The New Stuff - Suit digital marketing

Δελτία Τύπου και SEO

George Anagnostopoulos


Νέα δεδομένα για τα Δελτία Τύπου που δυσχεραίνουν το SEO για όλους.

Με νέα οδηγία βγήκε η Google λίγο πριν φύγουμε όλοι για διακοπές, στα τέλη Ιουλίου και ανακοίνωσε πως τα Δελτία Τύπου θα πρέπει -όπως και τα πληρωμένα links- να περιέχουν NOFOLLOW links, δηλαδή θα πρέπει να μη  δίνουν αξία στις ενέργειες για Search Engine Optimization της εταιρείας.

Η οδηγία, λέει η Google, αφορά όλα τα links που περιέχει ένα Δελτίο Τύπου και είναι εφαρμόσιμη άμεσα.

Do-Not-Enter-NoFollow

Αυτή η εξέλιξη σε μεγάλο βαθμό επηρεάζει το SEO, καθώς τα Δελτία Τύπου αποτελούν για πολλές εταιρείες το #1 όχημα στην προσπάθεια του on-going link-building.

Αυτό που επιτρέπει η Google είναι να υπάρχει FOLLOW link (που δίνουν αξία στο SEO) σε οποιαδήποτε αναφορά κάνεις τρίτος σχετικά με την όποια είδηση περιέχει το Δελτίο Τύπου, αλλά αυτό ήδη είναι ένα μικρό κομμάτι του buzz που δημιουργούν οι περισσότερες εταιρείες με κάθε δελτίο τύπου τους.

Κατ’ αυτό τον τρόπο, αν όλοι ακολουθήσουν την οδηγία κατά γράμμα και άμεσα, ουσιαστικά βλέπουμε για μία ακόμα φορά τη σημασία του Social Media Optimization για SEO.

Πάντως, επειδή αυτά τα πράγματα δεν κόβονται τόσο εύκολα (και επειδή το γενικό consensus είναι πως δε θα αρχίσουν τα penalties στη Google τόσο γρήγορα σχετικά με κάτι τέτοιο, ειδικά σε μικρές χώρες) η δική μας πρόταση είναι «παν μέτρον άριστον».

 

 

SEO

press releases · seo

George Anagnostopoulos

Ο Γιώργος είναι ο δημιουργός του Suit. Η ενασχόλησή του με τα online communities και το Internet marketing κρατεί από τα nineties. Το πλήρες βιογραφικό του είναι διαθέσιμο εδώ αλλά το short version είναι ότι είναι ο ιδρυτής και CEO της Socialab.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο