The New Stuff - Suit digital marketing

Θέστε έξυπνους στόχους μάρκετινγκ για το 2018

Nikoleta Drosaki


Το 2018 βρίσκεται πολύ κοντά και οι άνθρωποι είναι απασχολημένοι με την αξιολόγηση της ζωής τους και πώς θέλουν να την αλλάξουν μέσα στο επόμενο έτος. Το ίδιο ισχύει και για τις επιχειρήσεις – αυτή είναι μια καλή στιγμή για να αξιολογήσετε πόσο καλά πετύχατε τους στόχους σας το 2017 και να καταλάβετε τι θέλετε να πετύχετε τους 12 επόμενους μήνες.

Όσον αφορά τη ρύθμιση των στόχων, είναι σημαντικό να ορίσετε ΈΞΥΠΝΟΥΣ στόχους, δηλαδή στόχους που είναι συγκεκριμένοι, μετρήσιμοι, επιτεύξιμοι, σχετικοί και χρονικά δεσμευμένοι. Είναι πιο εύκολο να επιτύχετε στόχους που έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά επειδή έχουν ρυθμιστεί με ακρίβεια στις ανάγκες σας.

Και ποιος δεν θέλει να είναι ΈΞΥΠΝΟΣ; Λοιπόν, γιατί να μην θέσουμε κάποιο χρονικό διάστημα στο στόχο;

Ειδικός

Όταν ορίζετε έναν στόχο, θα πρέπει να είναι συγκεκριμένος.

Μην πείτε μόνο ότι θέλετε να αυξήσετε την πελατειακή σας βάση, να είστε συγκεκριμένοι για το πόσο θέλετε να την αυξήσετε και να ορίσετε μια συγκεκριμένη ημερομηνία για την επίτευξη αυτού του στόχου.

Έχετε ορίσει τα δημογραφικά στοιχεία που θέλετε να στοχεύσετε; Θέλετε να αναπτύξετε πελάτες εκτός από τους πελάτες που έρχονται στο κατάστημά σας; Θέλετε να ξεκινήσετε πολλαπλές πωλήσεις για να αυξήσετε το εισόδημά σας; Να είστε εξειδικευμένοι όσο μπορείτε εσείς με τη ρύθμιση του στόχου σας.

Αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να εξετάσετε πώς η ιδιαιτερότητα – ή η έλλειψη αυτής – επηρέασε τους στόχους σας για το 2017. Ήταν αρκετά συγκεκριμένη κατά τη στιγμή του καθορισμού στόχων; Αν όχι, μπορείτε να ξεκινήσετε τώρα και να είστε έτοιμοι για το επόμενο έτος.

Μετρήσιμος

Πρέπει να είστε σε θέση να παρακολουθείτε τους στόχους σας.

Για παράδειγμα, αν θέλετε να αυξήσετε τις πωλήσεις, μπορείτε να μετρήσετε αυτό τον στόχο λέγοντας «Θέλω να αυξήσω τις πωλήσεις κατά 5%» ή «Θέλω να αυξήσω τις πωλήσεις κατά ένα συγκεκριμένο ποσό σε ευρώ».

Δεν είναι μόνο οι πωλήσεις που είναι μετρήσιμες – μπορείτε επίσης να στοχεύσετε να αποκτήσετε περισσότερα «Αγαπημένα», «Μερίδια» ή «Ακολουθήστε» στα κοινωνικά μέσα ή να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Απλά θυμηθείτε να βάζετε έναν αριθμό σε κάθε έναν από αυτούς τους στόχους, ώστε να μπορείτε να τα παρακολουθείτε.

Θυμηθείτε να εξετάσετε τους στόχους σας του 2017. Φτάσατε στους αριθμούς που στόχευετε; Τους ξεπεράσατε; Έχετε ορίσει ακόμη και στόχους με συγκεκριμένους αριθμούς; Λάβετε αυτό υπόψη όταν ορίζετε την προσέγγιση του 2018.

Εφικτός

Θα πρέπει επίσης να θέσετε στόχους που είναι εφικτοί.

Σκεφτείτε να ορίσετε στόχους “stretch”. Εάν μόλις ξεκινήσατε μια σελίδα Instagram για τη μικρή επιχείρησή σας, για παράδειγμα, και θέλετε να πάρετε ένα εκατομμύριο οπαδούς μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου, ίσως να στοχεύετε πολύ ψηλά.

Αντ’ αυτού, εξετάστε πόσους πελάτες σκοπεύετε να κερδίσετε σε αυτό το τρίμηνο και επιδιώξτε να αποκτήσετε πολλούς οπαδούς. Αυτό θα σας εμποδίσει να απογοητευτείτε επειδή έχετε θέσει έναν μη επιτεύξιμο στόχο.

Ρεαλιστικός

Να είστε ειλικρινής με τον εαυτό σας. Ξέρετε τι μπορείτε να κάνετε εσείς και η ομάδα σας.

Πρέπει να σκεφτείτε τι ακριβώς χρειάζεται η εταιρεία σας αυτή τη στιγμή και να ορίσετε τους στόχους σας ανάλογα, δηλαδή οι στόχοι σας πρέπει να είναι ρεαλιστικοί. Εάν αισθάνεστε ότι η εικόνα της επιχείρησής σας έχει γίνει παλιά, μπορείτε να επιδιώξετε να πετύχετε μια νέα ματιά το 2018. Δημιουργήστε μια νέα ιστοσελίδα, blog και κοινωνικές σελίδες μέσων ενημέρωσης και συνεχίστε να τα ενημερώνετε όσο πιο συχνά γίνεται, ώστε οι άνθρωποι που έρχονται σε αυτά να σας συνδέσουν με συναρπαστικές νέες ιδέες και τεχνολογίες.

Μην ξεχάσετε να δείτε τους στόχους σας του 2017. Κάνατε μια προσπάθεια να διατηρήσετε αυτούς τους στόχους ρεαλιστικούς; Αποδειχθήκατε πραγματικά ρεαλιστές;

Μερικές φορές, ορίζετε ένα στόχο, αλλά κατά τη διάρκεια του έτους εμφανίζονται διαφορετικά ζητήματα, τα οποία καθιστούν άχρηστο τον αρχικό στόχο. Επομένως, φροντίστε να εξετάσετε το πώς κινηθήκατε το 2017 πριν θέσετε στόχους για το 2018.

Χρονικά δεσμευμένος

Tέλος, θα πρέπει να διασφαλίσετε ότι θα ορίσετε συγκεκριμένο χρόνο με τον οποία σκοπεύετε να επιτύχετε κάθε έναν από τους στόχους μάρκετινγκ που έχετε θέσει.

Εάν θέλετε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας κατά 5%, πρέπει επίσης να αναφέρετε πόσο χρόνο θα δώσετε στον εαυτό σας για να επιτύχετε τον στόχο σας. Θέλετε να το αυξήσετε τόσο πολύ κατά τη διάρκεια ενός μηνός, τριών μηνών ή ολόκληρου του έτους;

Κοιτάξτε πίσω στο 2017. Εάν είχατε θέσει στόχους που επιτεύχθηκαν μπροστά από τον χρόνο που είχατε αρχικά θέσει, τότε μπορείτε να ορίσετε στόχους για βραχύτερες χρονικές περιόδους το 2018 και αντίστροφα.

Η χρήση της ΈΞΥΠΝΗΣ μεθοδολογίας είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την υπευθυνότητα και να δημιουργήσετε μια αίσθηση επιτυχίας στην προσέγγιση μάρκετινγκ. Όσο πιο συγκεκριμένοι μπορούν να είναι οι στόχοι σας, τόσο το καλύτερο, καθώς αυτό θα αντικατοπτρίζει σαφώς το επίπεδο επιτυχίας σας στην ικανοποίησή τους καθώς προχωρά το έτος.

Από όλους εμάς, την ομάδα του Suit.gr, ευχές για Καλά Χριστούγεννα και Καλές Γιορτές!

Θα είμαστε ξανά κοντά σας, με νέο υλικό, στις 8 Ιανουαρίου 2018!

Advertising · marketing · Mobile Marketing · Online Marketing · Social Media

content marketing · digital strategy · marketing goals · social markating

Agencies · Brand & Marketing Managers

Communications · Media

Nikoleta Drosaki

Η Νικολέτα είναι απόφοιτη του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστήμιου Μακεδονίας. Ο χώρος του Marketing και ιδιαίτερα του Digital Marketing και της διαφήμισης, κέρδισε το ενδιαφέρον της από τα πρώτα χρόνια των σπουδών της. Σήμερα εργάζεται ως PR Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Πως να κάνεις το brand σου πιο αξιόπιστο

»

Εύκολοι τρόποι να συμπεριλάβετε τα σωστά keywords στα social media

»

Οι δυνατότητες του WhatsApp για τις επιχειρήσεις

»

9 τύποι του Digital Marketing για να αναβαθμίσετε το marketing strategy του brand σας

»

4 Tips για να αυξήσεις το Quality Score των Adword Καμπανιών σου

»

5 Digital Marketing Tips για να εκτοξεύσεις της Startup επιχείρησή σου

linkedin
»

5 τρόποι για να προωθήσεις το βίντεο της επιχείρησής σου

»

7 κοινά λάθη στα Social Media, που εξακολουθούν να γίνονται από κάποια Brands

»

Brand Collabs Manager: Η νέα πλατφόρμα του Facebook!

»

Συμβουλές για ένα πιο πετυχημένο website

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο