The New Stuff - Suit digital marketing

Εύκολοι τρόποι να συμπεριλάβετε τα σωστά keywords στα social media

Constantina Alkistis Meleti


Η τοποθέτηση keywords με τον κατάλληλο τρόπο βελτιστοποιεί την κατάταξη της σελίδας σας. Είναι, δηλαδή, το κλειδί για τη βελτίωση της κατάταξης σελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Δεδομένου αυτού, τα keywords που θα επιλέξετε πρέπει να είναι εξίσουν αποτελεσματικά και στα social media. Άραγε πως θα εντοπίσετε τα καλύτερα keywords για τα social networks της επιχείρησή σας;

Η έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι αρκετά απλή, ακόμη και στον κοινωνικό τομέα. Απλά πρέπει να ξέρετε ποια εργαλεία να χρησιμοποιήσετε.

Ένα από τα παραδοσιακά εργαλεία έρευνας λέξεων-κλειδιών είναι τα Google Analytics. Ένα καλό πράγμα για το Google Analytics είναι ότι μπορείτε να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες αναφορές. Μπορείτε, δηλαδή,να παρακολουθήσετε και να κρίνετε ποιες λέξεις έχουν την μεγαλύτερη απήχηση κατα τη διάρκεια μιας επιτυχημένης καμπάνιας σας. Κατά αυτό τον τρόπο θα αποκτήσετε περισσότερες πληροφορίες για το τι λειτούργησε καλά στο παρελθόν.

Εργαλεία έρευνας keywords για ta social media

Serpstat

Το Serpstat είναι μια πλατφόρμα μάρκετινγκ πολλαπλών χρήσεων. Προσφέρει ισχυρά χαρακτηριστικά έρευνας λέξεων-κλειδιών. Παράλληλα, μπορείτε να βρείτε εργαλεία για να προσδώσετε συνάφεια μεταξύ των keywords. Επομένως, προσφέρει ένα πολύ πιο χρήσιμο και κατάλληλο τρόπο να εξετάσουμε τις λέξεις-κλειδιά, οι οποίες θεωρούνται χρήσιμες για τη δημιουργία περιεχομένου και διαχείρισης των κοινωνικών μέσων.

BuzzSumo

Όχι μόνο το BuzzSumo είναι ένας εκπληκτικός τρόπος για να παρακολουθείτε τις λέξεις-κλειδιά. Παράλληλα εξετάζετε τις στρατηγικές ανταγωνιστών και βρίσκετε ιδέες για το περιεχόμενο. Είναι επίσης ιδανικό για τον έλεγχο του «κοινωνικού κεφαλαίου» των λέξεων-κλειδιών που βασίζονται σε clicks. Μπορεί να διαπιστώσετε ότι μια φράση που απορρίπτετε λόγω κακής απόδοσης αναζήτησης, είναι πραγματικά αποτελεσματική σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων. Θυμηθείτε ότι είναι σημαντικό να διαφοροποιήσετε την επιτυχία με βάση πολλούς παράγοντες. Μπορείτε να πάρετε έναν τόνο από πληροφορίες σχετικά μ αυτούς τους παράγοντες από το BuzzSumo.

Keyhole

Η Keyhole είναι είναι κατά κύριο λόγο εργαλείο αναζήτησης. Αλλά τα options tools δεδομένων είναι πραγματικά πολύ καλά για το Twitter και το Instagram. Εκεί θα μπορείτε να βρείτε τα κατάλληλα hashtag.

Εργαλεία παρακολούθησης

Cyfe

Για όσους δεν το γνωρίζουν, το Cyfe είναι ένα προσιτό dashboard που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα widget για μια επιχειρηματική πλατφόρμα all-in-one. Είναι εκπληκτικά εύκολο στη χρήση και παρέχει τη δυνατότητα παρακολούθησης των trends στα social media. Η Cyfe ενσωματώνεται με το Google Analytics, καθώς και με την αναζήτηση στο Twitter. Και τούτο, γιατί επιτρέπει ααρακολουθείτε αποτελεσματικά και να ανακαλύπτετε περισσότερες λέξεις-κλειδιά.

Τάσεις κοινωνικών μέσων

Ένας άλλος τρόπος είναι απλώς να πάμε να αναζητήσουμε τους πιο δημοφιλείς όρους. Φυσικά, καλό είναι να βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει την ιστορία κάθε όρου. Στη συνέχεια, μπορείτε να υπολογίσετε εάν αξίζει να τον θέσετε ως keyword. Eίναι χρήσιμο να τα επεξεργαστείτε στη γενική στρατηγική σας. Οι σωστές επιλογές είναι εκείνες που  θα σας επωφελήσουν αργότερα. Μερικά παραδείγματα πηγών  είναι το  Google Trends, οι δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά του Twitter, οι δημοφιλείς αναρτήσεις του Pinterest, οι δημοφιλείς όροι αναζήτησης και ιστορίες του Facebook.

Αυτοί είναι μερικοί από τους βασικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να διερευνήσετε τα keywords για τα social media. Συνεπώς, είναι η ιδανική λύση για να  βελτιώσετε την απόδοσή και την προβολή της επιχείρησης σας.

Social Media

Constantina Alkistis Meleti

Η Κωνσταντίνα Άλκηστις Μελέτη είναι τελειόφοιτη του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Εργάζεται στον τομέα του Digital Marketing και τρέφει ιδιαίτερο ενθουσιασμό για τα social networks.

Recently Published

»

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και οι στρατηγικές Digital Marketing

»

Εφτά βασικοί τρόποι για να προωθήσεις το e-shop σου

»

Τα 3 κλειδιά των Social Media για τις επιχειρήσεις

»

Εκτόξευσε το brand σου με τα Instagram Stories

»

Digital Marketer – 5 βασικές δεξιότητες που πρέπει να έχει

»

Πώς να δημιουργήσετε ένα πλάνο δοκιμής για το περιεχόμενο των Social Media σας

»

E-mail marketing το 2018: Έχει λόγο ύπαρξης ή μήπως όχι;

»

9 Τρόποι για να αξιοποιήσεις τα Instagram stories στον εργασιακό χώρο

»

Social Media Marketing and Digital Marketing

»

4 tips για να προσελκύσετε το κοινό σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο