The New Stuff - Suit digital marketing

Νέα android ‘καλούδια’…

Stefanos Sklavenitis


Η wearable τεχνολογία είναι σύμφωνα με όλες τις τάσεις το next big thing! Κι αν τα google glasses έχουν πάρει το μερίδιο του λέοντος στη δημοσιότητα, ειλικρινά δεν ξέρω αν πραγματικά θα μπορέσει όλο αυτό να μεταφραστεί και σε καλές πωλήσεις, όταν θα βγουν στην μαζική παραγωγή. Το είδος (γυαλιά με κάμερα) είναι εντελώς νέο, ακριβό όπως φημολογείται και πιθανότατα αρχικά θα έχει πολύ περιορισμένη χρηστικότητα σε σχέση με τον άλλο καθημερινό σύντροφό μας, το smartphone.

Αντιθέτως, ένα άλλο είδος όπου ήδη έχει αρχίσει η εφαρμογή της wearable technology (όχι πολύ πετυχημένα είναι η αλήθεια, αλλά για άλλους λόγους) δεν είναι άλλο από τα ρολόγια. Τα ρολόγια, από τότε που τα κινητά έγιναν το νούμερο ένα αντικείμενο στη λίστα των πραγμάτων που έχουμε ΠΑΝΤΑ μαζί μας, έγιναν irrelevant ως χρηστικό αντικείμενο και έμειναν μόνο ως …κόσμημα. Πριν γίνουν, όμως, μουσειακό αντικείμενο όπως τα transistors, έρχονται από το παράθυρο ξανά στο προσκήνιο.

Βλέπετε, ο κόσμος δεν θα δυσκολευτεί καθόλου να τα ξαναφορέσει, αν του δίνουν την πληροφορία που χρειάζεται άμεσα και εύκολα. Αν τους μιλάς και παίρνεις απάντηση, σε κλάσματα του δευτερολέπτου με τα χέρια σου ελεύθερα. Σκέψου να πρέπει να κρατάς στα χέρια σου -ενώ κάνεις κάτι άλλο παράλληλα- ένα αντικείμενο με μια 5ιντση οθόνη, όχι μικρό δηλαδή, που κάνει μια περιουσία… Σκέψου π.χ να κάνεις ποδήλατο και να θέλεις να πάρεις μια πληροφορία από το κινητό σου, ενώ είσαι σε κίνηση! Not good…

Η Google, μόλις την προηγούμενη εβδομάδα,  άνοιξε τη δυνατότητα στους developers να δημιουργήσουν το απόλυτο gadget. Στο βίντεο βλέπουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα εκδοχή των λειτουργιών του Google Now σε ρολόι, ωστόσο από τη στιγμή που θα εμπλακούν και ανεξάρτητοι developers, τα πράγματα που θα μπορεί να κάνει αυτό το «ρολόι» μπορεί να μας εκπλήξουν. Και φαντάζομαι αντιλαμβάνεστε πως αυτό το τρένο που τρέχει με ταχύτητα του φωτός δεν θα περιμένει πότε θα αποφασίσετε να καταχωρίσετε (αν δεν το έχετε κάνει ήδη) την αλυσίδα των καταστημάτων σας στο Google Places, πότε θα κάνετε σωστό moderation των online reviews που θα καθορίσουν το αν θα έρθει ο χρήστης σε εσάς ή όχι, πότε θα δημιουργήσετε μια google+ company page… Κάποιοι όλα αυτά τα έχουν κάνει ήδη και προετοιμάζονται για τα επόμενα βήματα της τεχνολογίας που θα είναι ακόμα πιο γοργά!

[youtube= https://www.youtube.com/watch?v=0xQ3y902DEQ]

Future · Geo-Location · Google Plus · Mobile · News

gadget · google glass · google now · google plus · smartphone · watch · wearable technology

Stefanos Sklavenitis

Ο Στέφανος είναι ιδιοκτήτης της Flipside-Digital Marketing και ασχολείται με τα media από το 1995. Από τo 2010 που μπήκε στα βαθιά νερά του digital marketing έχει αναλάβει να τρέξει τις καμπάνιες κάποιων από τις πιο σημαντικές εταιρίες που εδρεύουν στη βόρεια Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα διδάσκει και στο Digital Marketing Course του ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο