The New Stuff - Suit digital marketing

Η εξέλιξη του Programmatic Advertising

Stefanos Doudountsakis


Το programmatic advertising αποτελεί πλέον έναν από τους πιο διαδεδομένους τρόπους διαφήμισης. Για όσους δεν γνωρίζουν, το programmatic advertising έχει φέρει πολλές αλλαγές στην αγορά διαφημιστικού υλικού. Πρόκειται για μία αυτοματοποιημένη διαδικασία η οποία επιτρέπει σε διαφημιστές να δημιουργούν αποτελεσματικά και πιο στοχευμένα διαφημίσεις σε online περιβάλλον.

Αναλυτικότερα, μπορείτε να ενημερωθείτε για τα οφέλη και τις κατηγορίες του programmatic advertising σε παλαιότερο άρθρο. Εδώ θα ασχοληθούμε κυρίως με την εξελικτική πορεία του programmatic καθώς και με προβλέψεις για τη μελλοντική εφαρμογή του.

p-a-4

Η αρχή του programmatic marketing

Σε αρχικό στάδιο το programmatic marketing έγινε γνωστό για τη δυνατότητα που προσέφερε στους διαφημιζόμενους να διαφημιστούν σε αντιπροσωπευτικό κοινό με ιδιαίτερα χαμηλές χρεώσεις και δείχνοντας μικρό ενδιαφέρον για την ποιότητα των site-προορισμών. Σήμερα το programmatic έχει εξελιχθεί σε βαθμό που παρέχει δημιουργικούς και έξυπνους τρόπους στόχευσης, ενθαρρύνοντας τους χρήστες να αγοράσουν ακόμα και σε αρκετά premium site-προορισμούς.

p-a-2 Τα στατιστικά δεδομένα πίσω από το programmatic advertising

Σύμφωνα με έρευνα που έγινε από την Zenith, σχετικά με την εξέλιξη του Programmatic Marketing, 41 σημαντικές διαφημιστικές αγορές θα παρουσιάσουν μέσα στο 2017 αισθητή αύξηση στην programmatic διαφήμιση. Η αύξηση αυτή εκτιμάται πως θα ξεπεράσει το 31%, πρόβλεψη που ξεπερνάει το 25% της προβλεπόμενης αύξησης των Social Media και του 20% της αντίστοιχης αύξησης του online video.
Υπολογίζεται πως το programmatic advertising κάλυψε το 51% της διαφημιστικής έκθεσης, παίρνοντας κεντρικό ρόλο στο εμπόριο του digital display. Το τέλος του 2017 θα φέρει αύξηση στο ποσοστό της έκθεσης που προαναφέραμε και η εκτίμηση είναι πως θα φτάσει στο 58%.

p-a-1
Εξετάζοντας την πορεία της programmatic διαφήμισης, αξίζει να αναφέρουμε ορισμένα στοιχεία σχετικά με τα επίπεδα της ποσοστιαίας αύξησης ως προς την αγορά του digital display. Αναλυτικότερα, το 2012 το programmatic συγκέντρωνε μόλις το 13% της παγκόσμιας δαπάνης για display διαφήμιση που μεταφράζεται σε 5 δισεκατομμύρια δολάρια. Ποσό που αυξήθηκε 34 δισεκατομμύρια έως το 2016 με μέσο όρο αύξησης που ανέρχεται σε 71% τον χρόνο. Σχετικά με το μέλλον εκτιμούμε  πως η αύξηση θα συνεχιστεί για το 2017 και το 2018 κατά 28% τον χρόνο.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής είναι η μεγαλύτερη αγορά για το programmatic με συνολική δαπάνη για το 2016 που ανέρχεται στα 24 δισεκατομμύρια δολάρια και λαμβάνοντας το 62% του παγκόσμιου ποσού δαπάνης. Το Ηνωμένο Βασίλειο βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 3,3 δισεκατομμύρια σε δαπάνες και η αγορά της Κίνας τρίτη με 2,6 δισεκατομμύρια.

p-a-3
Τα δεδομένα που αναφέραμε παραπάνω, αφορούν αποκλειστικά τα digital media. Ωστόσο, παρατηρούμε τα πρώτα βήματα του programmatic στην τηλεόραση και στο ραδιόφωνο. Δυστυχώς όμως η μέθοδος αυτή βρίσκεται σε πειραματικό στάδιο και δεν μπορούμε να μιλήσουμε ακόμα για απόδοση και αποτελέσματα. Παρ’ όλα αυτά εκτιμούμε πως τα επόμενα χρόνια το programmatic advertising θα εξαπλωθεί στον ίδιο βαθμό και στα παραδοσιακά media, καταφέρνοντας να εδραιωθεί ως μια από τις επιλογές διαφήμισης στον χώρο των media.

Advertising · Social Media

advertising · marketing · programmatic advertising

Agencies

Stefanos Doudountsakis

Ο Στέφανος είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών πάνω στο International Marketing από το Πανεπιστήμιο του Strathclyde καθώς και προπτυχιακού τίτλου από το ΤΕΙ Πατρών πάνω στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων. Ο ενθουσιασμός καθώς και η διαρκής περιέργειά του για την εξέλιξη του Marketing και της Digital προέκτασής του, τον οδήγησαν στην ενεργή ενασχόληση στον τομέα του Digital Marketing. Αυτήν τη χρονική περίοδο εργάζεται ως Media Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting