The New Stuff - Suit digital marketing

Μην κάθεσαι, σε βλέπω!

Stefanos Sklavenitis


Ένα από τα πράγματα που μας αρέσει να κάνουμε στο suit.gr, είναι να βλέπουμε το αύριο. Αφενός γιατί μόνο έτσι θα είμαστε κατά το δυνατόν προετοιμασμένοι γι’αυτό που θα έρθει και άρα έτοιμοι να το αντιμετωπίσουμε, και αφετέρου γιατί είναι συναρπαστικό. Τέλος με τους προλόγους.

Σκεφτείτε πως ως marketer, στην ήδη μεγάλη δεξαμενή με data που έχετε, ξαφνικά προστίθενται και κάποια ακόμα, ιδιαίτερα πολύτιμα!

Κινείσαι;  Στέκεσαι; Κάνεις ποδήλατο; Τρέχεις; Είσαι στο γυμναστήριο; Πολύ ωραία… εκτός από σένα σε λίγο θα το ξέρει και το αγαπημένο σου social network. Το Facebook μετά τις high profile εξαγορές του Instagram  και του WhatsApp, έκανε μια ακόμα που μπορεί να αποδειχθεί εξίσου σημαντική. Εξαγόρασε την φιλανδική εταιρία πίσω από το πολύ δημοφιλές (4 εκ. downloads) app Moves. Αυτό που κάνει το εν λόγω app δεν είναι άλλο από το να καταγράφει όλες τις δραστηριότητες του χρήστη σε ένα απλό και εύχρηστο interface με χρήσιμα στατιστικά, που μπορούν να χρησιμεύσουν για την καταγραφή της προσωπικής προόδου όσον αφορά τη φυσική δραστηριότητά μας. Αν έχετε ως χόμπι κάποια φυσική δραστηριότητα ίσως ήδη να χρησιμοποιείτε κάποια τέτοια (strava, endomondo, sportstracker). Αν πάλι όχι, ίσως ανήκετε στην κατηγορία εκείνων που απλά θέλουν να βλέπουν τι κάνουν κατά τη διάρκεια της μέρας (fitbit, fuelband).

running app

Όπως καταλαβαίνουμε όλοι, κάποια στιγμή μπαίνουν και οι marketers στην εξίσωση, που δίνουν γη και ύδωρ για να αποκτήσουν πρόσβαση σε τέτοιου είδους δεδομένα. Εσείς, λοιπόν, τι πιστεύετε ότι θα κάνει το Facebook; Θα εκμεταλλευτεί αυτή την αστείρευστη πηγή πληροφορίας  που διαθέτει για να στοχεύει ακόμα πιο αποτελεσματικά πλέον με τις διαφημίσεις του ή απλά έκανε μια τέτοια εξαγορά για να ανταγωνιστεί το…fitbit; Ρητορική η ερώτηση!

Η πραγματική πάντως ερώτηση είναι άλλη. Αλήθεια, πόσοι από σας εκμεταλλεύεστε πραγματικά όλα τα διαθέσιμα data για να κάνετε τη σωστή στόχευση προς όφελος των brands που εκπροσωπείτε; Τα πολλά data, βλέπετε, θέλουν και … επιδέξιους analysts!

Facebook · Future · Mobile

data · Facebook · moves app · εξαγορά

Stefanos Sklavenitis

Ο Στέφανος είναι ιδιοκτήτης της Flipside-Digital Marketing και ασχολείται με τα media από το 1995. Από τo 2010 που μπήκε στα βαθιά νερά του digital marketing έχει αναλάβει να τρέξει τις καμπάνιες κάποιων από τις πιο σημαντικές εταιρίες που εδρεύουν στη βόρεια Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα διδάσκει και στο Digital Marketing Course του ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Τα λάθη στον σχεδιασμό της digital marketing στρατηγικής

»

Το email marketing και πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σας

»

5 βήματα για να την επιτυχημένη δημιουργία Brand Voice

»

4 απλά tips για αυξηση του Conversion Rate από φόρμες

»

Τα βήματα για τον σχεδιασμό διαφημίσεων στα social media

»

Βελτιώστε την marketing στρατηγική σας με τη χρήση NFC.

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο