The New Stuff - Suit digital marketing

Γιατί το Digital Marketing είναι το μέλλον των επιχειρήσεων;

Valeria Lada


Το 2016, ο κλάδος του Digital Marketing είδε αύξηση άνω του 40%. Tώρα που βρισκόμαστε σχεδόν στο τέλος του 2018, μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα ότι το Digital Marketing το περιμένει ένα πολύ λαμπρό μέλλον. Υπήρξαν πολλοί παράγοντες που συνέβαλαν σε αυτή την ανάπτυξη. Για παράδειγμα, το κινητό τηλέφωνο υπήρξε ένας από τους πρωταρχικούς παράγοντες. Aυτή τη στιγμή αποτελεί σχεδόν το ήμισυ του συνόλου των web traffics. Επίσης, ενώ το Internet of Things είναι μια σχετικά νέα έννοια, έχει ήδη συντελέσει και αυτό στον καθορισμό του νέου είδους Marketing Experience.

Κατά συνέπεια, είναι αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργίας μιας εταιρείας το να μένει μπροστά από αυτές τις τάσεις. Τάσεις όπως νέες τεχνολογίες, αλλά και την αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών με αυτή την εκπληκτική συχνότητα.

Γιατί όμως το Digital Marketing είναι το μέλλον;

 

Γιατί όλοι είναι online

Συγκεκριμένα, όλοι είναι online στις μέρες μας. Το Digital Marketing δεν περιλαμβάνει μόνο ecommerce apps και websites. Περιλαμβάνει και τα Social Media, όπως το Facebook, το Instagram, το YouTube, το Twitter, το Pinterest και πολλά άλλα. Κατά συνέπεια, το new Digital Marketing σας επιτρέπει να συνδέεστε με όλα τα είδη των ομάδων κοινού σε όλο τον κόσμο. Η σημερινή συμπεριφορά των καταναλωτών έχει σπάσει τα όρια της γλώσσας, των δημογραφικών και των γεωγραφικών παραγόντων. Κατά τα τελευταία τρία χρόνια, ο αριθμός των χρηστών, ακόμη και στην ηλικιακή ομάδα των 55+ έχει αυξηθεί κατά σχεδόν 80%. Για τη νεότερη γενιά, οι αριθμοί είναι αρκετά πιο γενναιόδωροι.

Γιατί πάντα μπορείς να πάρεις περισσότερη εμπιστοσύνη

Για να πάρεις παραπάνω εμπιστοσύνη ζήτα από πιθανούς πελάτες να σε εμπιστευθούν χωρίς στέρεο λόγο (Cold Calling). Αυτό παλιά ήταν μια δύσκολη διαδικασία για τους Marketers, αλλά οι ευκαιρίες τώρα έχουν αλλάξει. Σήμερα, αν οι καταναλωτές μπορούν να βρουν μια κοινωνική απόδειξη της ποιότητας των προϊόντων σου στο διαδίκτυο, είναι πιο πιθανό να σε πλησιάσουν. Όποια κι αν είναι η ανάγκη τους, οι άνθρωποι προσπαθούν να ψάχνουν στο διαδίκτυο για Marketers. Το να είσαι σε απευθείας σύνδεση λοιπόν είναι ένας πολύ εύκολος τρόπος για να τους οδηγήσει σε σειρά των προϊόντων σου. Με τη δημιουργία ενός χρήσιμου καταλόγου με ενδιαφέρον περιεχόμενο, μπορείς να ζητήσεις την προσοχή τους. Κι αυτό αναπτύσσεται όλο και περισσότερο…

Το να ζητήσεις την εμπιστοσύνη των πελατών με τη μέθοδο του Cold Calling είναι φθηνό, χρονοβόρο, αλλά αποδοτικό και αποτελεσματικό στο τέλος. Μπορεί να πάρει χρόνο αλλά είναι αυτή η επένδυση που θα σας δώσει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Για να παραχθεί κάτι θετικό από την επένδυση απαιτείται να ξοδέψεις χρόνο στο να κάνεις πράγματα στα οποία είσαι καλός. Αν αυτό δεν μπορεί να συμβεί, μπορείς τέτοιου είδους πράγματα να τα αναθέσεις σε κάποιον άλλο. Εν τέλει, το Digital Marketing είναι φθηνότερο από κάθε άλλη λύση, δεδομένου ότι είναι και πιο επικερδές.

 

Γιατί μπορείς να διευρύνεις τις δυνατότητές σου

Με το Cold Calling, είστε κυριολεκτικά σε ένα παιχνίδι ένας – προς – έναν. Πιθανώς αυτό να επηρεάσει σοβαρά τον αριθμό των ατόμων που μπορείτε να επικοινωνήσετε οποιαδήποτε στιγμή. Ακόμη και με τα καλύτερα Cold Callers, περιορίζεσαι με τα καλώδια. Το Digital Marketing και τα εργαλεία του, σου επιτρέπουν να διευρύνεις το κοινό σου εκπληκτικά γρήγορα. Σήμερα, οι άνθρωποι διαβάζουν το περιεχόμενο και συνεπώς το εκθέτουν σε ολόκληρη τη λίστα των δημογραφικών. Το μόνο πράγμα που πρέπει να διασφαλίσουμε είναι ότι το περιεχόμενο είναι κοινόχρηστο και έχει τη δυνατότητα να διαδοθεί.

Γιατί έχει εμφανιστεί το Wearable Technology

Οι ειδικοί προτείνουν στους Marketers να είναι καλύτερα προετοιμασμένοι για τις συνδεδεμένες συσκευές και τις νέες τεχνολογίες, όπως για παράδειγμα τα έξυπνα ρολόγια. Σκοπός αυτού, να είναι σε θέση να φτάσουν στον πελάτη, ανά πάσα στιγμή, μέσω μιας υπηρεσίας που θα κάνει τη ζωή του πολύ πιο βολική.

Γιατί αποτελεί έναν ισορροπημένο συνδυασμό Διαφήμισης – Μarketing

Η διαφήμιση υπήρχε από πάντα για να είναι σε θέση οι διαφημιζόμενοι να επικοινωνούν τα προϊόντα τους σε ένα άγνωστο κοινό. Το Marketing είναι σχετικό με το χειρισμό των καναλιών που έχουν τον έλεγχο της. Λόγω της ανάπτυξης της τεχνολογίας, η διαφήμιση και το Marketing συγκλίνουν όλο και περισσότερο με αποτέλεσμα την καλύτερη επικοινωνία σε γνωστό και σε άγνωστο κοινό.

Σήμερα, ο μέσος έμπορος αφιερώνει σχεδόν το 60% του χρόνου του σε Digital Marketing δραστηριότητες. Αν και αυτό αναμένεται να αυξηθεί, κορυφαίες εταιρείες ήδη εργάζονται για να αυξήσουν τους προϋπολογισμούς του Digital Marketing τους. Οι ευκαιρίες είναι πολλές, αλλά πάντα θα υπάρχουν θέματα προς αντιμετώπιση. Δεν θα είναι μια ευχάριστη και εύκολη διαδρομή, αλλά σίγουρα θα είναι ιδιαίτερα κερδοφόρα.

marketing

cold calling · digital · digital marketing · internet · marketers · marketing · περιεχόμενο

Valeria Lada

Η Βαλέρια Λαδά είναι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και εργάζεται σαν Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Εκπαίδευση σε digital περιβάλλον

urls-seo-best-tips
»

5 συμβουλές για δημιουργία URL με SEO

»

7 τρόποι να διορθώσεις ένα αποτυχημένο Digital Marketing Strategy

»

Πού χρειάζεται να εστιάζει μια Social Media στρατηγική

»

7 συμβουλές για να γίνεις ένας επιτυχημένος ηγέτης στις ψηφιακές πωλήσεις

»

Πώς θα κάνεις ένα Instagram Giveaway: Συμβουλές και Ιδέες

»

Πως το SEO θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει

»

Beacons και 5 καινοτόμοι τρόποι χρήσης τους στο Retail

»

11 Στατιστικά για την «επανάσταση» της φωνητικής αναζήτησης

»

Η Buyer Persona και η σημαντικότητά της για την επιχείρησή σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο