The New Stuff - Suit digital marketing

Η κριτική για το redesign του Snapchat συνεχίζεται!

Giannis Kotselis


Πόσο σημαντικοί είναι οι infuencers λοιπόν για το Snapchat!

Για πολύ καιρό, το Snapchat αγνόησε σε μεγάλο βαθμό τους influencers της πλατφόρμας, λέγοντας ότι η εφαρμογή ήταν “για φίλους” και ότι οι “διάσημοι” χρήστες πρέπει να αντιμετωπίζονται όπως όλοι οι άλλοι. Αυτή η προσέγγιση πρόσφατα μεταβλήθηκε, με το Snapchat φανερά να συνειδητοποιεί την αξία των δημοφιλών χρηστών και να τους δίνει μεγαλύτερη αξία, τόσο μέσω του προγράμματος επαλήθευσης όσο και μέσα στο νέο, ανασχεδιασμένο app. Και πρόσφατα, είδαμε πόσο σημαντικοί είναι αυτοί οι infuencers στην απόφαση για τη μοίρα της εφαρμογής. Σύμφωνα με το The Verge, ένα μοναδικό tweet από την Kylie Jenner, που επέκρινε τον τελευταίο redesign της εφαρμογής προκάλεσε αρκετούς τριγμούς.

Αμέσως μετά το tweet της Jenner, η μετοχή του Snapchat  άρχισε να πέφτει και μειώθηκε κατά 6%. Φυσικά, είναι δύσκολο να κατηγοριοποιήσουμε κατηγορηματικά ολόκληρη την απώλεια σε μία μόνο αναφορά (το BuzzFeed αναφέρει ότι η πτώση συνδέεται με την κριτική του redesign ευρύτερα), αλλά τα δεδομένα δεν έχουν συγκεντρωθεί.

Το tweet της Jenner είναι μόνο το τελευταίο στη συνεχιζόμενη κριτική για την επανακαθορισμένη διάταξη της εφαρμογής. Πολλοί χρήστες καλούν το Snapchat να επανέλθει στην αρχική του μορφή, με το petition του change.org να έχει συγκεντρώσει 1,2 εκατομμύρια ψηφιακές υπογραφές.

Ο διευθύνων σύμβουλος Evan Spiegel ανταποκρίθηκε στην αντίδραση, λέγοντας ότι το redesign είναι εδώ για να παραμείνει – το οποίο έχει νόημα, καθώς δίνει στην εφαρμογή περισσότερα περιθώρια για να τονώσει τόσο τους infuencers όσο και τους διαφημιστές. Αλλά θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν το redesign επηρεάζει πραγματικά τους αριθμούς των χρηστών, με το παρακάτω γράφημα να απεικονίζει την αλήθεια:

Οι χρήστες αυτοί θα παραμείνουν loyal – ειδικά αν διάσημοι χρήστες όπως ο Jenner αλλάξουν τα ενδιαφέροντά τους προς κάπου αλλού; Από ορισμένες απόψεις, ο πιθανός αντίκτυπος του tweet του Jenner υπογραμμίζει τόσο τη μεγαλύτερη δύναμη της εφαρμογής όσο και τη μεγαλύτερη αδυναμία. Το Snapchat είναι εξαιρετικά δημοφιλές στους νεότερους χρήστες, αλλά οι χρήστες αυτοί είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με τις ακόλουθες τάσεις – τάσεις που μπορούν να αλλάξουν γρήγορα το focus.

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι η Jenner προσπάθησε να γυρίσει πίσω την κριτική της την επόμενη μέρα:

Αξίζει επίσης να προστεθεί στην κουβέντα (και πιθανότατα να συμβάλλει στα δεινά του Snapchat ), μερικά brands ανέφεραν σημαντικές μειώσεις στην έκθεση του Snapchat από το redesign, τονίζοντας το Maybelline New York σε ένα tweet αυτό:

Από τότε όμως έχει διαγραφεί – και όπως και η Jenner, είναι μόνο ένα brand.

Content · Fail · Interactive · marketing · News · Snapchat · Social Media

redesign · snapchat · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers

Communications · Media

Giannis Kotselis

O Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο χώρος του Digital Marketing και ειδικότερα των Social Media μπήκε στη λίστα ενδιαφέροντός του από πολύ μικρή ηλικία. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting