The New Stuff - Suit digital marketing

Ξένα brands που γράφουν ιστορία στο Twitter

Despina Skordili


Έχουμε τονίσει αρκετές φορές το πόσο προσεκτικοί πρέπει να είναι οι social media managers ενός brand όταν ποστάρουν οτιδήποτε στο Twitter και τους υπόλοιπους λογαριασμούς που διαχειρίζονται. Ωστόσο, κάποιος που θέλει να ξεφύγει από την ασφαλή χρήση των social media και να δημιουργήσει buzz χρειάζεται να ρισκάρει.

Ένα πρόσφατο παράδειγμα χρήσης του Twitter που διαδόθηκε σε tech websites και blogs ήταν μία συζήτηση που ξεκίνησε η βρετανική εταιρία τηλεπικοινωνιών Tesco Mobile. Όλα άρχισαν όταν ένας καταναλωτής ανέβασε ένα screenshot με το post μίας παραπονεμένης πελάτισσας στο Facebook, εκφράζοντας, ωστόσο, ο ίδιος την υποστήριξή του στην εταιρία.

tesco_scrsht1

Αντί να καταφύγει σε μία ασφαλή απάντηση, λέγοντας για παράδειγμα ότι είναι στη διάθεση της πελάτισσας για να επιλύσει το πρόβλημά της, η Tesco Mobile αποφάσισε να ρισκάρει: “συμμάχησε” με τον υποστηρικτή της, απαντώντας ότι η πελάτισσα “προφανώς βρίσκεται σε μια δύσκολη περίοδο στη ζωή της”. Ο καταναλωτής συμφώνησε με την εταιρία και σύντομα ξεκίνησε ένας διάλογος μεταξύ τους, όπου δήλωσαν πώς μαζί θα αλλάξουν τον κόσμο και πώς θα γίνουν αχώριστοι “σαν τον batman και τον robin”:

tesco_scrsht2

Τα post τους απέσπασαν δεκάδες retweets και σύντομα μπήκαν στο παιχνίδι και άλλες εταιρίες. Για παράδειγμα, όταν η Tesco Mobile ζήτησε από τον καταναλωτή να ετοιμάσει τσάι, η Yorkshire Tea ανταποκρίθηκε απαντώντας “τηλεφώνησε κανείς;”, ενώ λίγο αργότερα μπήκαν στη συζήτηση και τα βρετανικά μπισκότα Jaffa Cakes. Η συζήτηση συνεχίστηκε για αρκετές ημέρες και αργότερα αναμεταδόθηκε από μεγάλα tech websites.

Δεν είναι η πρώτη φορά που brands του εξωτερικού ξεφεύγουν από τις συνηθισμένες απαντήσεις σε παράπονα πελατών ή καταφεύγουν σε ένα έξυπνο interaction μεταξύ τους:

tesco_scrsht3

Θα μας άρεσε να δούμε κάτι τέτοιο κι από ελληνικά brands. Μπορεί οι σπασμωδικές κινήσεις στο Twitter να δημιουργούν κίνδυνο για γκάφες, όμως ο αυθορμητισμός και το πιο προσωπικό ύφος μπορούν να αντιστρέψουν την κατάσταση στην περίπτωση ενός παραπονεμένου πελάτη. Σε κάθε περίπτωση, είναι απαραίτητος ένας social media manager με γρήγορα αντανακλαστικά.

Case Studies · Funny · Social Media · Twitter

buzz · social media management · Twitter

Despina Skordili

Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

Recently Published

»

Personal Branding: 4 tips για να ξεχωρίσεις στα Social Media

»

Τα πλεονεκτήματα της χρήσης Display Advertising για το Brand σας και γιατί πρέπει να το υιοθετήσετε

»

5 Digital Marketing Tips για να προωθήσετε την Startup εταιρεία σας

»

Τι είναι το TikTok και πώς μπορείτε να διαφημιστείτε σε αυτό

»

4 Instagram Accounts για να πάρεις έμπνευση

»

Αύξησε το traffic με 3 απλά SEO tips για μικρές επιχειρήσεις

»

Social Media Marketing Tips για κάθε πλατφόρμα

»

7 tips για δημιουργία Video περιεχομένου που αυξάνει το Conversion Rate

»

E-Commerce Copywriting και πώς να θριαμβεύσετε

»

Τι είναι τα Marketing Funnels και ποιά τα οφέλη τους

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο