The New Stuff - Suit digital marketing

Οι τελευταίες εξελίξεις σχετικά με το Facebook Video Live

Stefanos Doudountsakis


Σύμφωνα με σχόλια από brands, επιχειρήσεις και άλλους σχολιαστές που έχουν χρησιμοποιήσει την προσθήκη του Facebook Live Video τους τελευταίους μήνες, αναμένονται νέες βελτιώσεις για μεγαλύτερο έλεγχο και ευκολία στην προσαρμοστικότητα.


Το Facebook επιθυμεί χρήστες και οργανισμοί να κάνουν χρήση της υπηρεσίας Video Live, όπως έχουμε αναφέρει και σε προηγούμενο άρθρο, αλλά οι marketers οφείλουν να είναι ενήμεροι για τις αλλαγές που ετοιμάζει το Facebook για να βελτιώσει την εμπειρία του Live Video. Συγκεκριμένα οι αλλαγές αυτές συμπεριλαμβάνουν:

1. Desktop, Live Video βασισμένο στο web

Οι σελίδες του Facebook θα βρίσκονται σε θέση να βγαίνουν live από μια μηχανή αναζήτησης. Αυτό καθιστά ευκολότερο για τους δημιουργούς ή τις επιχειρήσεις να δημιουργούν περιεχόμενο για Live Video με μία σταθερή camera με τη μορφή καθημερινού Vlog. Τώρα δεν θα χρειάζεστε ένα smartphone για να βγείτε live, εφόσον θα είναι δυνατό να γίνει από οποιοδήποτε laptop ή desktop computer.

2. Μεμονωμένοι χρήστες θα μπορούν να βγουν live από τη δική σας σελίδα

Μέχρι τώρα, η live προβολή από μια σελίδα είχε ως προϋπόθεση να έχετε τον ρόλο του διαχειριστή της σελίδας. Για τον λόγο αυτό το Facebook ανακοίνωσε το χαρακτηριστικό του “Live Contributor” που επιτρέπει στους διαχειριστές να παραδίδουν πρόσβαση σε μεμονωμένους χρήστες.

3. Στατιστικά στοιχεία video για 5.000+ προφίλ ακολούθων

Για μεμονωμένα προφίλ χρηστών που ξεπερνούν τους 5,000 ακολούθους, το Facebook θα μπορεί να παρέχει στατιστικά δεδομένα (video insights) για το αποτέλεσμα του περιεχομένου Live Video. Τα δεδομένα αυτά στοχεύουν να βοηθήσουν αυτούς τους χρήστες, στο να κατανοήσουν καλύτερα την απόδοση του video περιεχομένου τους.

 4. «Καρφίτσωμα» των σχολίων (Pinned Comments)

Οι παρουσιαστές των Live Videos θα έχουν τη δυνατότητα να καρφιτσώνουν (pin to bottom) τα σχόλια των χρηστών στο τέλος του τμήματος της συνομιλίας της ζωντανής παρουσίασης. Τα Live Videos που προέρχονται από γνωστές σελίδες με πολλούς fans, συνήθως γεμίζουν με σχόλια χρηστών, που κινούνται με τέτοια ταχύτητα που μπορούν να αποσπάσουν ακόμα και την προσοχή των χρηστών.

5. Νέα ανανεωμένη μορφή Video Permalink για τις σελίδες

Σε περίπτωση που η σελίδα σας στο Facebook εκδώσει περιεχόμενο video, μπορείτε να δείτε όλα σας τα videos, με τη μορφή του permalink: “Facebook.com/pagename/videos”… Αυτό διευκολύνει τη διαδικασία απλά να στέλνετε ένα link ειδικά για το περιεχόμενο video στο Facebook σας, εάν παρουσιάζεται ζωντανά όταν κάποιος ανοίξει το link σας, θα μεταφερθεί απευθείας στο live video σας.

6. Ανάρτηση Live Videos σε πληθώρα σελίδων στο Facebook

Οι εκδότες, προς το παρόν έχουν τη δυνατότητα να προχωρούν σε ανάρτηση video σε διάφορες Facebook σελίδες οι οποίες βρίσκονται υπό τη διαχείρισή τους. Δηλαδή αν ένα video αναρτήθηκε αρχικά στη σελίδα Α, μπορεί σχεδόν αμέσως να αναρτηθεί στη σελίδα Β η οποία βρίσκεται στην ίδια διαχείριση. Αυτό το χαρακτηριστικό είναι πλέον διαθέσιμο και για τα Live Videos με την προϋπόθεση ότι η ζωντανή αναμετάδοση έχει τελειώσει.

Συμπερασματικά αξίζει να αναφέρουμε πως παρατηρούνται διαρκώς αλλαγές στα εργαλεία που χρησιμοποιεί το Facebook. Ως marketers οφείλουμε να αναγνωρίζουμε, τα τελευταία trends της αγοράς του digital marketing και να λειτουργούμε προδραστικά ως προς τις εξελίξεις.

Social Media

Facebook · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers

Stefanos Doudountsakis

Ο Στέφανος είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών πάνω στο International Marketing από το Πανεπιστήμιο του Strathclyde καθώς και προπτυχιακού τίτλου από το ΤΕΙ Πατρών πάνω στην Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων. Ο ενθουσιασμός καθώς και η διαρκής περιέργειά του για την εξέλιξη του Marketing και της Digital προέκτασής του, τον οδήγησαν στην ενεργή ενασχόληση στον τομέα του Digital Marketing. Αυτήν τη χρονική περίοδο εργάζεται ως Media Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Instagram: 6 tools που θα… απογειώσουν το marketing της επιχείρησής σας!

brand story
»

3 λόγοι να αφήσετε τους καταναλωτές να πουν το brand story σας

»

Ένας χρόνος με “Reactions” στο Facebook – Πως χρησιμοποιούνται και τι συμπεραίνουμε από τη χρήση τους.

»

Γιατί η απλότητα είναι το κλειδί της επιτυχίας στο LinkedIn profile σας!

»

4 Απλές Στρατηγικές Facebook για τις Μικρές Επιχειρήσεις

Growth Marketing
»

Growth Marketing: αλλάξτε τρόπο σκέψης ΣΗΜΕΡΑ!

»

We are looking for Interns!

»

4 βασικά συστατικά για επιτυχημένο Inbound Marketing

»

5 Λόγοι για τους οποίους αξίζει να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε κάθετα βίντεο για την επιχείρησή σας

»

Εφοδιαστείτε με τις digital γνώσεις, που θα σας προετοιμάσουν για νέα challenges από Σεπτέμβριο!

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο