The New Stuff - Suit digital marketing

Εξελίξεις σχετικά με την «τιμωρία» από την Google για τις διαφημίσεις τύπου pop-up

Stefanos Doudountsakis


Στον χώρο της διαδικτυακής διαφήμισης πολλές φορές οι διαφημίσεις προκαλούν δυσφορία στα άτομα τα οποία απευθύνονται. Το αποτέλεσμα αυτού είναι οι διαφημίσεις να μην εξυπηρετούν τον αρχικό στόχο τους και στην ουσία να δαπανούνται πόροι που δεν αποφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Η Google τιμωρεί τις διαφημίσεις που πλέον προκαλούν δυσφορία

Από τις 10 Ιανουαρίου 2017, η Google αποφάσισε να «τιμωρεί» τα websites που χρησιμοποιούν διαφημίσεις τύπου interstitial ή αλλιώς τα γνωστά pop-up ads, εξαιτίας του χαρακτήρα που έχουν να «εισβάλουν» στη ζωή των χρηστών.

Συνοδευτικά επιβεβαίωση αποτελεί η αναβάθμιση του αλγόριθμου που ανακοινώθηκε και χαρακτηρίζει το πρόβλημα ως «προβληματικές μεταβιβάσεις μεταξύ σελίδων στο Internet» και προσφέρει 3 χαρακτηριστικά παραδείγματα από σελίδες που θα επηρεαστούν:
1. Σελίδες όπου ένα pop-up ανοίγει απευθείας μετά από μία αλληλεπίδραση του χρήστη με ένα link ή με scroll (up ή down) εφόσον ο χρήστης βρίσκεται στη σελίδα.
2. Σελίδες που παρουσιάζουν ένα interstitial ad το οποίο για να κλείσει ο χρήστης πρέπει να κάνει click στο (Χ) για να συνεχίσει την πλοήγησή του στο περιεχόμενο της σελίδας.
3. Σελίδες που κρύβουν περιεχόμενο μετά το μέσο μίας σελίδας, παρουσιάζοντας μια interstitial διαφήμιση πρώτα.


Επιπλέον, σύμφωνα με την Google, μικρά σε μέγεθος pop-up δεν θα επηρεαστούν από αυτούς τους κανόνες, αλλά ακόμα δεν έχει προσδιοριστεί το μικρό σε μέγεθος. Αυτοί οι κανόνες, βέβαια ισχύουν για σελίδες όπου το πρώτο click προέρχεται από την Google. Για παράδειγμα, εάν βρίσκεστε ήδη σε μία σελίδα, δεν υπάρχουν κυρώσεις εάν πέσετε πάνω σε διαφημίσεις ακολουθώντας ένα link από το site που βρίσκεστε.

Σημαντικά στοιχεία σχετικά με τις διαφημίσεις που προκαλούν δυσφορία στους χρήστες

Συνοδευτικά, σύμφωνα με έρευνα από την MediaBrix οι διαφημίσεις που αποτελούν ενσωματωμένο τμήμα μίας σελίδας έχουν 8 φορές καλύτερη ανταπόκριση και 3 φορές μεγαλύτερη διάρκεια παρουσίασης από αυτές των interstitial διαφημίσεων.
Επιπλέον σύμφωνα με την έρευνα, 90% των χρηστών παρακολουθούν 30 δευτερόλεπτα ενσωματωμένου περιεχομένου video, ενώ μόνο το 25% παρακολουθεί 30 δευτερόλεπτα των video όταν αυτά παρουσιάζονται με τη μορφή interstitial.


Ενώ οι διαφημίσεις είναι τις περισσότερες φορές σημαντικές για την επιβίωση των websites και των επιχειρήσεων, δεν χρειάζεται να διακόψουν την εμπειρία ενός χρήστη κατά τη διάρκεια των πρώτων δευτερολέπτων της πλοήγησής του στο internet. Εάν το site σας έχει interstitial ή αλλιώς διαφημίσεις που εισβάλουν και αλλοιώνουν την εμπειρία του χρήστη, τότε οφείλετε να αναθεωρήσετε τη στρατηγική σας και να σκεφτείτε ένα πιο μακροπρόθεσμο πλάνο ώστε να παρουσιάσετε σχετικό, ενημερωτικό και διασκεδαστικό περιεχόμενο διαφήμισης για το κοινό στόχευσης.

Social Media

advertising · google

Agencies · Brand & Marketing Managers

Stefanos Doudountsakis

Ο Στέφανος είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών πάνω στο International Marketing από το Πανεπιστήμιο του Strathclyde καθώς και προπτυχιακού τίτλου από το ΤΕΙ Πατρών πάνω στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων. Ο ενθουσιασμός καθώς και η διαρκής περιέργειά του για την εξέλιξη του Marketing και της Digital προέκτασής του, τον οδήγησαν στην ενεργή ενασχόληση στον τομέα του Digital Marketing. Αυτήν τη χρονική περίοδο εργάζεται ως Media Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Το email marketing εξακολουθεί να είναι μια αποτελεσματική στρατηγική το 2018

»

Επενδύστε στο Native Advertising για να ενισχύσετε την απήχησή σας!

»

“Ask for a Referral” η νέα επιλογή του LinkedIn που διευκολύνει την εύρεση εργασίας

»

Ξεγελώντας τον αλγόριθμο του Instagram!

»

Account Intern wanted!

»

Οι Top εταιρείες στο LinkedIn μοιράζονται τα μυστικά της συνέντευξης

»

Η σημασία της mobile βελτιστοποίησης των διαφημίσεων

»

Νέες λειτουργίες στο Instagram: Eνεργοί σύνδεσμοι σε άλλα προφίλ και hashtags στο bios

»

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές για τους travel marketeers για τη στόχευση ενδιαφερόμενων χρηστών

»

5 Αποδεδειγμένοι Τρόποι που το Remarketing βελτιώνει τις Digital Marketing Προσπάθειες

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο