The New Stuff - Suit digital marketing

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

Νατάσα Γιασεμάκη


Ένα πολύ βασικό στοιχείο για το ξεκίνημα της εταιρείας σας είναι η επιλογή  ονόματος. Συνδυαστικά μάλιστα με το κατάλληλο Logo, θα πρέπει όταν το διαβάζει ή το ακούει κάποιος , να του έρχεται στο μυαλό η εικόνα του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε.

Ακόμη, θα πρέπει να είναι ένα όνομα που θα θυμάται εύκολα ο πελάτης και δε θα δυσκολεύεται να το προφέρει. Η επιλογή ονόματος δεν είναι πάντα εύκολη και για να καταλήξετε σε αυτό, μπορείτε να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

Brainstorming

Όπως αναφέραμε, η επιλογή ονόματος δεν είναι εύκολη διαδικασία, όπως πολλοί μπορεί να πιστεύουν. Το βασικό βήμα, για να καταλήξετε στο τελικό όνομα που θα δώσετε στην επιχείρησή σας, είναι το brainstorming. Για να πετύχετε το σωστό brainstorming , μπορείτε να είστε σ’ ένα μέρος που θα νιώθετε άνετα, πιθανόν και σπίτι σας, που θα έχει ησυχία και θα καθίσετε απλώς να σκεφτείτε μερικές επιλογές. Κάτι τέτοιο όμως, δεν είναι δεσμευτικό, αφού είναι πολύ πιθανό να σας έρθει μία πολλή καλή ιδέα μία μέρα που θα είστε έξω, συζητώντας με φίλους ή κάνοντας διάφορες άλλες δραστηριότητες.

Ξεκινήστε με την καταγραφή keywords και κάνετε μία λίστα με αυτά που σας ακούγονται καλύτερα, βγάζουν κάποιο νόημα ή πειραματιστείτε κάνοντας συνδυασμούς. Μπορείτε να ρίξετε μια ματιά και στα ονόματα των ανταγωνιστών σας, για να βρείτε κάτι που θα σας κάνει να ξεχωρίσετε.

Δημιουργείστε μία λίστα με τις καλύτερες ιδέες σας

Εφόσον έχει τελειώσει η διαδικασία του Brainstorming, μπορείτε να δημιουργήσετε μία λίστα με τις επικρατέστερες επιλογές σας. Θα χρειαστεί και σε αυτό το βήμα, όπως και στο προηγούμενο, να αφιερώσετε χρόνο.

Αρχίστε να διαγράφετε ονόματα που τελικά με μία δεύτερη ματιά δεν ταιριάζουν στο προφίλ της εταιρείας σας. Προτιμήστε ονόματα στη λίστα, που είναι εύκολα να τα προφέρει και να τα θυμάται κάποιος και αποφύγετε πιθανές επιλογές ονομάτων που μοιάζουν με κάποιου ανταγωνιστή σας ή θυμίζουν κάτι άλλο στους καταναλωτές.

Λάβετε Feedback για τις ιδέες σας

Αφού έχετε ολοκληρώσει τα δύο προηγούμενα στάδια, μπορείτε να λάβετε κάποιο feedback για τις επιλογές σας, από άτομα που εμπιστεύεστε π.χ. φίλοι, οικογένεια κλπ. Ακόμη, μπορείτε να ζητήσετε την γνώμη χρηστών στο Reddit, όπου μπορείτε να δημοσιεύσετε τις επιλογές των ονομάτων και οι χρήστες του, να πούνε την γνώμη τους. Έτσι, θα λάβετε και εσείς αντικειμενικά σχόλια από άτομα που δεν γνωρίζετε, αλλά πιθανόν να είναι μελλοντικοί πελάτες σας.

Ελέγξτε την διαθεσιμότητα και καταχωρίστε το όνομα για την εταιρεία σας

Όταν καταλήξετε στο όνομα που θα δώσετε στην εταιρεία σας, θα πρέπει να ελέγξετε και την διαθεσιμότητά του. Σε μερικές περιπτώσεις, οι απαιτήσεις για την καταχώριση του ονόματος μπορεί να εξαρτάται από τη νομική δομή της εταιρείας σας, γι’ αυτό σε κάθε περίπτωση συμβουλευτείτε τον δικηγόρο σας, που θα γνωρίζει λεπτομέρειες για την τελική καταχώριση του ονόματος. Ακόμη και αν δεν πρόκειται να λειτουργήσετε κάποια μεγάλη επιχείρηση, αλλά ένα μικρό μαγαζί, ελέγξτε ότι δεν υπάρχουν ήδη ανταγωνιστές που χρησιμοποιούν το ίδιο όνομα. Ίσως χρειαστεί να εξετάσετε και εταιρείες που εδρεύουν στο εξωτερικό με ίδιο ή παρόμοιο όνομα.

Για παράδειγμα, ένα κατάστημα αντρικών ενδυμάτων στην πόλη Otorohanga στη N. Ζηλανδία που ονομάζεται Haddad’s, έλαβε ειδοποίηση  παύσης λειτουργίας από το γνωστό κατάστημα  Harrods στο Λονδίνο, επειδή ο ιδιοκτήτης του Harrods πίστευε πως το κατάστημα με την επωνυμία Haddad’s, έχει παρόμοιο όνομα με το δικό του. Τέλος, εφόσον θέλετε να έχετε μια εμφανή παρουσία στο Internet, θα πρέπει να κοιτάξετε αν μπορείτε να αγοράσετε εύκολα domain για την εταιρεία σας.

Δημιουργείστε το Logo για το Brand σας

Αφού έχετε ολοκληρώσει με επιτυχία, όλα τα προηγούμενα στάδια, θα πρέπει να δημιουργήσετε και ένα Logo για την επιχείρησή σας. Το Logo σας, θα πρέπει να σχετίζεται με τα προϊόντα/ υπηρεσίες σας που θα προσφέρετε, να είναι έξυπνο και μοναδικό, ώστε μόλις το βλέπουν οι πελάτες να αναγνωρίζουν αμέσως το Brand σας.

Μπορείτε να το σχεδιάσετε και εσείς, εφόσον έχετε τις κατάλληλες γνώσεις, ή να το δημιουργήσει κάποιος designer για εσάς.

Αυτό ήταν! Έχετε διαλέξει όνομα, λογότυπο και έχετε κατοχυρώσει την επωνυμία σας. Εάν υποθέσουμε ότι έχετε ένα business plan και έχετε κατοχυρώσει την επιχειρηματική σας ιδέα, είστε πλέον έτοιμοι να ξεκινήσετε την επιχείρησή σας!

Advertising · How To · Small Business · Social Media · Tools

business · tips

Agencies · e-Shops · Small Businesses

Alcohol Drinks · Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media · Services · Technology · Tourism

Νατάσα Γιασεμάκη

Η Νατάσα είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και αυτήν την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Native Ads: Ποια η σημασία τους και γιατί πρέπει να επενδύσετε σε αυτά

»

Guerrilla Marketing: Δημιουργήστε συναρπαστικό περιεχόμενό για το κοινό σας

»

Οι 10 νόμοι του social media marketing

»

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

»

Το YouTube συστήνει τα shopping ads στα κινητά

»

Heatmaps: Ποια η σημασία τους και γιατι να επενδύσετε σε αυτα

»

Copywriting vs. Content Writing: Διαφορές και τι να διαλέξεις

»

Οδηγός για να επιλέξετε όνομα για την επιχείρηση σας

»

Bounce Rate : Τι σημαίνει για εσάς και ποιες οι επιπτώσεις του στην Digital Marketing στρατηγική σας

»

Τα σημαντικότερα Social Media Trends

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο