The New Stuff - Suit digital marketing

Ξένα brands που γράφουν ιστορία στο Twitter

Despina Skordili


Έχουμε τονίσει αρκετές φορές το πόσο προσεκτικοί πρέπει να είναι οι social media managers ενός brand όταν ποστάρουν οτιδήποτε στο Twitter και τους υπόλοιπους λογαριασμούς που διαχειρίζονται. Ωστόσο, κάποιος που θέλει να ξεφύγει από την ασφαλή χρήση των social media και να δημιουργήσει buzz χρειάζεται να ρισκάρει.

Ένα πρόσφατο παράδειγμα χρήσης του Twitter που διαδόθηκε σε tech websites και blogs ήταν μία συζήτηση που ξεκίνησε η βρετανική εταιρία τηλεπικοινωνιών Tesco Mobile. Όλα άρχισαν όταν ένας καταναλωτής ανέβασε ένα screenshot με το post μίας παραπονεμένης πελάτισσας στο Facebook, εκφράζοντας, ωστόσο, ο ίδιος την υποστήριξή του στην εταιρία.

tesco_scrsht1

Αντί να καταφύγει σε μία ασφαλή απάντηση, λέγοντας για παράδειγμα ότι είναι στη διάθεση της πελάτισσας για να επιλύσει το πρόβλημά της, η Tesco Mobile αποφάσισε να ρισκάρει: “συμμάχησε” με τον υποστηρικτή της, απαντώντας ότι η πελάτισσα “προφανώς βρίσκεται σε μια δύσκολη περίοδο στη ζωή της”. Ο καταναλωτής συμφώνησε με την εταιρία και σύντομα ξεκίνησε ένας διάλογος μεταξύ τους, όπου δήλωσαν πώς μαζί θα αλλάξουν τον κόσμο και πώς θα γίνουν αχώριστοι “σαν τον batman και τον robin”:

tesco_scrsht2

Τα post τους απέσπασαν δεκάδες retweets και σύντομα μπήκαν στο παιχνίδι και άλλες εταιρίες. Για παράδειγμα, όταν η Tesco Mobile ζήτησε από τον καταναλωτή να ετοιμάσει τσάι, η Yorkshire Tea ανταποκρίθηκε απαντώντας “τηλεφώνησε κανείς;”, ενώ λίγο αργότερα μπήκαν στη συζήτηση και τα βρετανικά μπισκότα Jaffa Cakes. Η συζήτηση συνεχίστηκε για αρκετές ημέρες και αργότερα αναμεταδόθηκε από μεγάλα tech websites.

Δεν είναι η πρώτη φορά που brands του εξωτερικού ξεφεύγουν από τις συνηθισμένες απαντήσεις σε παράπονα πελατών ή καταφεύγουν σε ένα έξυπνο interaction μεταξύ τους:

tesco_scrsht3

Θα μας άρεσε να δούμε κάτι τέτοιο κι από ελληνικά brands. Μπορεί οι σπασμωδικές κινήσεις στο Twitter να δημιουργούν κίνδυνο για γκάφες, όμως ο αυθορμητισμός και το πιο προσωπικό ύφος μπορούν να αντιστρέψουν την κατάσταση στην περίπτωση ενός παραπονεμένου πελάτη. Σε κάθε περίπτωση, είναι απαραίτητος ένας social media manager με γρήγορα αντανακλαστικά.

Case Studies · Funny · Social Media · Twitter

buzz · social media management · Twitter

Despina Skordili

Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο