The New Stuff - Suit digital marketing

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

Nantia Kazana


Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

Με την εισαγωγή των social media και διάφορων online καναλιών, κάποιοι επιχειρηματίες έχουν στραφεί προς τις digital στρατηγικές για να επικοινωνούν τις ενέργειες της εταιρείας τους, έχοντας παραμερίσει το email marketing.

Ωστόσο το email marketing συνεχίζει να είναι ένας από τους πιο απλούς και αποτελεσματικούς τρόπους επικοινωνίας με το καταναλωτικό κοινό.

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε γιατί το email marketing είναι ακόμα αποτελεσματικό το 2019 και θα αναφέρουμε ορισμένες συμβουλές που θα μπορέσετε να εφαρμόσετε για να βελτιώσετε την στρατηγική του email marketing σας σήμερα.

4 οφέλη που σου προσφέρει το email marketing

email marketing

Παρακάτω θα δούμε κάποιους από τους λόγους για τους οποίους είναι σημαντικό το email marketing για τις επιχειρήσεις.

1.Το email marketing είναι ελεγχόμενο

 Όταν προβάλλετε μια διαφήμιση στην τηλεόραση ή στην εφημερίδα, δεν έχετε κανέναν έλεγχο σχετικά με το ποιος θα δει το περιεχόμενό σας. Επιλέγετε πού να διαφημιστείτε με βάση τη δημοσίευση ή το κοινό-στόχο του καναλιού και ελπίζετε ότι ενδιαφέρονται οι αναγνώστες και οι θεατές τους. Ενώ αντίθετα με το email marketing μπορείτε να ομαδοποιείτε και να κατηγοριοποιείτε την λίστα των email αναγνωστών σας  με βάση στοιχείων όπως δημογραφικά, την τοποθεσία ,τα ενδιαφέροντα, ηλικία, φύλο και πολλά άλλα δεδομένα που σου προσφέρονται επιλέγοντας αυτό τον τρόπο επικοινωνίας. Κατ΄ επέκταση αυτό σας επιτρέπει να στέλνετε στοχευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου βάσει των αναγκών και των συμφερόντων των πελατών σας. Μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε τα μηνύματά σας για κάθε πελάτη, κι αυτό θα οδηγήσει σε υψηλότερα ποσοστά conversion rates.

2.Το email marketing είναι μετρήσιμο

Με το email marketing μπορείς εύκολα  να εκτιμήσεις τα αποτελέσματα και την επιτυχία της καμπάνιας λαμβάνοντας υπόψιν τα key metrics όπως ποιοι άνοιξαν το email (open rate) ,πόσοι έμειναν σε μια σελίδα και αποχώρησαν (bounce rate) και το click through rate. Αυτά τα metrics σου δίνουν μια πολύτιμη γνώση σχετικά με την συμπεριφορά των πελατών, τα ενδιαφέροντα και  σε ποιο περιεχόμενο ανταποκρίνονται. Έτσι μπορείτε να συλλέγετε πληροφορίες για να στέλνετε ακόμα πιο στοχευμένα μηνύματα στο μέλλον.

3.Το Email marketing αναπτύσσει το Brand Awareness

Με αυτή την τακτική είναι πολύ πιθανό να έρθουν καινούριοι πελάτες σε επαφή με το brand της επιχείρησής σας. Πολλοί από τους ανθρώπους που λαμβάνουν τα μηνύματά σας δεν είναι σίγουρο ότι θα κάνουν αγορές αμέσως , όμως στέλνοντας στοχευμένα και ουσιώδη emails στο σωστό κοινό αποτυπώνεται το brand σας στη συνείδησή τους κι έτσι έχετε απίστευτες πιθανότητες αργά ή γρήγορα να πραγματοποιούν πιστά αγορές από εσάς.

4.Mε το email marketing μειωνεται το κοστοσ αποτελεσματικα

Έχοντας υπόψιν τις παραδοσιακές τακτικές marketing το email marketing μειώνει σίγουρα το budget που πρέπει να διαθέσετε για την αποστολή τους και τα αποτελέσματα είναι αναλογικά πολύ καλύτερα.  Δεν χρειάζεται να πληρώσετε για εκτυπώσεις, έξοδα αποστολής, διαφημιστικό χώρο ή οποιοδήποτε από τα έξοδα που σχετίζονται με αυτού του είδους διαφήμιση. Το email marketing εκτιμάται ότι για 1ευρώ διαφήμισης που δαπανάται αποφέρει 40 ευρώ. Αυτό κάνει το email marketing μία από τις πιο οικονομικές μεθόδους μάρκετινγκ σε σχέση με το google search, display και τα social media.

Κάποια TIPS που θα κάνουν τα emails σας πιο ελκυστικά.

Email-Marketing-Tips

1.Προσωποποιείστε τα emails σας

Oι παραλήπτες ενδιαφέρονται να λαμβάνουν εξατομικευμένα μηνύματα που ανταποκρίνονται στο γούστο και τις προτιμήσεις τους. Πηγαίνετε ένα βήμα πέρα ​​από τις εξατομικευμένες γραμμές θέματος και αναφέρετε  το όνομα του παραλήπτη. Η δημιουργία δεσμευτικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να βοηθήσει περισσότερα άτομα να συνδεθούν με την επωνυμία σας και να επιτρέψουν στην επιχείρησή σας να αποκτήσει περισσότερους πελάτες.

2. Βελτιστοποιήστε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας για κινητές συσκευές

Ο αριθμός των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ανοίγουν σε κινητές συσκευές ξεπερνά τους αριθμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που ανοίγουν στους επιτραπέζιους υπολογιστές και η τάση αναμένεται να συνεχιστεί και το 2019.

3.Δυνατότητα κοινοποίησης των emails

Αν τα emails περιέχουν σημαντικές και χρήσιμες πληροφορίες είναι πολύ πιθανόν οι πελάτες σας να θέλουν να μοιραστούν αυτή τη πληροφορία και με άλλα πρόσωπα. Είναι καλό να τους βοηθήσετε να προωθήσουν το μήνυμά σας, γι’ αυτό είναι σημαντικό να περιέχουν τα mails σας επιλογή κοινοποίησης. Μπορείτε επίσης να επισημάνετε επιτυχείς αναρτήσεις των social media στα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας και να ενθαρρύνετε κι άλλους  να γίνουν συνδρομητές και να σας ακολουθούν. Με αυτό τον τρόπο θα αυξήσετε το brand awareness και το reach on line.

4.Περιεχόμενο με video και κινούμενες εικόνες

Τέτοιου τύπου περιεχόμενο προσδίδει μια πιο ελαφριά διάθεση και προδιαθέτει τους πελάτες να ολοκληρώσουν αγορά, κάτι το οποίο θα έχει θετικό αντίκτυπο στα click-through-rates.

5.Δημιουργήστε ακριβείς πληροφορίες στην πρόταση θέματος.

Είναι πολύ θετικό όταν οι πιθανοί πελάτες  βλέπουν τα emails στην οθόνη τους, να ξέρουν τι να περιμένουν όταν το ανοίξουν. Επομένως, η ακριβή εικόνα που θα περιέχεται σε αυτή τη πρόταση θα αυξήσει τις πιθανότητες ανταπόκρισης του κοινού στο να ανοίξουν τα email σας και να μειωθεί το ποσοστό αυτών που δεν τα ανοίγουν.

Email Marketing · Social Media

#digitalmarketing · email marketing

e-Shops · Small Businesses

Media

Nantia Kazana

Η Νάντια Καζάνα είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πατρών και διαθέτει Professional Diploma in Digital Marketing. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως media executive.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο