The New Stuff - Suit digital marketing

Η κριτική για το redesign του Snapchat συνεχίζεται!

Giannis Kotselis


Πόσο σημαντικοί είναι οι infuencers λοιπόν για το Snapchat!

Για πολύ καιρό, το Snapchat αγνόησε σε μεγάλο βαθμό τους influencers της πλατφόρμας, λέγοντας ότι η εφαρμογή ήταν “για φίλους” και ότι οι “διάσημοι” χρήστες πρέπει να αντιμετωπίζονται όπως όλοι οι άλλοι. Αυτή η προσέγγιση πρόσφατα μεταβλήθηκε, με το Snapchat φανερά να συνειδητοποιεί την αξία των δημοφιλών χρηστών και να τους δίνει μεγαλύτερη αξία, τόσο μέσω του προγράμματος επαλήθευσης όσο και μέσα στο νέο, ανασχεδιασμένο app. Και πρόσφατα, είδαμε πόσο σημαντικοί είναι αυτοί οι infuencers στην απόφαση για τη μοίρα της εφαρμογής. Σύμφωνα με το The Verge, ένα μοναδικό tweet από την Kylie Jenner, που επέκρινε τον τελευταίο redesign της εφαρμογής προκάλεσε αρκετούς τριγμούς.

Αμέσως μετά το tweet της Jenner, η μετοχή του Snapchat  άρχισε να πέφτει και μειώθηκε κατά 6%. Φυσικά, είναι δύσκολο να κατηγοριοποιήσουμε κατηγορηματικά ολόκληρη την απώλεια σε μία μόνο αναφορά (το BuzzFeed αναφέρει ότι η πτώση συνδέεται με την κριτική του redesign ευρύτερα), αλλά τα δεδομένα δεν έχουν συγκεντρωθεί.

Το tweet της Jenner είναι μόνο το τελευταίο στη συνεχιζόμενη κριτική για την επανακαθορισμένη διάταξη της εφαρμογής. Πολλοί χρήστες καλούν το Snapchat να επανέλθει στην αρχική του μορφή, με το petition του change.org να έχει συγκεντρώσει 1,2 εκατομμύρια ψηφιακές υπογραφές.

Ο διευθύνων σύμβουλος Evan Spiegel ανταποκρίθηκε στην αντίδραση, λέγοντας ότι το redesign είναι εδώ για να παραμείνει – το οποίο έχει νόημα, καθώς δίνει στην εφαρμογή περισσότερα περιθώρια για να τονώσει τόσο τους infuencers όσο και τους διαφημιστές. Αλλά θα είναι ενδιαφέρον να δούμε αν το redesign επηρεάζει πραγματικά τους αριθμούς των χρηστών, με το παρακάτω γράφημα να απεικονίζει την αλήθεια:

Οι χρήστες αυτοί θα παραμείνουν loyal – ειδικά αν διάσημοι χρήστες όπως ο Jenner αλλάξουν τα ενδιαφέροντά τους προς κάπου αλλού; Από ορισμένες απόψεις, ο πιθανός αντίκτυπος του tweet του Jenner υπογραμμίζει τόσο τη μεγαλύτερη δύναμη της εφαρμογής όσο και τη μεγαλύτερη αδυναμία. Το Snapchat είναι εξαιρετικά δημοφιλές στους νεότερους χρήστες, αλλά οι χρήστες αυτοί είναι περισσότερο εξοικειωμένοι με τις ακόλουθες τάσεις – τάσεις που μπορούν να αλλάξουν γρήγορα το focus.

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι η Jenner προσπάθησε να γυρίσει πίσω την κριτική της την επόμενη μέρα:

Αξίζει επίσης να προστεθεί στην κουβέντα (και πιθανότατα να συμβάλλει στα δεινά του Snapchat ), μερικά brands ανέφεραν σημαντικές μειώσεις στην έκθεση του Snapchat από το redesign, τονίζοντας το Maybelline New York σε ένα tweet αυτό:

Από τότε όμως έχει διαγραφεί – και όπως και η Jenner, είναι μόνο ένα brand.

Content · Fail · Interactive · marketing · News · Snapchat · Social Media

redesign · snapchat · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers

Communications · Media

Giannis Kotselis

O Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο χώρος του Digital Marketing και ειδικότερα των Social Media μπήκε στη λίστα ενδιαφέροντός του από πολύ μικρή ηλικία. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Νέα στρατηγική του Youtube για πώληση διαφημίσεων στην δική της live Tv

»

GDPR: ό,τι χρειάζεται να γνωρίζουμε για την εφαρμογή του

»

Χρησιμοποίησε έξυπνα τα Instagram Stories!

»

4 Στρατηγικές Marketing για να κάνετε τους καταναλωτές να λατρέψουν το Brand σας

»

Messaging apps: ο σύμμαχος της επιχείρησής σας!

»

5 Interactive Content Ideas For your Business

»

Πώς να προωθήσετε την εταιρική σας ταυτότητα στο Instagram

»

3 τρόποι για να αναπτύξεις τη λίστα των emails σου

»

Εσείς γνωρίζετε την ιστορία του Brand σας;

»

Influencer Marketing: βασικός παράγοντας για το boost του brand σου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο