The New Stuff - Suit digital marketing

Η Google ανακοίνωσε ένα σημαντικό update για το Google Trends

Stavroula Kogka


Η Google ανακοίνωσε μια σημαντική ενημέρωση για το εργαλείο Google Trends. Το Google Trends είναι ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία SEO, επειδή παρέχει πληροφορίες για λέξεις-κλειδιά για να σας βοηθήσει να καταλάβετε πώς, πού, ακόμα και πότε οι χρήστες αναζητούν κάποιες λέξεις-κλειδιά. Είναι λοιπόν εξαιρετικά ενδιαφέρον να ανακαλύψετε τα νέα χαρακτηριστικά που προσφέρει η Google.

Η ανακοίνωση της Google τόνισε τρεις τομείς βελτίωσης:

  • Νέα χαρακτηριστικά
  • Απλούστερη πλοήγηση
  • Περισσότεροι τρόποι διερεύνησης δεδομένων και ειδήσεων

Ανανεωμένο Interface

Το interface του Google Trends έχει υποστεί επανασχεδιασμό,  το οποίο φαίνεται ελκυστικό και λειτουργεί εξίσου καλά, είτε βρίσκεστε σε desktop είτε σε mobile.

Νέα χαρακτηριστικά στο Keyword Research

  • Μια ανανεωμένη ενότητα Trending searches, η οποία δείχνει τι είναι trending στις αναζητήσεις αυτή τη στιγμή, τόσο καθημερινά όσο και λεπτό προς λεπτό.
  • Μια πρόσφατα σχεδιασμένη ενότητα, όπου μπορείτε να δείτε data stories από το Google Trends τα οποία επιμελούνται από την ομάδα του Lab News σχετικά με τα πάντα, από την κυβέρνηση Trump μέχρι την Ημέρα της Μητέρας. Είναι επίσης ένα εξαιρετικό μέρος για να βρείτε εκπληκτικά παραδείγματα “Google data visualizations από newsroom designers από όλο τον κόσμο.
  • Εύκολη πρόσβαση στο έτος στα δεδομένα αναζήτησης από το 2001, ώστε να μπορείτε να δείτε πώς το ενδιαφέρον αναζήτησης έχει αλλάξει με την πάροδο του χρόνου.
  • Νέοι τύποι πληροφοριών όπως ένας χάρτης έντασης για να συγκρίνετε διαφορετικά topics με πιο ουσιαστικούς τρόπους.

Συγκριτικό breakdown ανά περιφέρεια

Το Google Trends παρουσιάζει ένα νέο στυλ infographic με color intensity . Σας δείχνει ποια keywords είναι πιο δημοφιλή σε μια συγκεκριμένη περιοχή.

SEO tool για το Google Trends

Τα νέα χαρακτηριστικά του Google Trends σας δίνουν τη δυνατότητα να εντοπίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά είναι δημοφιλείς και να στοχεύσετε αυτές τις γεωγραφικές περιοχές με εξειδικευμένο περιεχόμενο.

Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επιλογή των topics, περιεχομένου, της PPC στρατηγικής, του Link Building, τη στόχευση περιεχομένου σε συγκεκριμένο κοινό για μέγιστο αντίκτυπο κ.ο.κ.

Όλοι εμείς στην ομάδα του Suit.gr θα θέλαμε να σας ευχηθούμε να έχετε ένα καλό και ξεκούραστο καλοκαίρι και να απολαύσετε τις καλοκαιρινές σας διακοπές! Θα είμαστε ξανά κοντά σας τον Σεπτέμβριο με νέα άρθρα και ειδήσεις για τον μαγικό κόσμο του Digital! Μέχρι τότε… καλές βουτιές σε όλους!

E-commerce · Google

google · google trends · insights · keyword research

Brand & Marketing Managers

Stavroula Kogka

Η Σταυρούλα Κόγκα είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Ο κλάδος του digital marketing την κέρδισε και αυτή την περίοδο εργάζεται ως Media Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο