The New Stuff - Suit digital marketing

Θέλετε Social Media Engagement; Έχουμε τη λύση για εσάς!

Anna Katsaouni


Κάνετε συνεχείς δημοσιεύσεις, πασχίζετε να αυξήσετε το social media interaction και συνεπώς δυσκολεύεστε να δημιουργήσετε engagement; Μην απογοητεύεστε καθόλου! Εγώ είμαι εδώ για να σας προτείνω κάποιες εύκολες και αποτελεσματικές ιδέες για δημοσιεύσεις που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε social media engagement για το brand ή για την επιχείρησή σας.

Συμπληρώστε το κενό!

Δημιουργήστε μια πρόταση ή οποία θα σχετίζεται με την επιχείρηση/brand σας ή με το υλικό που δημοσιεύετε συνήθως ή με κάτι που πιστεύετε ότι θα δώσει κίνητρο στους fans σας να ασχοληθούν με το post σας και να σχολιάσουν.

Αυτό που θα κάνει πιο engaging το content αυτής της δημοσίευσης είναι να αφήσετε το τέλος της πρότασης κενό. Με αυτό τον τρόπο θα δώσετε το έναυσμα στο κοινό σας να σκεφτεί, να μπει στη διαδικασία να σχολιάσει και να δώσει τη δική του απάντηση στη δημοσίευση που κάνατε.

Π.χ:

  1. Εάν μπορούσα να φύγω ταξίδι αυτή τη στιγμή θα πήγαινα ________
  2. Συμπληρώστε το κενό: Ο καλύτερος τρόπος να ταξιδεύω είναι με ________

Βάλτε το δικό σας τίτλο!

Δώστε την ευκαιρία στο κοινό σας να βάλει το δικό του τίτλο στη δημοσίευσή σας. Αυτό θα το βάλει στη διαδικασία να σχολιάσει τη δημοσίευσή σας και θα δώσει κίνητρο να γράψει το δικό του δημιουργικό τίτλο στο post ανεξαρτήτου είδους (φωτογραφία, video, GIF).

Ζήτησε τη γνώμη τους!

Ένας άλλος πολύ απλός τρόπος που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε το engagement είναι να δημοσιεύσετε κάτι σχετικό με την επιχείρηση ή το brand σας, για παράδειγμα μπορείτε να κάνετε post ένα άρθρο ή κάποιο νέο ή ένα fact και να προσκαλέσετε το κοινό σας να σχολιάσει αυτή τη δημοσίευση και να γράψει την άποψή του.

Η λύση είναι ψηφοφορία!

Για να κάνετε το κοινό σας να αλληλεπιδράσει με τη δημοσίευσή σας, ένας καλός και διασκεδαστικός τρόπος είναι να δημιουργήσετε ψηφοφορίες. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να διαλέξετε ένα θέμα σχετικό με το brand ή την επιχείρησή σας.

Μέσα από αυτό το είδος δημοσιεύσεων θα κάνετε το social media engagement να αυξηθεί κατακόρυφα καθώς το κοινό σας θα έχει κίνητρο να σχολιάσει τις δημοσιεύσεις σας. Κάτι πολύ σημαντικό που προσφέρουν αυτoύ του είδους οι δημοσιεύσεις, είναι ότι μπορούμε να αποκτήσουμε περισσότερη γνώση και πληροφορίες για το κοινό μας και τις προτιμήσεις του.

Οι πληροφορίες αυτές θα μας ωφελήσουν στο να δημιουργήσουμε καλύτερο content για μελλοντικά posts που θα έχουν ως αποτέλεσμα το ποιοτικότερο engagement στις σελίδες σας. Ένα παράδειγμα μπορεί να είναι η ανάρτηση δύο φωτογραφιών όπου θα μπορείτε να θέσετε ένα δίλημμα στο κοινό σας με το να διαλέξει ανάμεσα σε δύο φωτογραφίες π.χ.  μεταξύ της Α και της Β φωτογραφίας.

Κάντε Ερωτήσεις!

Με το να θέτετε ερωτήσεις στο κοινό σας μέσω των δημοσιεύσεων, είναι σαν να έχετε το κλειδί για το απόλυτο engagement. Όπως ανέφερα και παραπάνω για τις ψηφοφορίες, το καλό αυτών των post types είναι ότι σας δίνουν insights για το τι αρέσει στο κοινό σας. Συνεπώς, σας δίνετε η δυνατότητα να προσαρμόσετε τα μελλοντικά σας posts, στις προτιμήσεις τους και αυτό αυτομάτως τα κάνει more engaging κάτι που θα κάνει το κοινό σας να επιστρέφει στη σελίδα σας.

Δοκιμάστε Live Videos!

Τα live videos είναι ένα καινούργιο trend των social media που απ’ ότι φαίνεται ήρθε για να μείνει. Κάθε φορά που θα πραγματοποιείτε ένα live video στις πλατφόρμες του Facebook και του Instagramτο κοινό σας θα λαμβάνει notifications όταν είστε live. Αυτό θα κινήσει το ενδιαφέρουν τους και θα αυξήσει τις πιθανότητες να το παρακολουθήσουν. Ένας καλός τρόπος για να τους παροτρύνετε να παρακολουθήσουν ξανά τα live videos σας είναι να κάνετε κάποια Q & A με εναλλασσόμενη θεματολογία ή ακόμα και με κάποιους influencers, που θα ταιριάζουν στο brand και στην επιχείρησή σας. 

Ελπίζω οι παραπάνω ιδέες να σας διέγειραν τη φαντασία για να δημιουργήσετε engaging posts που θα σας βοηθήσουν να πετύχετε τους στόχους σας.

Social Media

engagement · Social Media

Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Anna Katsaouni

Η Άννα είναι απόφοιτη του ALBA Graduate Business School, έχοντας ολοκληρώσει το MSc in Entrepreneurship καθώς έιναι κάτοχος του προπτυχιακού τίτλου Fashion Marketing and Business Management απο το London Metropolitan University. Το Digital Marketing κέρδισε την αφοσίωση, τη περιέργεια και το ενδιαφέρον της καθώς πιστεύει πως αυτή η μορφή marketing είναι το μέλλον. Αυτή τη χρονική περίοδο εργάζεται ως Account Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο