The New Stuff - Suit digital marketing

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

Κωνσταντίνος Κυρίτσης


Από την εικονική (Virtual Reality) μέχρι την επαυξημένη (Augmented Reality) πραγματικότητα, η νέα εποχή προκαλεί τους marketers να δημιουργήσουν περιεχόμενο που ξεπερνά τα παραδοσιακά όρια της οθόνης.

Οι σύγχρονοι καταναλωτές αγαπούν ολοένα και περισσότερο αυτές τις ανερχόμενες τεχνολογίες, και απαιτούν τα μηνύματα των brands να επικοινωνούνται με τρόπο που δεν επηρεάζει αρνητικά, ή ακόμα και ενισχύει, την εμπειρία χρήσης (UX).

Μαγέψτε τους πελάτες σας με την εικονική πραγματικότητα.

Όπως μπορεί να παρατηρηθεί από τα ποσοστά χρήσης λογισμικού ad-blocker, πολλοί καταναλωτές σήμερα θα προσπαθήσουν ενεργά να αποφύγουν τη διαφήμιση. Η εικονική πραγματικότητα (VR) μπορεί να επιτρέψει  στα brands να δημιουργήσουν περιεχόμενο που είναι προσωπικό, σύγχρονο και πάνω από όλα δημιουργεί αξία και αίσθηση ευχαρίστησης (wonder).

Πρωτοπόρα brands χρησιμοποιούν ήδη τεχνολογίες μεικτής πραγματικότητας (Mixed Reality) για να δώσουν τη δυνατότητα στους χρήστες να δοκιμάσουν καλλυντικά στο πρόσωπό τους ή να ταιριάξουν έπιπλα στο χώρο τους από την άνεση του σπιτιού τους.

Στο άμεσο μέλλον, όχι μόνο οι καινοτομίες αυτές θα περιορίσουν το χάσμα ανάμεσα στον κόσμο των φυσικών καταστημάτων και των online αγορών, συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα των δύο, άλλα και θα μεταμορφώσουν την ίδια την retail εμπειρία.

Σε χώρες όπως η Κίνα και η Ιαπωνία, έχουν ήδη εγκατασταθεί με επιτυχία καθρέφτες μεικτής πραγματικότητας στα καταστήματα, που επιτρέπουν στους καταναλωτές να δοκιμάσουν διαφορετικά σύνολα χωρίς να αγγίξουν ούτε ένα φερμουάρ.

Συνδυάστε διαφορετικές ομάδες για να δημιουργήσετε μοναδικές εμπειρίες.

Το πρώτο βήμα για οποιαδήποτε εταιρία που θέλει να δημιουργήσει εμπειρίες VR θα πρέπει να είναι ο συνδυασμός των ομάδων του δημιουργικού και της πληροφορικής. Δημιουργείστε αποτελεσματική, καθημερινή επικοινωνία και αρμονική συνεργασία. Ακόμα, δημιουργήστε και κρατήστε και τις δύο ομάδες επικεντρωμένες σε ένα κοινό όραμα.

Μην ενοχλείτε τους καταναλωτές σας, ευχαριστείστε τους.

Οι καλύτερες εμπειρίες VR θα βυθίσουν τους καταναλωτές σε έναν διασκεδαστικό και μαγικό κόσμο, απαλλαγμένο από ενοχλητικές μορφές διαφήμισης. Νέα εργαλεία θα επιτρέψουν στους marketer να προωθήσουν τα brands τους μέσα από διαφημιστικό υλικό που ενσωματώνεται ομαλά και φυσικά στην περιβάλλουσα εμπειρία.

Καινοτομίες όπως τα virtual tours μπορούν να ανοίξουν νέους ορίζοντες για το marketing προορισμών και άλλων φυσικών τοποθεσιών, όμως με δημιουργικότητα και καινοτομία η ίδια εμπειρία μπορεί να προσαρμοστεί σε οποιαδήποτε κατηγορία προϊόντος.

Παρουσιάστε στους καταναλωτές τη συλλογή των κόκκων που προσδίδουν την μοναδική γεύση του καφέ σας ή διηθηθείτε οπτικοακουστικά τις αρχές και το όραμα της εταιρίας σας, από την ταπεινή αρχή μέχρι την σημερινή επιτυχία. Οι δυνατότητες είναι κυριολεκτικά απεριόριστες.

Η εποχή της μεικτής πραγματικότητας είναι προ των πυλών.

Η εποχή της εικονικής πραγματικότητας βρίσκεται ακόμα στην αρχή και οι περισσότεροι ερευνητές πιστεύουν πως τα καλύτερα έρχονται. Οι εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας καταλαμβάνουν πλήρως δύο αισθήσεις ανοίγοντας νέα μονοπάτια για πιο immersive εμπειρίες και πολλαπλάσιο engagement.

Τα ποσοστά υιοθέτησης τεχνολογιών εικονικής πραγματικότητας από τους χρήστες αυξάνονται συνεχώς, και οι τιμές πέφτουν ραγδαία. Η καθιέρωσή τους είναι μονάχα θέμα χρόνου. Συνολικά, η δημιουργία εμπειριών μεικτής πραγματικότητας σημαίνει περισσότερη ευχαρίστηση, λιγότερη ενόχληση, αλλά και λήψη ρίσκων. Μην φοβηθείτε να δημιουργήσετε εμπειρίες που ξεπερνούν τα όρια του παραδοσιακού marketing. Πείτε μια πραγματικά ενδιαφέρουσα ιστορία και κερδίστε τις εντυπώσεις.

Advertising · Content · Interactive · marketing · Virtual Reality

Brand & Marketing Managers

Services · Technology · Tourism

Κωνσταντίνος Κυρίτσης

Ο Κωνσταντίνος Κυρίτσης είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του University of East London. Ακόμα, είναι τελειόφοιτος του Master of Science in Digital And Social Media Marketing από το ίδιο πανεπιστήμιο. Αυτήν την περίοδο εργάζεται στην Socialab ως Account Executive.

Recently Published

»

Πώς να κερδίσεις την προσοχή του κοινού σου σε 8 δευτερόλεπτα

»

Γιατί τα brands είναι καλό να χορηγούν festivals!

»

4 τρόποι να χαμηλώσετε το CPA σας

»

Γιατί πρέπει να συνδυάζουμε content και martech

»

Τα Facebook Metrics που πρέπει να παρακολουθούν οι επιχειρήσεις

»

Οδηγός για τους marketers: μάθε να ακούς το κοινό σου!

»

Τι είναι το Influencer Marketing και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας!

»

Video: Γιατί οι Marketers πρέπει να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο με video!

»

Πώς να αυξήσεις το Brand Engagement με τα Instagram Memes

»

8 Tips για να προωθήσεις το κανάλι σου στο YouTube

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο