The New Stuff - Suit digital marketing

Νέα στρατηγική του Youtube για πώληση διαφημίσεων στην δική της live Tv

Anna Prifti


Μια καινούργια είδηση για τα δρώμενα του Digital Marketing που θα αλλάξει τα πρακτικά του TV Streaming και θα στοχεύει με ακρίβεια συγκεκριμένους καταναλωτές ανακοίνωσε το Youtube!

Μέχρι σήμερα αυτό που ισχύει για την Youtube TV είναι είναι ότι παρέχει την δυνατότητα της online προβολής 40+ καναλιών με μηνιαία συνδρομή και είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένες περιοχές της Αμερικής. Σε τι στοχεύει όμως η νέα στρατηγική και ποιους αφορά ;

Η νέα καμπάνια της εταιρείας δεσμεύεται να ανταγωνιστεί τα σημερινά δεδομέναα της παραδοσιακής τηλεόρασης και να δώσει την δυνατότητα στους διαφημιζόμενους της, να “φτάσουν” στους καταναλωτές και από την μεγάλη οθόνη!

Σύμφωνα με την Debbie Weinstein, managing director του YouTube/Video Global Solutions, το μεγαλύτερο ποσοστό του κόσμου παρακολουθεί το Youtube μέσα από την τηλεόραση (οθόνη) και τηλεόραση μέσα από το Youtube. Γεγονός που επιβεβαιώνεται και από την έρευνα του Ipsos που αναφέρει πως 7 στους 10 χρήστες του Υoutube το παρακολουθούν από οθόνη τηλεόρασης.

 

 

Όπως συμβαίνει στην συνδρομητική τηλεόραση, έτσι και το Youtube TV μέχρι στιγμής προβάλλει 2’ τοπικές διαφημίσεις ανά ώρα στο δίκτυο της. Ενώ μέχρι στιγμής έδινε στο ίδιο του το δίκτυο τη δυνατότητα να πουλάει τον χρόνο αυτό, τώρα η εταιρεία θα ξεκινήσει να τον διαθέτει σαν μέρος του Google Preffered πακέτου της. – Με το Google Preffered ως πρόγραμμα του Youtube, παρέχεται η δυνατότητα στους διαφημιστές να αγοράζουν σημείο για τις διαφημίσεις τους μέσα από τα προτεινόμενα Top κανάλια του Youtube καθώς η ίδια η εταιρεία συγκεντρώνει το 5% του κορυφαίου περιεχομένου της σε 12 κατηγορίες  ώστε να επισημάνει και να προτείνει στους διαφημιζόμενους της, ποια κανάλια μπορούν να εμπιστευθούν για να παράξουν ένα Highly quality περιεχόμενο.-

Το Youtube θα δημιουργήσει μια σειρά περιεχομένου, που θα μπορούν να εμπεριέχονται στη Youtube TV,  για τους διαφημιζόμενους του, όπου θα βασίζεται σε αγοραστικές συνήθειες και σε δημογραφικά στοιχεία.  Οι διαφημίσεις που θα προβάλλονται στο κοινό θα είναι σύμφωνα με τις δικές τους καταναλωτικές συνήθειες και τα δημογραφικά τους στοιχεία. Γεγονός που δίνει ένα μεγάλο αβαντάζ για τον διαφημιζόμενο που θέλει να εστιάσει ακριβώς και χωρίς διασπορά σε ένα συγκεκριμένο κοινό της τηλεόρασης, και δεν μπορούσε να το πραγματοποιήσει μέχρι τώρα.

Advertising · YouTube

advertising · tv advertisments · youtube · youtube tv

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Communications · Media · Technology

Anna Prifti

Η Άννα είναι απόφοιτη του τμήματος Γεωγραφίας του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου. Το ενδιαφέρον της για τα Social Media και το σκηνικό πίσω από αυτά την οδήγησε στην επιθυμία να ασχοληθεί με τον χώρο του Digital Marketing, όπου και εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

»

10 μυστικά για να απογειώσετε τα Instagram Stories της επιχείρησής σας

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο