The New Stuff - Suit digital marketing

Δημιουργήστε ημερολόγιο με περιεχόμενα στα social media για ένα έτος

Giannis Bazakis


Ένα ημερολόγιο με περιεχόμενα σας βοηθάει να παρουσιάσετε ένα σωστό μήνυμα στο κοινό σας, τη σωστή στιγμή. Σε αυτό το άρθρο θα ανακαλύψετε πως να σχεδιάζετε ένα ημερολόγιο με καταχωρήσεις και περιεχόμενο.

1. Δημιουργήστε ένα υπολογιστικό φύλλο 

Το πρώτο βήμα για να δημιουργήσετε ένα ημερολόγιο με περιεχόμενα, είναι να το φτιάξετε σε ένα υπολογιστικό φύλλο. Αυτό μπορεί να γίνει σε excel ή με Google Sheets. Στην επάνω γραμμή του φύλλου, συμπληρώστε τις ημέρες της εβδομάδος. Στην συνέχεια προσθέστε μια γραμμή για κάθε εβδομάδα του έτους, για να διαχωρίσετε το περιεχόμενό σας κατά εβδομάδες.

as

Συμπληρώστε το ημερολόγιό σας για ολόκληρο το έτος. Αφού προσθέσετε τις ημέρες και τις εβδομάδες, μπορείτε αν θέλετε να βάλετε χρώμα ώστε να ξεχωρίζουν πιο εύκολα τα τμήματα.

2. Προσθέστε εκδηλώσεις και αργίες

Το επόμενο βήμα είναι να κάνετε μια αναζήτηση στο Google για να μάθετε τα events που θα γίνουν στην επιχείρησή σας και έτσι να τα προσθέσετε στο ημερολόγιό σας. Αν για παράδειγμα εργαζόσαστε στον κλάδο της μόδας, βρείτε τα σημαντικά events που θα συμβούν κατά τη διάρκεια του έτους. Αν εργάζεστε στον τομέα της υγείας, εντοπίστε όλες τις ημέρες, εβδομάδες, μήνες που σας ενδιαφέρουν. Υπάρχουν δεκάδες λίστες από αυτές διαθέσιμες. Σε ένα κενό πρότυπο ημερολόγιο, βάλτε τα events στις συγκεκριμένες μέρες, εβδομάδες ή μήνες. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να σχεδιάσετε το περιεχόμενό σας ανάλογα με το πότε θα συμβούν τα γεγονότα.

cmec-3rs

Στη συνέχεια προσθέστε εθνικές γιορτές και αργίες όπως η 25η Μαρτίου, τα Χριστούγεννα, η Πρωτοχρονιά κοκ. Αναρωτηθήκατε αν η επιχείρησή σας ή οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης έχουν συνδεθεί με άλλες επιχειρήσεις; Για παράδειγμα, σε θέματα υγείας, θεραπείες που αφορούν τη φωνή μπορούν να συνδεθούν με τη μουσική ή ορθοπεδικά θέματα μπορούν να συνδεθούν με τα σπορ. Μπορείτε να βρείτε και άλλα γεγονότα που είναι σε εξέλιξη όπως το World Series ή η αρχή της σαιζόν του μπάσκετ και να τα προσθέσετε στο ημερολόγιο.

3. Προσδιορίστε τα θέματα του περιεχομένου

Πρέπει να λάβετε υπ’ όψιν σας ότι το κοινό θέλει να δει, πώς μπορείτε να το ψυχαγωγήσετε ή να το εκπαιδεύσετε και τι προϊόντα και υπηρεσίες θέλετε να προσθέσετε. Επίσης πρέπει να προσδιορίσετε τις εσωτερικές προτεραιότητες της επιχείρησής σας. Αν η επιχείρησή σας ασχολείται με τη μόδα, η προτεραιότητά σας είναι να πουλάτε υφάσματα. Αν είστε μουσικός, πρωταρχικός σας στόχος είναι να πουλάτε μουσικά άλμπουμ και να κλείνετε shows. Προσπαθήστε να σκεφτείτε πως μπορείτε να ενσωματώσετε τις προτεραιότητες της επιχείρησής σας στο περιεχόμενό σας. Μόλις έχετε συντάξει έναν κατάλογο θεμάτων και μπορείτε να καταχωρήσετε 2 θέματα για κάθε μέρα της εβδομάδας στο ημερολόγιό σας.

Αυτό βέβαια που συνιστώ είναι ο διαχωρισμός 60/40 ή 80/20 μεταξύ εκπαίδευσης και ψυχαγωγίας και προώθησης της επιχείρησής σας, των προϊόντων και των υπηρεσιών. Δεν πρέπει να προωθείτε συνέχεια προσφορές γιατί ο κόσμος θα χάσει το ενδιαφέρον του και θα σταματήσει να επισκέπτεται τη σελίδα σας.

4. Δημιουργείστε θεματικές ενότητες για κάθε θέμα

Μόλις έχετε βρει τα θέματά σας πρέπει να δημιουργήσετε τις θεματικές ενότητες. Πώς; Είναι σημαντικό να φτιάξετε τους τύπους του περιεχομένου που το κοινό στο οποίο απευθύνεστε θα θέλει να δει. Για να βρείτε όμως για πιο θέμα το κοινό ενδιαφέρεται, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο που ονομάζεται BuzzSumo και στο οποίο θα βρείτε τι περιεχόμενα άλλοι άνθρωποι μοιράζουν.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε ότι το θέμα της Δευτέρας είναι η τροφή. Αν ψάξετε με τη λέξη Food στην αγορασμένη έκδοση BuzzSumo μπορείτε να δείτε μια λίστα με τις πιο διαδεδομένες αναρτήσεις που αφορούν στο θέμα. Χρησιμοποιήστε αυτές τις πληροφορίες και θυμηθείτε να προσθέσετε τη δική σας λεκτική ανάπτυξη και να μην κάνετε πιστή αντιγραφή.

 sumo

Τώρα μπορείτε να ενώσετε τις θεματικές ενότητές σας με τα events του ημερολογίου σας. Για παράδειγμα, αν είστε στον τομέα της υγείας και αρχίζει η σαιζόν του μπάσκετ τότε τα θέματά σας θα πρέπει να σχετίζονται με τους τραυματισμούς που αντιμετωπίζουν οι παίκτες. Αν ασχολείστε με τον χώρο της μόδας και πλησιάζει το Fashion Week ξεκινήστε προβάλλοντας την καινούργια σας κολεξιόν και παρουσιάστε τι υπάρχει στο κατάστημα κατά τηνδιάρκεια του event.

Όταν προσθέτετε θεματικές ενότητες στο ημερολόγιό σας, αναλύστε τες σε πρωτεύοντα θέματα και σε δευτερεύοντα σε εβδομαδιαία βάση. Για την ενότητα Food μπορείτε να παρουσιάσετε τροφές που βοηθούν στη βελτίωση της υγείας του δέρματος. Μπορείτε να συνδυάσετε το περιεχόμενο του θέματος με το κοινό που σας ακολουθεί και το αφορά, σε αντίθεση με την τυχαία δημιουργία περιεχομένου που μπορεί να μην είναι κατάλληλη για την εποχή.

5. Λεπτομερείς ατομικές δημοσιεύσεις

Οι λογαριασμοί σας στα social media επικεντρώνονται σε εικόνες, video και κείμενα. Περιγράψτε πώς ενσωματώνετε όλους τους τύπους του κυρίως περιεχομένου στο ημερολόγιό σας. Για παράδειγμα έχετε κάποια θέματα έτοιμα να ξεκινήσουν από Δευτέρα-Παρασκευή που σχετίζονται και με τα πρωτεύοντα και με τα δευτερεύοντα.

Ένας εύκολος τρόπος για να καλύψετε τα κυρίως εβδομαδιαία θέματα ενδιαφέροντος, είναι μέσω της δημιουργίας Quote cards και εικόνων, τα οποία πραγματοποιούνται με το εργαλείο που ονομάζεται Canva. Αν εργάζεστε σε μια μεγάλη εταιρεία και έχετε πρόσβαση σε μεγάλο όγκο πληροφοριών μπορείτε να δημοσιεύσετε όσο πιο πολλά μπορείτε. Αν εργάζεστε σε μικρή εταιρεία ή είστε αυτό-απασχολούμενος τότε προσπαθήστε να δημοσιεύσετε το λιγότερο δυο αναρτήσεις την ημέρα.

canva

Κάνοντας για έναν ολόκληρο χρόνο ημερολογιακό σχεδιασμό, επικεντρώνεστε στη δημιουργία και παράδοση ποιοτικού περιεχομένου εβδομαδιαίως. Προσπαθήστε να είστε μπροστά μερικές εβδομάδες στη δημιουργία περιεχομένων, διότι είναι εύκολο να μείνετε πίσω όταν καταχωρείτε κάτι νέο κάθε μέρα. Επειδή το κοινό σας γίνεται όλο και πιο εξοικειωμένο με το περιεχόμενο και την επιχείρησή σας, θα περιμένει να δει καταχωρήσεις σε συγκεκριμένες ώρες. Διατηρείστε το πρόγραμμά σας και τις καταχωρήσεις σας την ίδια ώρα κάθε μέρα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Buffer ή το Hootsuite για να κάνετε την πιο πάνω δουλεία και σαν πρόσθετο πλεονέκτημα η κάθε καταχώρησή σας θα δημοσιεύεται σε πολλαπλές πλατφόρμες για σας.

Advertising · Content · Social Media

calendar · Content · digital marketing · Social Media

Brand & Marketing Managers

Giannis Bazakis

Ο Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Keele, Ηνωμένου Βασιλείου. Ενδιαφέρεται για οτιδήποτε σχετίζεται με Digital Marketing. Έργάστηκε επι δίμηνο στην AVIS HELLAS στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και τώρα εργάζεται ως Αccount Εxecutive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting