The New Stuff - Suit digital marketing

Η Pinterest ανακοινώνει την επέκταση του γρήγορου Promotion Tool!

Dimitra Bouchari


Όπως έχουμε αναφέρει και παλαιότερα, οι επιχειρήσεις και ιδίως εκείνες του τομέα B2C, δεν πρέπει να παραβλέπουν το Pinterest ως δυνητική πηγή traffic.

Η πλατφόρμα ανέπτυξε σταθερά τα εργαλεία αναζήτησης και εύρεσης, εφαρμόζοντας πιο προηγμένους τρόπους σύνδεσης των καταναλωτών με τα προϊόντα. Και πράγματι αυτές οι προσπάθειες αποδίδουν, καθότι σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά της Pinterest περίπου το 90% των εβδομαδιαίων Pinners χρησιμοποιούν το Pinterest για να πάρουν αποφάσεις αγοράς.

Σίγουρα, συγκριτικά οι 200 εκατομμύρια μηνιαία ενεργοί Pinners της Pinterest είναι αντικειμενικά λιγότεροι από όσους ενδιαφέρονται για το Facebook, το Instagram και το Twitter, ωστόσο εκείνοι που το χρησιμοποιούν έρχονται με υψηλότερη πρόθεση αγοράς, το οποίο είναι ένα βασικό στοιχείο που πρέπει να λάβετε υπόψη.

Είναι φανερό ότι όλο και περισσότερα brands το αντιλαμβάνονται αυτό, καθώς πρόσφατα το Pinterest ανέφερε ότι έχει έφτασε τώρα σε ένα νέο ορόσημο 1,5 εκατομμυρίων ενεργών διαφημιζόμενων.

Έτσι για να γιορτάσει το γεγονός, η εταιρεία ανακοίνωσε ορισμένες νέες επιλογές διαφήμισης, ξεκινώντας από την επέκταση της πρόσβασης στην επιλογή γρήγορης προώθησης στα Pins.

Σύμφωνα με την Pinterest:

“Το κουμπί ‘Promote’ σε κάθε Pin, βοηθά τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν μια διαφήμιση σε μόλις 9 δευτερόλεπτα. Μέχρι στιγμής, αυτό το κουμπί ήταν διαθέσιμο μόνο για διαφημιζόμενους στις ΗΠΑ. Τις ερχόμενες εβδομάδες, θα το ανοίξουμε σε business accounts στην Αυστραλία, τον Καναδά, την Ιρλανδία, τη Νέα Ζηλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο.”

Η Pinterest ανακοίνωσε επίσης την πρόσληψη του Matt Hogle ως παγκόσμια επικεφαλή των μικρών επιχειρήσεων. Η εταιρεία αναφέρει επίσης ότι έχει σημειωθεί αύξηση κατά 50% των διαφημιζόμενων μικρών επιχειρήσεων στην πλατφόρμα, έναντι του περασμένου χρόνου και ο ειδικός ρόλος του Hogle θα είναι η ανάπτυξη νέων προγραμμάτων που θα είναι σχεδιασμένα για τη μεγιστοποίηση των ευκαιριών για μικρότερους διαχειριστές.

Οι νέες προσθήκες συμπίπτουν επίσης με την πρώτη επέτειο του προγράμματος υποστήριξης διαφημίσεων ‘Propel’ της Pinterest, το οποίο παρέχει στους οργανισμούς κατ’ ιδίαν υποστήριξη για την ενίσχυση των Pin καμπανιών τους. Σύμφωνα με την Pinterest το πρόγραμμα Propel έχει εξελιχθεί με μεγάλη επιτυχία, ενώ οι εταιρείες που το χρησιμοποιούν βλέπουν έως και 3 φορές περισσότερα clicks στις διαφημίσεις τους και 15% χαμηλότερο cost per click (μπορείτε να διαβάσετε ένα Case Study για το πώς η εταιρεία φακών επαφής Hubble χρησιμοποίησε το Propel για να ενισχύσουν τις προσπάθειές τους σχετικά με τα Pin, εδώ).

Όπως σημειώνεται, το Pinterest παρέχει μια σειρά ευκαιριών, ιδιαίτερα για εταιρείες B2C, και οι επιλογές διαφήμισης τους γίνονται όλο και πιο εξελιγμένες, πιο στοχευμένες και παράγουν καλύτερα αποτελέσματα. Εάν θέλετε να επεκτείνετε το πρόγραμμα social marketing, συνιστάται να έχετε υπόψη σας το Pinterest. Σίγουρα απαιτείται κάποιος χρόνος για να το μάθει και να το καταλάβει κανείς, ωστόσο τα οφέλη μπορεί να είναι ιδιαίτερα αξιόλογα.

Advertising · Case Studies · Online Marketing · Pinterest · Social Media

pinterest · promotion tool · social marketing · social media updates

Agencies · Small Businesses

Dimitra Bouchari

Η Δήμητρα είναι τελειόφοιτη του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης & Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η δημιουργικότητα καθώς και το επικοινωνιακό του χαρακτήρα της, ήταν τα πρώτα στοιχεία που την οδήγησαν στον χώρο του digital marketing. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Πόσο χρόνο αφιερώνεις στο Social Media Marketing;

»

Microsoft Audience Network: το νέο ΑΙ προϊόν της Microsoft

»

Η τελευταία διαμάχη του Facebook θα μπορούσε να αλλάξει θεμελιωδώς την πλατφόρμα και τα ίδια τα Social Media

»

Online Reviews vs Word of Mouth: Ποιο είναι πιο σημαντικό;

»

Account Intern wanted!

»

Πώς η δημοσίευση περισσότερων από τις προσωπικές σας προτιμήσεις μπορεί να ενισχύσει τα αποτελέσματά σας στο LinkedIn

»

6 τρόποι για να ενισχύσετε την παρουσία του Brand σας στο Twitter

»

Η Pinterest ανακοινώνει την επέκταση του γρήγορου Promotion Tool!

»

Το Instagram θέλει να προσθέσει μια νέα επιλογή Q and A Sticker στα Stories

»

Πως θα αποκτήσετε περισσότερους followers βάζοντας hashtags!

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο