The New Stuff - Suit digital marketing

Διαφήμιση στις mobile συσκευές

Stefanos Doudountsakis


Σήμερα στη διαφήμιση, το σωστό μήνυμα στη σωστή τιμή και στο σωστό άτομο, αποτελεί τον ιδανικό στόχο. Αυτός ο στόχος εκφράζει απόλυτα και τη διαφήμιση στις συσκευές κινητών τηλεφώνων (mobile ads). Παρατηρείται, πως οι χρήστες εφαρμογών έχουν χαρακτηριστική ελευθερία και ανάλογα με τις ανάγκες τους ενημερώνονται και προχωρούν σε αγορά σε διάφορες χρονικές στιγμές της καθημερινότητάς τους. Αυτό προσφέρει σημαντική ευκαιρία στους marketers για μελέτη και αποτελεσματική στόχευση δυνητικών πελατών.

ok1

Micro-Moments

Οι συσκευές κινητών δεν χρησιμοποιούνται μόνο για μηνύματα ή κοινωνική δικτύωση, αλλά και σαν συσκευές πληροφόρησης, έμπνευσης και διασκέδασης. Χρησιμοποιούμε τις συσκευές μας με τρόπο τέτοιο, ώστε να καταφέρουμε να συνδεθούμε με τους φίλους μας και την οικογένειά μας, λύνοντας απρόοπτα προβλήματα ή παίρνοντας αποφάσεις σε δύσκολες στιγμές. Συμπληρωματικά χρήση του κινητού μπορεί να παρατηρηθεί κατά τη διάρκεια πολυάριθμων στιγμών σε μία ημέρα, όπως για παράδειγμα περιμένοντας το λεωφορείο να φτάσει ή κατά τη διάρκεια αναμονής σε μια τράπεζα. Οι στιγμές αυτές είναι γνωστές και ως micro-moments και χαρακτηρίζονται για την αμεσότητα και πρακτικότητά τους. Για τις in-app mobile ads και τα brands οι στιγμές αυτές αντιπροσωπεύουν ευκαιρίες για τα brands στο να διαμορφώσουν αποφάσεις και προτιμήσεις.

sssssdas
Οι άνθρωποι που έχουν πρόσβαση σε ένα smartphone ή tablet στην εποχή μας περνούν κατά μέσο όρο 3 ώρες την ημέρα σε αυτά, και 84% από αυτούς ασχολούνται με εφαρμογές. Κάθε φορά που οι χρήστες χρησιμοποιούν τις συσκευές τους, μια καινούρια micro-moment ξεκινάει και παράλληλα μια νέα ευκαιρία εμφανίζεται για ένα brand. Δυστυχώς όμως κρίνοντας τα δεδομένα από την προοπτική της διαφήμισης και του ποσού επένδυσης, παρατηρούμε τη διαφορά που υπάρχει ανάμεσα στον συνολικό χρόνο που ξοδεύουν οι χρήστες  στα smartphones και στο σύνολο των χρημάτων που δαπανούνται για λόγους διαφήμισης στο μέσο αυτό.

Θετικά από in-app διαφημίσεις

Πάνω από 3 εκατομμύρια διαθέσιμες εφαρμογές ανταγωνίζονται για την προσοχή των χρηστών των κινητών συσκευών, ωστόσο αυτοί οι χρήστες περνάνε την περισσότερη ώρα τους με μερικές από αυτές. Εφαρμογές όπως το Facebook, το YouTube, το Instagram, έχουν κάνει σημαντικά βήματα στο να κερδίσουν νέους χρήστες και να επενδύσουν στη χρήση των smartphones ως μηχανισμό προσέλκυσης χρηστών μέσω των εφαρμογών.
Εάν το reach και το engagement είναι οι βασικοί στόχοι της καμπάνιας σας, αξίζει να λάβετε υπόψιν τις mobile in-app διαφημίσεις. Αυτή η μορφή διαφήμισης προωθεί τα μηνύματα που θέλετε να επικοινωνήσετε, σε κοινό το οποίο αλληλεπιδρά με το μέσο και μάλιστα σε βαθμό που μπορεί να συγκριθεί με αυτόν της τηλεόρασης.
H mobile in-app διαφήμιση μπορεί ακόμα να αποφύγει τα ad blockers, γεγονός που είναι πολύ σημαντικό λαμβάνοντας υπόψιν τη ραγδαία αύξηση στη χρήση λογισμικού ad-blocking.

Σύμφωνα με το eMarketer, η αύξηση στη χρήση των συσκευών κινητής είναι ανάλογη με αυτή των λογισμικών που εμποδίζουν τη χρήση των εφαρμογών. Συγκεκριμένα, ο αριθμός των ανθρώπων που χρησιμοποιούν ad blockers θα ανέβει 62.3% αυτόν τον χρόνο, όταν στα desktop PC θα αυξηθεί κατά 30.1%.

avvv

Εάν νομίζετε πως χρειάζεστε κι άλλο λόγο για να χρησιμοποιήσετε διαφήμιση mobile in-app, αξίζει να αναφέρουμε πως η διαφήμιση σε κινητά τηλέφωνα χρησιμοποιεί δεδομένα τοποθεσίας χρήστη για να δημιουργήσει στοχευμένο και σχετικό περιεχόμενο. Με αυτόν τον τρόπο σας δίνετε η δυνατότητα να περάσετε με μεγάλη επιτυχία από τη διαδικασία προσέλκυσης χρηστών στη διαδικασία πώλησης.
Παρ’ όλα αυτά, δεν μπορούμε απλά να προσελκύσουμε τον σωστό καταναλωτή τη σωστή στιγμή. Ως marketers, πρέπει να προσέξετε την ποιότητα του περιεχομένου που οι καταναλωτές προσδοκούν κατά τη διάρκεια της διαφήμισης. Οφείλετε να εστιάσετε περισσότερο στη διαδραστική σχέση ανάμεσα σε καταναλωτή και κινητού τηλεφώνου, ώστε να προσφέρετε σχετικές διαφημίσεις που θα βρουν ανταπόκριση στο καταναλωτικό κοινό.

Συμπερασματικά:

Το κλειδί της επιτυχημένης στόχευσης στις mobile συσκευές βρίσκεται στην κατανόηση και σωστή προσέλκυση των “micro-moments” που είναι πιο σχετικές για το brand σας. Υπολογίζοντας παράγοντες όπως ο καιρός και η τοποθεσία και δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στο περιβάλλον μιας εφαρμογής, μπορείτε να ανακαλύψετε την κατάλληλη στιγμή όπου ο καταναλωτής είναι πιο δεκτικός ως προς την προβαλλόμενη διαφήμιση. Εξετάζοντας το ύψος της επένδυσης για μια επιτυχημένη διαφήμιση και τη σπουδαιότητα της ταχύτητας στη διεκπεραίωση των σχετικών διαδικασιών, προτείνουμε να αναφερθείτε σε άτομα ή εταιρείες που ειδικεύονται στον χώρο της διαδικτυακής διαφήμισης.

Advertising · E-commerce · Mobile · Mobile Marketing

in-app ads · mobile ads · mobile marketing

Brand & Marketing Managers

Stefanos Doudountsakis

Ο Στέφανος είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών πάνω στο International Marketing από το Πανεπιστήμιο του Strathclyde καθώς και προπτυχιακού τίτλου από το ΤΕΙ Πατρών πάνω στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων. Ο ενθουσιασμός καθώς και η διαρκής περιέργειά του για την εξέλιξη του Marketing και της Digital προέκτασής του, τον οδήγησαν στην ενεργή ενασχόληση στον τομέα του Digital Marketing. Αυτήν τη χρονική περίοδο εργάζεται ως Media Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting