η επιχείρηση γίνεται πιο γνωστή

Ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό του πληθυσμού πλέον χρησιμοποιεί τα social media, επομένως απευθύνεστε σε ένα μεγάλο κοινό. Αυτό μπορείτε να το εκμεταλλευτείτε για να μοιραστείτε περιεχόμενο από την ιστοσελίδα ή το blog σας έτσι ώστε να γίνει πιο γρήγορα γνωστό σε μεγαλύτερο κοινό αυξάνοντας έτσι το website traffic σας. Επιπλέον όσο οι ακόλουθοί σας μοιράζονται το περιεχόμενό σας τόσο πιο πιθανό είναι κάποια στιγμή κάποια από τις δημοσιεύσεις σας να γίνει viral. Αυτό θα βοηθήσει ακόμα περισσότερο να μάθουν πιο πολλοί την επιχείρησή σας.

Υπάρχει πιο άμεση επικοινωνία

Τα social media βοηθούν στο να αποκτήσετε επαφή με τους ήδη αλλά και τους εν δυνάμει πελάτες σας. Δίνοντας την δυνατότητα να επικοινωνήσετε απευθείας με τους followers και τους fans σας αλλά και αυτοί να επικοινωνήσουν μαζί σας ανά πάσα στιγμή. Όσο πιο πολύ επικοινωνία υπάρχει τόσο περισσότερο θα αυξηθεί το engagement rate. Για αυτό να είστε πάντα σε εγρήγορση και να απαντάτε σε σχόλια και ερωτήσεις σύμφωνα πάντα με το ύφος που είναι πιο κατάλληλο για την επιχείρησή σας.

Αύξηση των πωλήσεων

Τα social media θα σας βοηθήσουν επίσης στο να αυξήσετε τις πωλήσεις της επιχείρησής σας καθώς κάθε ακόλουθος σας είναι και ένας πιθανός πελάτης. Για να αυξηθούν όμως οι πωλήσεις σας θα πρέπει να επενδύσετε και σε πολύ καλές διαφημίσεις. Οι διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα είναι ένας σχετικά φθηνός τρόπος για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας και επίσης έχουν την δυνατότητα να στοχεύσουν το κατάλληλο κοινό.

Χτίζετε την social εικόνα σας

Πως ο κόσμος θα ξεκινήσει να σας μαθαίνει και να μιλάει για εσάς; Το πιο απλό είναι να ξεκινήσετε τις συνεργασίες με influencers που ακολουθούνται από μεγάλο κοινό στα κοινωνικά δίκτυα για να αποκτήσει και η δική σας σελίδα περισσότερους followers και να σας μάθουν ακόμα περισσότεροι άνθρωποι.

Όταν σας μάθουν λοιπόν περισσότεροι άνθρωποι θα ξεκινήσουν να μιλάνε για εσάς είτε είστε εκεί για να απαντήσετε είτε όχι. Εάν εσείς και η ομάδα σας παρακολουθείτε το τι λέγεται για εσάς θα μπορείτε να ελέγχετε την κατάσταση καλύτερα σε περίπτωση που υπάρξει κάποια αρνητική κριτική, να είστε εκεί για να προσπαθήσετε να την αντιστρέψετε προτού το θέμα πάρει μεγάλη έκταση.

Μπορείτε εύκολα να ελέγξετε τα αποτελέσματά σας

Μέσω των analytics θα μάθετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους followers σας όπως ηλικία, φύλο και καταγωγή. Αυτό θα σας βοηθήσει γιατί μπορείτε να διαμορφώσετε αναλόγως το περιεχόμενό σας έτσι ώστε να βρίσκουν περισσότερα ενδιαφέροντα οι ακόλουθοι σας. Με τα analytics που υπάρχουν έχετε την δυνατότητα να ελέγξετε όλα όσα γίνονται στα social media και θα μπορείτε να δείτε τι πάει καλά και τι όχι έτσι ώστε να το αλλάξετε άμεσα.

Social Media

Social Media · αποτελέσματα · επικοινωνία · προφίλ · πωλήσεις

Efi Vardia

H Έφη Βάρδια είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Εργάζεται στον τομέα του Digital Marketing και ενδιαφέρεται συνεχώς να μαθαίνει τα τελευταία digital trends.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο