The New Stuff - Suit digital marketing

Η χρήση των Hashtags στο Twitter και πως χρησιμοποιούνται

Virginia Koronaiou


Τα πρώτα hashtags έκαναν τη παρουσία τους στην πλατφόρμα του Twitter, αλλά τώρα χρησιμοποιούνται σχεδόν σε όλα τα Social Media. Μπορεί να τα βλέπουμε συνέχεια, πιθανόν όμως να μην γνωρίζουμε την ακριβή τους χρήση! Ένα hashtag είναι ένα μικρό link και παρουσιάζεται με το σύμβολο “#”. Μπορεί τα hashtags να μπερδεύουν πολλούς, όμως αποτελούν ένα αναπόσπαστο κομμάτι της online επικοινωνίας και ένα σημαντικό εργαλείο του digital marketing, γι’αυτό τον λόγο είναι καλό να τα χρησιμοποιούμε αποτελεσματικά.

Τα hashtags μετατρέπουν φράσεις και λέξεις σε μηχανισμούς αναζήτησης, διευκολύνοντας κάποιον να αναζητήσει περιεχόμενο σχετικό με το ενδιαφέρον του. Ένα hashtag χρησιμοποιείται για να συνδέει posts αντίστοιχου περιεχομένου. Είναι ένας τρόπος για να οργανώνουμε και να κατηγοριοποιούμε διάφορα social media posts μαζί. Με ένα κλικ στο συγκεκριμένο hashtag, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν σχετικό περιεχόμενο και να επικοινωνήσουν μεταξύ τους.

Η Chris Messina, το 2007 ανέρτησε το πρώτο hashtag στο Twitter. To tweet έγραφε:

“how do you feel about using # (pound) for groups. As in #barcamp [msg]?”

Μέσα από αυτό το tweet δημιουργήθηκε το hashtag!

Πως μπορεί να μοιάζει ένα hashtag;

Ένα hashtag είναι ένα δημόσιο post, το οποίο συμπεριλαμβάνει το σύμβολο “#” και στη συνέχεια ακολουθεί μια λέξη ή φράση.

Σημαντικό παράδειγμα αποτελεί η χρήση των hashtags στη πολιτική εκστρατεία των Ηνωμένων Πολιτειών.

Ενώ συνηθίζεται να παρακολουθούνται δημόσιες συζητήσεις, αρκετοί χρήστες συγκεντρώνονται ενώνοντας τα posts τους χρησιμοποιώντας το ίδιο hashtag στο Twitter π.χ: #Election2016, #ImWithHer and #MakeAmericaGreatAgain. Οποιοσδήποτε χρήστης του Twitter μπορούσε να αναζητήσει τα hashtags και να παρακολουθήσει ή να συμμετέχει στη συνομιλία σχετικά με την εκλογική εκστρατεία του 2016.

Πηγές εύρεσης hashtags στο Twitter

Αν κάποιος ενδιαφέρεται να παρακολουθήσει διάφορα θέματα συζητήσεων στο Twitter με συγκεκριμένα hashtags ή θέλει να τα χρησιμοποιήσει στις αναρτήσεις του, υπάρχουν κάποια sites όπου μπορεί να ανατρέξει για να ενημερωθεί:

  • Hashtags.org Μία αξιόπιστη πηγή αναζήτησης δημοφιλών τάσεων στο Twitter. Παρέχει πληροφορίες σχετικά με το πως μπορούν να σταλθούν μηνύματα με συγκεκριμένα hashtags και μέσα σε ποιο χρονικό πλαίσιο.
  • Hashtagify.me Χρειάζεται να μάθεις ποιο hashtag είναι πιο επίκαιρο στο τομέα σου; Το Hashtagify.me θα σου δείξει τα 10 top hashtags που σχετίζονται με τη λέξη που ψάχνεις.
  • Tagboard Ενδιαφέρεσαι για hashtags που είναι δημοφιλή στα Social Media; To Tagboard θα σε ενημερώσει για τα πιο δημοφιλή hashtags στα Twitter, Facebook, Google+, and Instagram.
  • Tweet Binder Θέλεις μια λίστα από hashtags; Το Tweet Binder θα σου βρει τα πιο σχετικά hashtags που αναζητάς και θα σε ενημερώσει σε ποια tweets έχουν χρησιμοποιηθεί.

Γιατί να χρησιμοποιήσεις hashtags;

Τα hashtags είναι χρήσιμα όταν θες να παρακολουθήσεις τη δημοφιλία στις πλατφόρμες των Social Media. Αυτό είναι απίστευτα ευεργετικό για τις εταιρίες και τα προϊόντα τους. Μπορεί να κατηγοριοποιήσει τα posts ανάλογα με το θέμα και τον σκοπό. Επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε live events, όπου οι δημιουργοί επιθυμούν να συζητήσουν με το κοινό των social media.

Σίγουρα τα hashtags είναι ένας καλός τρόπος οργάνωσης των Tweets και χρήσιμα ώστε να επιτρέψεις σε άλλους να ακολουθήσουν συγκεκριμένα topics ή events. Μόλις μάθεις για τα hashtags, θα αναρωτιέσαι πως χρησιμοποιούσες το Twitter χωρίς αυτά!

Advertising · Event · marketing

hashtags · marketing trends · Twitter

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Communications · Media

Virginia Koronaiou

Η Βιργινία είναι απόφοιτη του μεταπτυχιακού τμήματος Marketing & Communication του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η αγάπη της για το marketing την οδήγησε στα μονοπάτια του digital! Έχοντας ήδη εμπειρία στο internal marketing, θέλησε να εμβαθύνει γνωρίζοντας και τη πλευρά του agency. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

»

10 μυστικά για να απογειώσετε τα Instagram Stories της επιχείρησής σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο