The New Stuff - Suit digital marketing

Εύκολοι τρόποι να αυξήσετε το Conversion Rate του ιστότοπού σας

vicky nikolopoulou


To conversion rate σε ένα site, είναι ένας τρόπος μέτρησης του αριθμού των πιθανών πελατών, που θα αγοράσουν τα προϊόντα του ιστότοπου. Με λίγα λόγια είναι το ποσοστό των επισκεπτών που ψωνίζουν ή εκτελούν την επιδιωκόμενη ενέργεια (π.χ. συμπλήρωση φόρμας επικοινωνίας, εγγραφή κτλ.). Π.χ. αν το online κατάστημά σας δέχεται 100 επισκέπτες την ημέρα και δέχεται 1 παραγγελία την ημέρα, τότε το conversion rate είναι 1%.

Κάντε τη ζωή του χρήστη εύκολη

Ένα brand,  όταν αναφέρεται στο ευρύ κοινό  πρέπει να είναι εύκολα «προσβάσιμο». Είναι δεδομένο ότι όσο μικρότερη προσπάθεια πρέπει να κάνει ο χρήστης  του site, τόσο μεγαλύτερο το ποσοστό αγοράς των προϊόντων. Συνοπτικά κάθε δικτυακός τόπος, θα πρέπει να στοχεύει και να ελέγχει ενδελεχώς τα παρακάτω:

Accessibility: Είναι η «υποχρέωση» ενός site, να είναι προσβάσιμo σε διάφορες χώρες. Πρέπει να λάβετε υπόψη, ότι οι απρόσιτες ιστοσελίδες μπορούν να επηρεάσουν τις πωλήσεις και μάλιστα σε μεγάλο βαθμό. Αν οι επισκέπτες εντοπίσουν την ιστοσελίδα αδύνατη στη χρήση, να είστε σίγουροι ότι θα πάνε… στον ανταγωνιστή σας! Τα  απρόσιτα sites χάνουν ως επί το πλείστον το 5% των πιθανών πωλήσεών τους. Και το 5% είναι ένας πολύ μεγάλος αριθμός στην αγορά.

Browsers: Yπάρχουν πολλοί σχεδιαστές διαδικτυακών σελίδων που επικεντρώνονται αποκλειστικά στη δημιουργία ιστότοπων φιλικών στο Google Chrome. Πρέπει να είναι στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι αυτό δεν είναι απλά μια τάση, αλλά το ότι οι χρήστες οδηγήθηκαν εκεί γιατί οι άλλοι browsers δεν ήταν αποτελεσματικοί  για αυτούς.

Usability: Μερικοί δυνητικοί πελάτες θέλουν να ερευνήσουν περισσότερο πριν αγοράσουν κάτι. Ορισμένοι ιστότοποι αποτυγχάνουν να εξετάσουν τα πράγματα που οι χρήστες χρειάζονται ή θέλουν, με συνέπεια την κακή χρηστικότητα και τις χαμηλές πωλήσεις. Η δημιουργία φιλικών προς το χρήστη ιστότοπων μπορεί να συμβάλει εκθετικά στην αύξηση του conversion rate.

Headline – Χρησιμοποιήστε λέξεις που τραβούν την προσοχή

Λάβετε υπόψη ότι η δύναμη της επικεφαλίδας μπορεί να είναι ο λόγος για να γίνει το conversion ή να αποτύχει. Λίγες λέξεις είναι αυτές που μπορούν να κάνουν την υπηρεσία ή το προϊόν να φαίνεται συναρπαστικό. Δεδομένου της σημαντικότητας του headline δυστυχώς τα κλισέ τεχνάσματα έχουν την τιμητική τους και αυτό έχεις ως αποτέλεσμα την αποτυχία, καθώς οι σύγχρονοι χρήστες τα μισούν. Προσπαθήστε να γίνεται δημιουργικοί, με έξυπνες εκφράσεις, σαφή γλώσσα και  δημιουργήστε ένα απλό μήνυμα και μια ασυνήθιστη προσέγγιση.

Να είστε σαφείς, ανοιχτοί και ειλικρινείς

Εάν κάποιο από τα προϊόντα είναι εκτός αποθέματος, τότε πείτε το! Από τα πράγματα που ενοχλούν τους χρήστες και τους εν δυνάμει πελάτες είναι τα μη διαθέσιμα προϊόντα που είναι ακόμα διαθέσιμα! Οι ιδιοκτήτες ιστότοπων πρέπει να έχουν πάντα στο μυαλό τους, ότι η τιμιότητα και η σαφήνεια είναι αυτό που αποζητούν οι πελάτες. Συμπεριλάβετε λεπτομέρειες και όρους που θα επιτρέψουν στους πελάτες να γνωρίζουν τα πάντα σχετικά με το προϊόν σας.

Κάντε Split Test

To  split test  ή  δοκιμή A / B είναι από τις πιο δημοφιλείς και αποτελεσματικές μεθόδους για τη βελτίωση του conversion rate. Είναι λυπηρό το γεγονός ότι αρκετές εταιρείες δεν την εκμεταλλεύονται σωστά. Σύμφωνα με μια μελέτη της Econsultancy, μόνο το 44% των επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν split test βελτιστοποιούν την marketing καμπάνια τους. Δοκιμάστε το κοινό σας και μην φοβάστε να κάνετε αλλαγές!

Stay Updated

Δεδομένου ότι το digital marketing αναπτύσσεται με ιλιγγιώδη ταχύτητα προσπαθήστε να ενημερώνεστε συνέχεια. Καθημερινά εμφανίζονται νέοι, εύκολοι ή περίπλοκοι τρόποι για να αυξήσετε το conversion rate, πράγμα που σημαίνει ότι με την κατάλληλη εκτέλεση, ένας ιστότοπος μπορεί να επιτύχει γρήγορη και αποτελεσματική ανάπτυξη των πωλήσεών του. Απευθυνθείτε στους κατάλληλους ανθρώπους και επενδύστε σε αυτό!

 

Copywriting · marketing · Social Media

accessibility · brand · browsers · conversion rate · websites

Agencies · Brand & Marketing Managers · e-Shops

Media · Services

vicky nikolopoulou

Η Βίκυ είναι απόφοιτος του μεταπτυχιακού τμήματος "Εφαρμοσμένης Οικονομικής και Χρηματοοικονομικής Ανάλυσης" του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, αλλά η αγάπη της για το marketing την οδήγησε στα σκαλοπάτια της Socialab, που τώρα εργάζεται ως account executive. Άλλωστε πιστεύει ότι το digital marketing είναι ο πιο δυναμικός τομέας, σε εξέλιξη.

Recently Published

»

Μύθοι του Digital Marketing που πρέπει να απομυθοποιηθούν!

»

Interns Wanted!

»

4 βασικά reports των Google Analytics

»

Facebook videos για mobile viewing… τελειοποιήστε τα!

»

Beacons: Ένα νέο εργαλείο στην υπηρεσία του Marketing!

»

Τα μυστικά της καλής κάθετης φωτογραφίας και βίντεο

»

Η Δύναμη της Κριτικής στην Εικόνα της Επιχείρησής μας

»

5+1 τρόποι να χρησιμοποιήσετε το Snapchat για την επιχείρησή σας

»

3 γνωρίσματα των Instagram Ads που πρέπει να γνωρίζετε

»

Αποκτήστε περισσότερο Engagement, μέσω του Second Screen

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο