The New Stuff - Suit digital marketing

Μπορούν να γίνουν τα παιχνίδια του Snapchat η νέα επιλογή για το marketing;

Stelios Soulas


Ενώ το Facebook συνεχίζει τις προσπάθειες να αντιγράψει τις ιδέες του Snapchat και να βάλει το κίτρινο φαντασματάκι στο περιθώριο, η ίδια η Snapchat μία εταιρεία που έχει βασιστεί αποκλειστικά στη χρήση της φωτογραφικής μηχανής των κινητών θέλει να μας αποδείξει το αντίθετο. Δε το βάζει κάτω και σχεδιάζει συνέχεια, νέες  πρωτότυπες και καινοτόμες ιδέες. Η Snapchat μια εταιρεία “camera” όπως την αποκαλούν θέλει πάντα να κερδίζει το ενδιαφέρον του κοινού της.

Για τα τυπικά να αναφέρουμε πως είναι μια αρκετά μεγάλη εταιρεία αλλά με χαμηλό ίσως προφίλ καθώς δε μας έχει συνηθίσει σε ανακοινώσεις των νέων “features” ή αλλιώς φίλτρων που βγάζει καθώς όπως είπαμε και παραπάνω ότι κάνει, βασίζεται στον φωτογραφικό φακό του κινητού. Έτσι λοιπόν ότι νέο πρόκειται να κυκλοφορήσει το μαθαίνουμε από στόμα σε στόμα, και ίσως να είναι και μία καλή τακτική της αυτό. (Δεν πειράζει Snapchat αρκεί που μαθαίνουμε τα νέα σου με τον έναν ή τον άλλο τρόπο!)

Σε αυτό όμως τον τρόπο μετάδοσης των αναβαθμίσεων της εφαρμογής τα μέλη και το fun club της Snapchat έχουν άλλη άποψη, καθώς προσπαθούν μέσω της δικής τους κοινότητας να ενημερώσουν τους ενδιαφερόμενους. Και εδώ να πούμε πως έχουν μεγάλο fun club καθώς τα νέα βγαίνουν γρήγορα στη φόρα.

Η τελευταία λοιπόν ενημέρωση της εφαρμογής Snapchat είναι ένα παιχνίδι με «κύρος» καθώς το όνομα αυτού ακούει στο όνομα “Princess and Queen” ή αλλιώς « Πριγκίπισσα και Βασίλισσα».
Το  νέο αυτό φίλτρο είναι έτοιμο να μας πλουτίσει με πολύτιμους λίθους και να μας  ταξιδέψει.

Καλό ακούγεται ας εξηγήσουμε, τι όμως κάνει στην πραγματικότητα!

Αφού λοιπόν το δοκιμάσαμε, μπορούμε να σας πούμε πως είναι άκρως εθιστικό και απλό στην πράξη.
Ανοίγετε το νέο φίλτρο, “Princess and Queen” και θα σας εμφανιστούν στην οθόνη σας 5 πολύτιμοι λίθοι, το σκηνικό όμως διαδραματίζεται στο δικό σας χώρο όπου και αν βρίσκεστε. Έτσι λοιπόν μπορεί στο σαλόνι σας να έχετε 5 διαμάντια, τα οποία και πρέπει να βρείτε για να ξεκλειδώσετε τη βασίλισσα.

Και αφού λοιπόν τα βρείτε, νιώσετε πλούσιοι, και ξεκλειδώσετε τη βασίλισσα έχετε περάσει το πρώτο στάδιο του παιχνιδιού! Εύκολο ως εδώ, αλλά έχει και συνέχεια το νέο παιχνίδι της Snapchat.
Πάμε στο δεύτερο σκέλος, που εδώ γίνεται ακόμη πιο ωραίο και συναρπαστικό. Νέοι πολύτιμοι λίθοι βρίσκονται προς αναζήτηση αλλά σε νέα μέρη και τοποθεσίες. Έτσι λοιπόν θα πρέπει πάλι να βρείτε τους πολύτιμους λίθους αλλά τα σκηνικά που ξετυλίγονται είναι πραγματικά μέρη σε διάφορες τοποθεσίες. Μπορεί να βρίσκονται στην πλατεία Συντάγματος, κάτω από την Ακρόπολη ή ακόμη και στον Λευκό τον Πύργο. Άντε λοιπόν μη χάνετε χρόνο!!! Ξεκινήστε το δικό σας κυνήγι θησαυρού ξεκλειδώστε όσες περισσότερες τοποθεσίες μπορείτε και από εμένα Good Luck!

Το concept του παιχνιδιού θυμίζει την εφαρμογή Pokemon Go της Niantic όπου έπρεπε να ανακαλύψεις διάφορους χαρακτήρες σε πολλά και διαφορετικά μέρη. Η συγκεκριμένη εφαρμογή τα πήγε εξαιρετικά και το δυναμικό εμπόριο τoυ Pokemon Go έμεινε πολύ ικανοποιημένο καθώς είχε συνεργασίες με μεγάλα “brands” όπως τα McDonalds, Starbucks και Sprint. Tους απέφερε πάνω από 1 δις. δολάρια σε έσοδα και αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος να πιστεύει το ίδιο και η Snapchat για τις δικές της προσπάθειες.  Μπράβο Snapchat “keep going”!

Και μιας και κάναμε ένα σύντομο ταξίδι σε εφαρμογές του παρελθόντος, ας θυμηθούμε και μία άλλη εφαρμογή, στην οποία βασίστηκε το παιχνίδι “Princess and Queen”. Ο λόγος είναι το φίλτρο “image recognition” της ίδιας της Snapchat. Ένα φίλτρο που στόχευε στην ανάπτυξη του marketing  και τη συνεργασία εταιρειών.

Το συγκεκριμένο φίλτρο ξεκλείδωνε στην εφαρμογή του Snapchat μόλις έκανες αναγνώριση ενός logo με το όνομα Spectacles. Αμέσως μετά είχες την ευκαιρία να αγοράσεις και τα φανταστικά γυαλιά ηλίου με κάμερα και να γυρίσεις το δικό σου mini video. Όλο αυτό ήταν άκρως διασκεδαστικό για το χρήστη και σίγουρα πολύ κερδοφόρο για τη Snapchat.

H Snapchat γενικά όπως έχουμε δει και στο παρελθόν προσπαθεί να στηρίζει τέτοια concept καθώς είναι μια καλή ευκαιρία να προβληθούν μεγάλα brands. To καταφέρνει είτε μέσω διαφημίσεων ενός logo, είτε μέσω της αναγνώρισης της τοποθεσίας ή γιατί όχι και μέσω των παιχνιδιών της.
Τον Αύγουστο  κυκλοφόρησε ένα απλό 8 bit παιχνίδι τένις, μέσω του οποίου γινόταν η προβολή της Gazorate. Αλλά και τον Δεκέμβριο είχαμε το παιχνίδι «ο βοηθός του Αϊ–Βασίλη» στο οποίο έπρεπε να καθοδηγήσετε έναν χαρακτήρα με το πρόσωπό σας κατά μήκος της οθόνης κουνώντας το κινητό.

Πολλές οι επιλογές, πολλά τα features της Snapchat και έχει πολλά ακόμη να μας δείξει. Σίγουρα όλα αυτά μπορούν να βοηθήσουν τnν αγορά και την προβολή μεγάλων brands. Όμως μη ξεχνάμε δεν αρκούν!!! Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος και αν θέλει να παραμείνει στην αγορά και να είναι μια κερδοφόρα επιχείρηση θα πρέπει πάντα να μας εκπλήσσει με τις ικανότητές της και τις φρέσκιες ιδέες της.

Τώρα για να δούμε πόσο καιρό θα κάνει το Facebook να προσθέσει μια παρόμοια λειτουργία.


Το σίγουρο είναι ένα!!! Τα digital marketing agencies έχουν τη γνώση και εμπειρία να καθοδηγήσουν τη δική σου ιδέα, και να προβάλουν το δικό σου brand με τον σωστό τρόπο και τις κατάλληλες εφαρμογές!

Facebook · Snapchat · Social Media

snapchat · Social Media

Agencies

Media · Technology · Toys

Stelios Soulas

Ο Στέλιος Σούλας είναι απόφοιτος του τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής του ΤEI Στερεάς Ελλάδας. Έχει ασχοληθεί με το design και τα 3D computer graphics και αν χρειαστεί «λερώνει» τα χέρια του με κώδικα. Αυτό που τον έχει κερδίσει όμως είναι το digital marketing και κάθε λογής social media. Είναι μανιακός με την τεχνολογία και κάθε «γκατζετιά». Στον ελεύθερό του χρόνο παίρνει τα όρη τα άγρια βουνά για hiking ή οργώνει τα πελάγη καθώς λατρεύει το windsurf. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting