Νέα μελέτη από την Pinterest για τις αγοραστικές συνήθειες των χρηστών της
Το Pinterest, με μία δυναμική 200 εκατομμυρίων μηνιαίων active pinners, έχει αναμφισβήτητα μεγάλη επιρροή στη διαδικασία αγοράς των χρηστών της.
Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η πλατφόρμα, το 93% των Pinners χρησιμοποιεί την πλατφόρμα για να σχεδιάσει ή να πραγματοποιήσει τις αγορές του, ενώ το 52% είδε κάτι στο Pinterest και στη συνέχεια πραγματοποίησε αγορά στο διαδίκτυο. Όπως φαίνεται, το Pinterest είναι πολύ καλύτερο στο να οδηγεί την πρόθεση αγοράς από άλλες πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων.
Για να διερευνηθεί περαιτέρω ο ρόλος της πλατφόρμας στη διαδικασία αγοράς, το Pinterest πρόσφατα διεξήγαγε μια μελέτη με πάνω από 4,000 εβδομαδιαίους Pinners για τις αγοραστικές τους συνήθειες.
Τα βασικά ευρήματα της μελέτης αυτής ήταν τα εξής:
- Το 90% των εβδομαδιαίων Pinners χρησιμοποιούν το Pinterest για να πάρουν αποφάσεις αγοράς.
- Το 59% χρησιμοποιεί το Pinterest για να μάθει περισσότερα για τις αγορές του.
- Το 78% των Pinners λένε ότι το περιεχόμενο από τα brands της πλατφόρμας είναι χρήσιμο
Το σύνολο των ευρημάτων τους είναι συγκεντρωμένο στο παρακάτω infographic. Αν δεν έχετε εξετάσει τις δυνατότητες του Pinterest για την επιχείρησή σας στο παρελθόν, ίσως τώρα είναι η ώρα.