The New Stuff - Suit digital marketing

Δώσε στο κινητό την αξία που… σε συμφέρει!

Panagiotis Sardelis


Αν δεν το έχεις καταλάβει, το κινητό είναι το πιο χρηστικό εργαλείο του ανθρώπου. Όχι γιατί διαθέτει τις ίδιες σχεδόν επιλογές με έναν υπολογιστή, όχι γιατί είναι μικρό αλλά γιατί είναι το «όπλο» του ανθρώπου που προσαρμόστηκε γρηγορότερα στους γρήγορους ρυθμούς της καθημερινότητας του.

Ένα μεγάλο ποσοστό της online αναζήτησης και χρήσης των social media προέρχεται από τη χρήση της εκάστοτε πλατφόρμας μέσω κινητού. Αυτό τι σημαίνει; Ότι το κινητό έχει μεγάλη αξία για τον άνθρωπο, αλλά και για σένα! Οι δυνητικοί σου πελάτες το χρησιμοποιούν συνέχεια, οπότε είναι απολύτως λογικό να κάνεις το site σου φιλικότερο σε αυτούς με σκοπό την αύξηση τόσο της επισκεψιμότητας όσο και των πωλήσεων σου (αν αυτές υπάρχουν). Παρακάτω, θα παρουσιάσω 3 λόγους για να δώσεις στη mobile version του site σου την αξία που… σε συμφέρει!

Καν’ το… γρήγορο          

Ένα από το κυριότερα ζητήματα των mobile version των site είναι η καθυστέρηση στη φόρτωση τους. Στατιστικά, σχεδόν 60% των επισκεπτών αποχωρούν από τα site στα κινητά τους σε περίπτωση που χρειαστεί πάνω από 3 δεύτερα να φορτώσουν. Το ζήτημα εντείνεται άμα λάβουμε υπόψη ότι κατά μέσο όρο ένα site χρειάζεται περίπου 20 δευτερόλεπτα για να φορτώσει πλήρως.

 Η πιο απλή λύση είναι να κάνετε το site σας πιο γρήγορο. Το να φορτώσει σε αρχική μορφή το site, ιδιαίτερα σε χρόνο ίσο ή μικρότερο των 3 δευτερολέπτων, μπορεί να αποφέρει καλύτερη απόδοση απέναντι στον ανταγωνισμό με πολύ θετικά αποτελέσματα όπως web traffic και πωλήσεις.

Καν’ το… σύντομο

The shorter… the better! Σε ένα site είναι πολύ εύκολη η απόσπαση της προσοχής, ειδικά όταν γύρω από το κινητό σου υπάρχουν άπειρα πράγματα να σου τραβήξουν το ενδιαφέρον. Ποια είναι η λύση σε αυτό; Δεν χρειάζεται τίποτα άλλο από την σύντομη παράθεση του περιεχομένου σου. Τίτλοι, bullets και υπότιτλοι είναι must για να τραβήξεις το ενδιαφέρον του αναγνώστη και να τον «κρατήσεις» στη σελίδα σου. Χρησιμοποιώντας την εν λόγω πρακτική,  όχι μόνο του δίνεις τα στοιχεία που θέλει αλλά παράλληλα του δίνεις την ευκαιρία, σε συνδυασμό με τη θετική εντύπωση από την ανάγνωση, να παρατηρήσει συνολικά τη σελίδα και κατά συνέπεια να περιηγηθεί περαιτέρω και σε άλλες πτυχές αυτού, γεγονός πολύ θετικό για τα στατιστικά στοιχεία της σελίδας σας.

Καν’ το mobile

Είναι το πιο απλό, είναι το πιο σύνηθες αλλά ειδικά για τις μικρές επιχειρήσεις κάτι το οποίο αμελείται περισσότερο από οτιδήποτε άλλο. Προφανώς, δεν συναντάτε σε όλες τις μικρές επιχειρήσεις, καθώς οι δημιουργοί αυτών, ειδικότερα οι πιο νέοι και πεπειραμένοι στο χώρο του digital φροντίζουν να δώσουν τη δέουσα σημασία στην mobile προσαρμογή του site τους. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι συμβαίνει πάντα. Αναντικατάστατα links που δεν λειτουργούν, νέες συσκευές που δεν «φορτώνουν» όλους τους συνδέσμους ή και έλλειψη updates που καθιστούν τα links μη λειτουργικά, όλα προβλήματα που αφήνουν έναν millennial αναγνώστη ανικανοποίητο. Τι μπορείς να κάνεις για αυτό; Τσεκάρεις από το κινητό σου όλα τα links, κάνεις share ή στέλνεις ένα review, τεστάρεις τα πάντα για να είσαι 100% σίγουρος για τη λειτουργικότητα του. Αν δεν μπορείς, απλά επισκέπτεσαι το κοντινότερο digital agency και σου κάνει… όλη τη δουλειά.

Ο υπολογιστής κατέχει και θα κατέχει για πολύ καιρό ακόμα τα πρωτεία της online περιήγησης. Είναι σίγουρα πιο βολικό για κάποιον να αναζητάει οτιδήποτε θέλει από την άνεση ενός καθιστικού. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι το κινητό δεν κατέχει επίσης πολύ σημαντική θέση στην καθημερινότητα του ανθρώπου, ειδικότερα όταν οι ρυθμοί του επιτάσσουν να βρίσκεται όλη μέρα «στους δρόμους». Κάνε την κίνηση σου και κατέκτησε τα νούμερα που θες, βελτιώνοντας απλά τα πιο απλά πράγματα, όπως είναι η mobile version του site σου.

Advertising · E-commerce · How To · marketing · Mobile · Mobile Marketing · Small Business

marketing · Mobile

Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Communications · Media

Panagiotis Sardelis

Ο Παναγιώτης Σαρδέλης είναι τελειόφοιτος του τμήματος Διεθνών κι Ευρωπαϊκών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Αποτέλεσε μέλος ερευνητικών ομάδων και ΜΚΟ στους τομείς των διεθνών σχέσεων με ειδίκευση στην ενέργεια και τα διεθνή οικονομικά. Ο τομέας των business συνιστά πλέον κύριο αντικείμενο απασχόλησης του με επίκεντρο το digital marketing. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Νέα στρατηγική του Youtube για πώληση διαφημίσεων στην δική της live Tv

»

GDPR: ό,τι χρειάζεται να γνωρίζουμε για την εφαρμογή του

»

Χρησιμοποίησε έξυπνα τα Instagram Stories!

»

4 Στρατηγικές Marketing για να κάνετε τους καταναλωτές να λατρέψουν το Brand σας

»

Messaging apps: ο σύμμαχος της επιχείρησής σας!

»

5 Interactive Content Ideas For your Business

»

Πώς να προωθήσετε την εταιρική σας ταυτότητα στο Instagram

»

3 τρόποι για να αναπτύξεις τη λίστα των emails σου

»

Εσείς γνωρίζετε την ιστορία του Brand σας;

»

Influencer Marketing: βασικός παράγοντας για το boost του brand σου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο