The New Stuff - Suit digital marketing

Νέα μελέτη από την Pinterest για τις αγοραστικές συνήθειες των χρηστών της

Stavroula Kogka


Το Pinterest, με μία δυναμική 200 εκατομμυρίων μηνιαίων active pinners, έχει αναμφισβήτητα μεγάλη επιρροή στη διαδικασία αγοράς των χρηστών της.

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η πλατφόρμα, το 93% των Pinners χρησιμοποιεί την πλατφόρμα για να σχεδιάσει ή να πραγματοποιήσει τις αγορές του, ενώ το 52% είδε κάτι στο Pinterest και στη συνέχεια πραγματοποίησε αγορά στο διαδίκτυο. Όπως φαίνεται, το Pinterest είναι πολύ καλύτερο στο να οδηγεί την πρόθεση αγοράς από άλλες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων.

Για να διερευνηθεί περαιτέρω ο ρόλος της πλατφόρμας στη διαδικασία αγοράς, το Pinterest πρόσφατα διεξήγαγε μια μελέτη με πάνω από 4,000 εβδομαδιαίους Pinners για τις αγοραστικές τους συνήθειες.

Τα βασικά ευρήματα της μελέτης αυτής ήταν τα εξής:

  • Το 90% των εβδομαδιαίων Pinners χρησιμοποιούν το Pinterest για να πάρουν αποφάσεις αγοράς.
  • Το 59% χρησιμοποιεί το Pinterest για να μάθει περισσότερα για τις αγορές του.
  • Το 78% των Pinners λένε ότι το περιεχόμενο από τα brands της πλατφόρμας είναι χρήσιμο

Το σύνολο των ευρημάτων τους είναι συγκεντρωμένο στο παρακάτω infographic. Αν δεν έχετε εξετάσει τις δυνατότητες του Pinterest για την επιχείρησή σας στο παρελθόν, ίσως τώρα είναι η ώρα.

Advertising · Pinterest

infographic · pinterest · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers

Communications · Media

Stavroula Kogka

Η Σταυρούλα Κόγκα είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Ο κλάδος του digital marketing την κέρδισε και αυτή την περίοδο εργάζεται ως Media Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Πως να κατακτήσετε την κορυφή με το Google MyBusiness

»

5 συμβουλές για την αποτελεσματική προσέγγιση των Influencers

»

Γιατί χρειάζεσαι ένα Digital Marketing Agency σήμερα;

»

5 marketing influencers που πρέπει να ακολουθήσεις στο YouTube

»

Multichannel και Omnichannel στρατηγικές: τι είναι και ποιες οι διαφορές τους

»

Online Video: 6 βήματα προς την επιτυχία

»

Τι είναι το Instagram Tv και πώς μπορείς να το χρησιμοποιήσεις ως marketer

»

Πώς να διαλέξεις τον σωστό influencer για το brand σου

»

Τα βήματα για ένα επιτυχημένο επαγγελματικό προφίλ στο Twitter

»

Έχουν κόστος οι επιχειρήσεις που δεν επενδύουν στον digital τομέα;

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο