The New Stuff - Suit digital marketing

Η σημασία της mobile βελτιστοποίησης των διαφημίσεων

Stavroula Kogka


Οι διαφημίσεις μπορεί να είναι ενοχλητικές, ειδικά σε κινητά. Ωστόσο, σύμφωνα με την έρευνα του IAB UK, η κύρια πηγή ενόχλησης για τους καταναλωτές που χρησιμοποιούν κινητά δεν είναι οι ίδιες οι διαφημίσεις, αλλά το γεγονός ότι πολλές από αυτές δεν έχουν βελτιστοποιηθεί με βάση το mobile format.

12.000 ενήλικες από το Ηνωμένο Βασίλειο ερωτήθηκαν για τα συναισθήματά τους όσον αφορά τη mobile διαφήμιση και η συντριπτική πλειοψηφία τάσσεται υπέρ των διαφημίσεων προκειμένου να διατηρηθεί δωρεάν το online περιεχόμενο. Το 84% προτιμά τις διαφημίσεις από το να πληρώνει για μια ad-free εμπειρία.

«Ένα βιώσιμο μέλλον είναι να κάνουμε την εμπειρία φιλική για όλους στο ψηφιακό οικοσύστημα, και πρώτα από όλα, για τους ανθρώπους», δήλωσε ο Tim Elkington, Chief Digital Officer στο IAB UK.

«Το context δεν είναι καινούρια ιδέα, αλλά εξακολουθούμε να βλέπουμε πολλές διαφημίσεις που δεν είναι σχετικές και αυτή η έρευνα δείχνει ότι υπάρχουν μεγάλα οφέλη για τα brands που βελτιστοποιούν για τα smartphones».

Ο μεγαλύτερος παράγοντας που είναι πιθανό να χαλάσει την καλή θέληση των καταναλωτών προς τις διαφημίσεις είναι οτιδήποτε κάνει ό,τι προσπαθούν να κάνουν πιο δύσκολο. Ογκώδεις διαφημίσεις που γεμίζουν την οθόνη και  βάζουν τους χρήστες να χτυπούν με μανία τις οθόνες τους δεν είναι πιθανό να αποφέρουν conversions.

«Όταν πρόκειται για κινητά, οι μάρκες συχνά χρησιμοποιούν τις τηλεοπτικές διαφημίσεις ή δημιουργικά που απευθύνονταν σε desktop για mobile περιβάλλον και περιμένουν ότι θα λειτουργήσουν. Αυτή δεν είναι η σωστή προσέγγιση και δεν θα είναι ποτέ», δήλωσε ο Ben Phillips, Global Head of Mobile, στη MediaCom.

Τα οφέλη της βελτιστοποίησης

Το 78% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι ενοχλείται τακτικά από διαφημίσεις που προφανώς δεν ήταν προσαρμοσμένες για τη συσκευή τους. Και δεν είναι μόνο οι διαφημιστές που οι καταναλωτές κατηγορούν για το πρόβλημα, το 37% αναφέρεται στην ιστοσελίδα ή την πλατφόρμα και το 33% κατηγορεί το ίδιο το brand.

Η διαφορά απόδοσης μεταξύ βελτιστοποιημένων και μη βελτιστοποιημένων διαφημίσεων είναι έντονη. Η IAB UK βρήκε σημαντική ποσοστιαία αύξηση στα βασικά brand metrics όπως η προτίμηση (+ 44%), η εμπιστοσύνη στο brand (+ 56%), η εμπιστοσύνη (+ 33%) και η πιθανότητα να ενδιαφέρονται να ψάξουν περισσότερο (+ 50%).

Είναι ίσως μια αρκετά συνηθισμένη παρατήρηση ότι οι διαφημίσεις που διαμορφώνονται με βάση τις κινητές συσκευές λειτουργούν καλύτερα με τους χρήστες κινητών τηλεφώνων, αλλά υπάρχει προφανώς ένας μεγάλος αριθμός από brands που δεν το έχουν συνειδητοποιήσει.

«Ας είμαστε σαφείς, η εμπειρία έχει σημασία. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν αντιτίθενται στη διαφήμιση, απλά δεν συμπαθούν τις κακές διαφημιστικές εμπειρίες. Σε μια εποχή που είναι πιο σημαντικό από ποτέ να σέβεται η διαφήμιση το context και να παρέχει αξιόλογο περιεχόμενο σε αντάλλαγμα για την προσοχή των ανθρώπων, το να υπηρετεί σωστά το σκοπό της είναι αναμφισβήτητα ένα win-win situation για τους διαφημιζόμενους και τον χρήστη», δήλωσε ο Nathan Cook, Global Director, Advertising Innovation στην Unilever Global Marketing.

Advertising · Mobile Marketing · Online Marketing

mobile advertising · mobile-friendly · optimization

Brand & Marketing Managers

Media

Stavroula Kogka

Η Σταυρούλα Κόγκα είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Ο κλάδος του digital marketing την κέρδισε και αυτή την περίοδο εργάζεται ως Media Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting