The New Stuff - Suit digital marketing

Η ανάπτυξη της τεχνολογίας και οι στρατηγικές Digital Marketing

Efi Vardia


Η τεχνολογία αναπτύσσεται και για αυτό οι στρατηγικές Digital Marketing θα πρέπει να ανανεώνονται προκειμένου μια εταιρεία να θεωρείται ανταγωνιστική.

Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε τι βήματα θα πρέπει να ακολουθήσετε και πως θα σας βοηθήσουν να προσελκύσετε νέους πελάτες.

Εικονική Πραγματικότητα (Virtual Reality)

Πολλές εταιρείες γνωρίζουν ότι η τεχνολογία εξελίσσεται με ταχύτατους ρυθμούς και θα πρέπει να συμβαδίζουν μαζί της για να καταφέρουν να κρατήσουν το ενδιαφέρον των πελατών. Έτσι πολλοί έχουν υιοθετήσει την εικονική πραγματικότητα ως στρατηγική Digital Marketing. Η εικονική πραγματικότητα δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να δει πως φαίνεται από κοντά το προϊόν για το οποίο ενδιαφέρεται και τον βοηθάει έτσι να αποφασίσει το αν θα το αγοράσει ή όχι. Για να γίνει εφικτό αυτό, θα πρέπει να βρείτε κάποια σημεία από όπου περνάει καθημερινά ένα μεγάλο ποσοστό ανθρώπων (π.χ. μετρό, στάσεις λεωφορείων κλπ) στα οποία θα μπορείτε να έχετε κάποια VR booths στα οποία θα έχουν τη δυνατότητα όποιοι τα επισκέπτονται να εξερευνούν από κοντά τα προϊόντα σας.

Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence)

Η τεχνητή νοημοσύνη τα τελευταία χρόνια μας έχει αποδείξει ότι μπορεί να αποτελέσει μια πολύ χρήσιμη στρατηγική Digital Marketing. Υπάρχουν πολλά παραδείγματα Τεχνητής Νοημοσύνης και ένα από αυτά είναι και τα chatbots. Τα chatbots μπορούν να εξυπηρετούν το κοινό 24 ώρες το εικοσιτετράωρο λύνοντας οποιαδήποτε απορία που πιθανόν να έχει κάποιος πελάτης δείχνοντας έτσι ότι η εταιρεία είναι διαθέσιμη και πρόθυμη να βοηθήσει άμεσα όσους το επιθυμούν. Επιπλέον μπορείτε να συγκεντρώσετε πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας και να κατανοήσετε τις ανάγκες τους.

Οπτική και Φωνητική Αναζήτηση (Visual and Voice Search)

Ένας συνήθης τρόπος αναζήτησης ήταν για πολλά χρόνια η γραπτή αναζήτηση. Τον τελευταίο καιρό ωστόσο βλέπουμε μια σημαντική ανάπτυξη τόσο της οπτικής όσο και της φωνητικής αναζήτησης. Και οι δύο περιπτώσεις κάνουν πιο εύκολη τη ζωή των χρηστών καθώς στην πρώτη περίπτωση μέσω της κάμερας του κινητού τους μπορούν να απαθανατίσουν το αντικείμενο για το οποίο ενδιαφέρονται να μάθουν, αλλά και στη δεύτερη περίπτωση μέσω του μικροφώνου του κινητού τους μπορούν να συλλέξουν τις πληροφορίες που θέλουν. Επιπρόσθετα, η φωνητική αναζήτηση σας βοηθάει να ερμηνεύσετε και τον τόνο με τον οποίο ο πελάτης ζητάει να μάθει μια πληροφορία και μπορείτε έτσι να καταλάβετε και κατά πόσο αυτός είναι ευχαριστημένος από την εταιρεία σας.

Κάθετο Βίντεο (Vertical Video)

Καθώς ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο Internet μέσω του κινητού τους τηλεφώνου οι διαφημίσεις-βίντεο θα πρέπει να προσαρμόζονται αναλόγως. Το κάθετο βίντεο προσαρμόζεται ακριβώς στην οθόνη του κινητού και έτσι το προϊόν φαίνεται πιο σωστά στον πελάτη. Πρόσφατα το Instagram έχει εισάγει το κάθετο βίντεο μέσω του Instagram TV χωρίς να έχει επεκταθεί ακόμα στη διαφήμιση αλλά δίνοντάς μας μια πρώτη ιδέα για την εμπειρία του κάθετου βίντεο.

Οι παραπάνω στρατηγικές Digital Marketing θα σας διευκολύνουν να προσελκύσετε νέους πελάτες αλλά και να διατηρήσετε το ενδιαφέρον των ήδη υπαρχόντων. Όπως προανέφερα είναι πολύ σημαντικό να παρακολουθείτε την εξέλιξη της τεχνολογίας γιατί αυτή σας καθοδηγεί για το ποιες στρατηγικές θα αναπτύξετε και τι αλλαγές πρέπει να κάνετε για να διατηρείστε ανταγωνιστικοί!

Social Media

digital marketing · vr · κάθετο βίντεο · οπτική αναζήτηση · τεχνητή νοημοσύνη · τεχνολογία · φωνητική αναζήτηση

Efi Vardia

H Έφη Βάρδια είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Εργάζεται στον τομέα του Digital Marketing και ενδιαφέρεται συνεχώς να μαθαίνει τα τελευταία digital trends.

Recently Published

»

Εκπαίδευση σε digital περιβάλλον

urls-seo-best-tips
»

5 συμβουλές για δημιουργία URL με SEO

»

7 τρόποι να διορθώσεις ένα αποτυχημένο Digital Marketing Strategy

»

Πού χρειάζεται να εστιάζει μια Social Media στρατηγική

»

7 συμβουλές για να γίνεις ένας επιτυχημένος ηγέτης στις ψηφιακές πωλήσεις

»

Πώς θα κάνεις ένα Instagram Giveaway: Συμβουλές και Ιδέες

»

Πως το SEO θα βοηθήσει την επιχείρησή σας να ξεχωρίσει

»

Beacons και 5 καινοτόμοι τρόποι χρήσης τους στο Retail

»

11 Στατιστικά για την «επανάσταση» της φωνητικής αναζήτησης

»

Η Buyer Persona και η σημαντικότητά της για την επιχείρησή σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο