The New Stuff - Suit digital marketing

Γιατί το Pinterest είναι κρυμμένος θησαυρός Social Media για το Brand σας;

Smaragda Monou


Ψάχνετε τρόπους για να διευρύνετε το πεδίο εφαρμογής του Social Media Marketing σας το 2018 ή για να αντισταθμίσετε πιθανές μειώσεις της κυκλοφορίας που προκαλούνται από τις αλλαγές του αλγορίθμου του Facebook;

Αν ναι, το Pinterest θα μπορούσε να είναι η πλατφόρμα για εσάς – σε αυτήν την ανάρτηση, θα εξετάσουμε μερικά από τα βασικά οφέλη της πλατφόρμας οπτικής εστίασης και πώς κάποιες απροσδόκητες μάρκες χρησιμοποιούν τα Pins για μεγάλη επιτυχία.

Ποιο είναι το Skinny στο Pinterest;

Λοιπόν, για πρώτη φορά η πλατφόρμα έχει πάνω από 200 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως και το 50% προέρχεται από τις ΗΠΑ. Υπάρχουν επίσης περισσότερα από 50 δισεκατομμύρια Pins και ένα δισεκατομμύριο Pinterest πίνακες, ενώ οι χρήστες πραγματοποιούν περισσότερες από δύο δισεκατομμύρια αναζητήσεις στο app κάθε μήνα.

Ένα τεράστιο ποσοστό 87% των χρηστών του Pinterest λένε ότι αγόρασαν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία εξαιτίας της εφαρμογής και το 66% όλων των καρφίτσες σχετίζονται με κάποιο είδος μάρκας ή προϊόντος.

Αύξηση των δυνατοτήτων;

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ενώ το 70% των χρηστών Pinterest στις ΗΠΑ είναι γυναίκες, το 50% των διεθνών χρηστών στις μεγάλες αγορές, όπως η Ιαπωνία και η Κορέα, είναι άνδρες.

Αυτό που είναι ακόμα καλύτερο είναι ότι τα Pins έχουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια marketing απ’ ότι μια κανονική θέση κοινωνικών μέσων ενημέρωσης, επειδή μετά την αποτύπωση μιας ανάρτησης ή ενός βίντεο, αυτό το περιεχόμενο αποκρύπτεται και συνεχίζει να αποκομίζει ανταμοιβές από την άποψη της εμπλοκής των θεατών και της οδήγησης τους πίσω στον ιστότοπό σας .

Με αυτά τα στατιστικά στοιχεία, ας ρίξουμε μια ματιά σε δύο παραδείγματα επιχειρήσεων που έχουν χρησιμοποιήσει το Pinterest με έναν στοχοθετημένο και αποτελεσματικό τρόπο για την επιτυχία του marketing.

Το Starbucks Cup Art Board βοηθάει να κάνετε προσωπικές συνδέσεις

Τα Starbucks ήταν πάντα μια προοδευτικά σκεπτόμενη εταιρεία που προσελκύει τη συμμετοχή των ακροατηρίων της σε όλα, από τις νέες γεύσεις του καφέ μέχρι το σχεδιασμό των καταστημάτων τους.

Οι πίνακες Pinterest της εταιρίας δεν διαφέρουν, ιδιαίτερα στο Starbucks Cup Art Board, το οποίο περιλαμβάνει τα cups Starbucks που έχουν προσαρμοστεί με έργα τέχνης του κοινού.

Αυτό που κάνει αυτό το διοικητικό συμβούλιο τόσο αποτελεσματικό είναι ότι επιτρέπει στο κοινό του Starbucks να αισθάνεται ενδυναμωμένο και συνδεδεμένο με το εμπορικό σήμα, υποβάλλοντας τα μοναδικά σχέδια που οι άνθρωποι μπορούν να πετάξουν ξανά και ξανά.

Το μάθημα εδώ είναι ότι τα Starbucks αναγνώρισαν πόσο σημαντικό είναι να επιτρέψουν στους πελάτες τους να αισθάνονται ότι αποτελούν μέρος της επιτυχίας της εταιρείας – όχι μόνο στον αριθμό των πωλούμενων καφέ, αλλά και στη διαμόρφωση και την προώθηση της συλλογικής κουλτούρας της εταιρείας.

Επιδιώκοντας την τέχνη που δημιουργεί ο χρήστης, τα Starbucks δημιούργησαν ένα φόρουμ για το κοινό τους για να ασχοληθεί με το εμπορικό σήμα και για να δημιουργήσει σχόλια από άλλους οπαδούς.

Χρησιμοποιώντας αυτό ως πρότυπο, πώς μπορεί η επωνυμία σας να εμπλέκει το κοινό σας με τρόπο που να τους κάνει να αισθάνονται συνδεδεμένοι και ενδυναμωμένοι;

Για παράδειγμα, εάν έχετε στην ιδιοκτησία σας μια επιχείρηση που πωλεί λεπίδες ρολό, μπορείτε να ζητήσετε από το κοινό σας να δημοσιεύσει εικόνες για το πώς έχουν προσαρμόσει τις λεπίδες τους και να δημιουργήσει ένα πίνακα για να παρουσιάσουν παραδείγματα.

Η εύρεση τρόπων εμπλοκής του κοινού σας με το προϊόν ή την υπηρεσία σας με τρόπο που να τους κάνει να αισθάνονται συνδεδεμένοι με την επωνυμία σας μπορεί να δημιουργήσει πολλές εμφανίσεις στον πίνακα Pinterest.

Η MasterCard προσφέρει ενθαρρυντικά μηνύματα

Μία από τις μοναδικές ιδιότητες του Pinterest είναι ότι παρέχει στις μάρκες την ευκαιρία να προσφέρουν εμπνευσμένα, θετικά μηνύματα, τα οποία δεν πρέπει απαραιτήτως να αφορούν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Η MasterCard είναι ένα καλό παράδειγμα μιας εταιρείας που εκμεταλλεύτηκε το Pinterest για την προώθηση του κοινωνικού συμφέροντος ως μια από τις βασικές αξίες της – η πρόσφατη εκστρατεία #AcceptanceMatters της εταιρείας είναι ένα πρωταρχικό παράδειγμα χρήσης έμπνευσης για να οδηγήσει ένα μήνυμα μάρκας.

Για χρόνια, η MasterCard είχε πραγματοποιήσει μια εκστρατεία marketing που η κάρτα της έγινε αποδεκτή παντού, αλλά σε αυτήν την εκστρατεία, η εταιρεία επικεντρώθηκε στην «αποδοχή» με έναν ανθρώπινο τρόπο, σημαίνοντας πώς αποδεχόμαστε τις διαφορές που μας κάνουν μοναδικούς ανθρώπους.

Η MasterCard ζήτησε από τους οπαδούς της στο Pinterest να αναρτήσουν γιατί η αποδοχή ήταν τόσο σημαντική και το συμβούλιο τους #AcceptanceMatters ήταν γεμάτο με όμορφη καλλιτεχνική λέξη που εξέφραζε τις έννοιες της αποδοχής μέσα στην κοινωνία, δημιουργώντας ισχυρό και συναισθηματικό οπτικό περιεχόμενο.

Η εκστρατεία Pinterest παρήγαγε σχεδόν 25 εκατομμύρια εμφανίσεις και 13.000 επαναλήψεις σε δύο μήνες και η εταιρεία προσέθεσε στο διοικητικό της συμβούλιο έναν σωρό από οπαδούς.

Το μάθημα είναι απλό: Βρείτε έναν τρόπο επικοινωνίας ενός μηνύματος που εμπνέει και παρακινεί το κοινό σας, ενώ ευθυγραμμίζεται με την αποστολή της μάρκας σας.

Εάν είστε μια εταιρία καλλυντικών, για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε ένα πάνελ Pinterest χτισμένο γύρω από το θέμα της εσωτερικής ομορφιάς, και να ζητήσετε από τους οπαδούς να αναρτήσουν την εσωτερική ομορφιά που τους σημαίνει.

Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε μια σειρά από εμπνευσμένα μηνύματα που ανακοινώνουν τις βασικές αξίες σας χωρίς να αναφέρουν πραγματικά κανένα από τα προϊόντα σας. Αυτό το είδος μηνυμάτων μπορεί να εμβαθύνει τη σύνδεσή σας με τις προοπτικές και τους πελάτες.

Κάντε τα Boards σας οπτικά και πολύτιμα

Το Pinterest είναι μια μεγάλη πλατφόρμα για τις εταιρείες που είναι σε θέση να δημιουργήσουν συμβούλια με περιεχόμενο το οποίο αξιοποιεί τόσο την ελκυστική οπτική όσο και την αξία του κοινού. Δεν χρειάζεται να βρίσκεστε στον τομέα των τεχνών και των βιοτεχνιών για να αξιοποιήσετε τις ευκαιρίες marketing στο Pinterest, αλλά πρέπει να δημοσιεύσετε περιεχόμενο που είναι πολύτιμο (λύνει ένα πρόβλημα ή απαντά σε μια ερώτηση).

Αν είστε σε θέση να εκμεταλλευτείτε τη δύναμη του Pinterest, μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως ένα άλλο ισχυρό εργαλείο στο οπλοστάσιο Social Media Marketing.

Social Media

pinterest · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Communications · Media

Smaragda Monou

Η Σμαράγδα Μόνου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Η Google ανακοίνωσε ένα σημαντικό update για το Google Trends

»

Καλωσορίστε τα ”Shop the Look” Pins! Τα νέα Shopping Ads!

»

7 tips για ένα πιο πετυχημένο Site

»

Είναι τα upvotes και downvotes τα νέα trending Facebook features;

»

Το Instagram εγκαινιάζει τη λειτουργία Focus Mode & τα Mention Stickers

»

5 Tips για έναν επιτυχημένο διαγωνισμό στο Instagram

»

Το Facebook θα εκπαιδεύσει 1.000.000 επιχειρήσεις μέχρι το 2020

»

GDPR: Δύο μεγάλα οφέλη που μπορούν να αναμένουν οι advertisers το 2018

»

Το Messenger προσθέτει Group Admin Tools και Group Chat Links

»

Νέα έκθεση του Kids Insights για τις εξελισσόμενες απαιτήσεις της νέας γενιάς

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο