The New Stuff - Suit digital marketing

Εφτά βασικοί τρόποι για να προωθήσεις το e-shop σου

Giannis Soultis


Διαθέτεις κάποιο e-shop; Θες να το προωθήσεις στο βέλτιστο βαθμό; Τώρα μπορείς να το κάνεις άμεσα! Εφτά βασικοί τρόποι για να προωθήσεις το e-shop σου θα σου λύσουν τα χέρια.

Για να λάβεις ωστόσο τα βέλτιστα αποτελέσματα, θα πρέπει να συντρέχουν οι εξής προϋποθέσεις: να έχουμε ένα λειτουργικό e-shop με ξεκάθαρα μενού, καλή ταχύτητα απόκρισης τόσο σε υπολογιστές όσο και κινητές συσκευές και πολύ καλές φωτογραφίες που απεικονίζουν όπως πρέπει τα προϊόντα μας χωρίς να τα αδικούν.

1. Search Engine Optimization (SEO)

Οι τεχνικές SEO στοχεύουν στο να βοηθήσουν μία σελίδα να ανέβει στα αποτελέσματα της google. Στην περίπτωση του e-shop όμως, κάθε προϊόν αποτελεί και μία ξεχωριστή σελίδα.  Έστω ότι διαθέτεις για πώληση το δίκυκλο Yamaha Crypton. Πρέπει λοιπόν να φροντίσεις ώστε κάθε σελίδα προϊόντος να εμφανίζεται ψηλά τόσο στα γενικά (Yamaha) όσο και στα συγκεκριμένα (Crypton) αποτελέσματα. Χρειάζεται να βάλεις τίτλους, λέξεις κλειδιά και περιεχόμενο σε κάθε επιμέρους προϊόν-σελίδα. Ιδανικά, η περιγραφή κάθε προϊόντος χρειάζεται να ξεπερνά τις 300 λέξεις.

2. Google Ads

To google ads, μας βοηθάει να βγούμε ως απάντηση σε μία πιθανή αναζήτηση με βάση συγκεκριμένα keywords, εκείνου που την πραγματοποίησε. Η προσπάθεια να εμφανιστούμε οργανικά στα αποτελέσματα της google θέλει πολύ χρόνο. Συνεπώς, το επιθυμητό αποτέλεσμα μπορεί να γίνει με την αγορά συγκεκριμένων λέξεων κλειδιών. Με  αυτόν τον τρόπο θα εμφανιστείς πολύ γρήγορα στην πρώτη σελίδα αναζητήσεων, πληρώνοντας ένα ποσό, κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ όταν εισέρχεται στο ηλεκτρονικό κατάστημά σου.

3. Social Media

Κάθε e-shop χρειάζεται τα social media προκειμένου να γνωστοποιήσει την ύπαρξη του και τα προϊόντα του. Μέσα από τα social media, θα οικοδομήσει σε μακροπρόθεσμο χρόνο το brand του. Διαμέσου αυτών, μπορείς να εκπαιδεύσεις το κοινό σου σε μία συγκεκριμένη θεματολογία που αφορά την επιχείρησή σου. Αρκέσου στο να μοιράζεσαι μόνο κάποιες χρηστικές πληροφορίες κάποιες φορές, χωρίς να καταφεύγεις σε hard-selling τακτικές.

4. Προσφορές

Όπως κάθε φυσικό κατάστημα κάνει προσφορές, καλό είναι να ακολουθηθεί η τακτική αυτή και στο digital περιβάλλον. Μέσα από τις εποχιακές προσφορές (Χριστούγεννα, Πάσχα) και τα εκπτωτικά κουπόνια, μπορείς να δημιουργήσεις περισσότερο “θόρυβο” γύρω από το μαγαζί σου, αυξάνοντας τις πωλήσεις σου και αυξάνοντας το awareness της επιχείρησης σου. Μπορείς ακόμη να προτρέψεις το κοινό σου να εκμεταλλευτεί τις εκάστοτε προσφορές: ζήτα από το κοινό σου να κάνει share μία συγκεκριμένη προσφορά, ώστε να λάβει το εκπτωτικό κουπόνι.

5. Δημιουργία blog

Aποτελεί αναμφίβολα ένα από τα πιο δυνατά σημεία κάθε e-shop. Δημιούργησε χρήσιμο περιεχόμενο για το κοινό σου αναφορικά τα προϊόντα του καταστήματός σου. Για να βρεις τι είδους περιεχόμενο θα αναρτήσεις, σκέψου τι θα ήθελε να ακούσει ο κόσμος γύρω από αυτά. Ενημέρωσε για τις τάσεις που κυριαρχούν, τι προβλήματα λύνουν και πως μπορεί να του είναι χρήσιμα.

6. Δημιουργία λίστας e-mail

Δημιούργησε μια πλατφόρμα με e-mail ανθρώπων που σου έχουν δώσει τη συγκατάθεσή τους, είτε επειδή θέλουν να λαμβάνουν προσφορές, είτε επειδή έχουν αγοράσει ήδη στο παρελθόν και θέλουν να συνεχίσουν να ενημερώνονται. Μην ξεχνάς ότι ένα e-shop, δημιουργεί κατά μέσο όρο 45% των εσόδων του από επαναλαμβανόμενες αγορές και η δημιουργία e-mail database συνεισφέρει στην κατεύθυνση αυτή.

7. Προσωποποίησε το e-shop σου

Κάθε πελάτης έχει την ανάγκη να αισθάνεται ασφάλεια σε κάθε συναλλαγή του. Έχει την ανάγκη να ξέρει ότι όπως και σε ένα φυσικό κατάστημα, θα υπάρχει κάποιος που θα απαντά στις ερωτήσεις του και θα τον κατευθύνει στις επιλογές του, προσφέροντας του άνεση. Μπορείς να χρησιμοποιήσεις εργαλεία live συνομιλίας και να απαντάς σε οποιαδήποτε ερώτηση ακόμα και από το κινητό σου, όπως το tawk.to.

Xρειάζεται επομένως μεθοδικότητα και υλοποίηση των βημάτων ένα προς ένα, ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο ζητούμενο αποτέλεσμα. Αν νιώσεις ότι δυσκολεύεσαι να εφαρμόσεις τα παραπάνω βήματα, μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιο εξειδικευμένο digital agency!

E-commerce

#προώθηση · e-shop · ηλεκτρονικό κατάστημα

e-Shops

E-shop/ Internet Site / Blog

Giannis Soultis

Ο Γιάννης είναι απόφοιτος του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ. Συνέχισε τις σπουδές του λαμβάνοντας το Professional Diploma in Digital Marketing. Aυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως Media Executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting