The New Stuff - Suit digital marketing

Οι Top εταιρείες στο LinkedIn μοιράζονται τα μυστικά της συνέντευξης

Dimitra Bouchari


Στην τρίτη ετήσια λίστα των κορυφαίων εταιρειών στο LinkedIn παρουσιάζονται οι πιο περιζήτητες εταιρείες στον κόσμο στις οποίες θέλουν να εργαστούν οι επαγγελματίες. Πρόκειται για μια μοναδική κατάταξη βασισμένη εξ ολοκλήρου στις ενέργειες περισσότερων από μισό δισεκατομμύριο επαγγελματιών.

Περισσότεροι από 6 εκατομμύρια επαγγελματίες υπέβαλαν φέτος αίτηση για θέσεις εργασίας στις κορυφαίες εταιρείες στο LinkedIn. Με ποια κριτήρια όμως επιλέγεται κανείς;

Ζητήθηκε σε μερικές από τις κορυφαίες εταιρείες στις Ηνωμένες Πολιτείες να αποκαλύψουν τι κάνει έναν υποψήφιο να ξεχωρίζει. Είτε ψάχνετε για μια νέα δουλειά είτε απλώς ενδιαφέρεστε για να εξασκήσετε τις επαγγελματικές σας δεξιότητες, παρακάτω ακολουθούν συμβουλές από τις πιο περιζήτητες εταιρείες στις ΗΠΑ.

Αποδεχτείτε την εμπειρία σας

Το να μην διαθέτετε μια τυπική σταδιοδρομία ή ένα πτυχίο από  κάποιο αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο, δεν είναι πρόβλημα. Εταιρείες όπως η Tesla και η Airbnb προτιμούν υποψήφιους με διαφορετικά υπόβαθρα, αλλά με αποδεδειγμένο ιστορικό επιτυχίας και soft skills, όπως η ικανότητα για προσαρμογή, καινοτομία και έμπνευση. Η εταιρεία Box από την άλλη αφαίρεσε από τις προϋποθέσεις για εργασία την τετραετή πανεπιστημιακή φοίτηση. Όποια και αν είναι η τρέχουσα επαγγελματική σας εμπειρία μην την υποβιβάζετε, αντίθετα αντιμετωπίστε την ως προσόν, εστιάζοντας στο πως η μη-παραδοσιακή σας εμπειρία μπορεί να μεταβιβαστεί.

Συνδεθείτε με το Mission της Εταιρείας

Είναι σημαντικό όταν παρουσιάζεστε σε μία συνέντευξη, να είστε εξοικειωμένοι με το Mission της εταιρείας. Η εταιρεία WeWork για παράδειγμα δεν προσλαμβάνει με μοναδικό κριτήριο τις δεξιότητες. Επιλέγουν υπαλλήλους που είναι εναρμονισμένοι με το όραμα και την αποστολή της εταιρείας και που θα βρουν σκοπό σε αυτό που κάνουν. Μιλήστε τη γλώσσα τους, κατανοήστε τους στόχους τους και ρωτήστε πώς η δουλειά σας θα επηρεάσει την ευρύτερη αποστολή και τις αξίες της εταιρείας. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να δείξετε τη στρατηγική σας λογική και την ικανότητά σας να σκέφτεστε σφαιρικά. Δυσκολεύεστε να βρείτε μία αποστολή με την οποία θα ταυτιστείτε; Μια καλή λύση για αυτό είναι να ακολουθήσετε τις εταιρείες στο LinkedIn για να ανακαλύψετε την θέση που σας εμπνέει και τις εταιρείες στις οποίες θέλετε να είστε μέλος.

Κάντε πρώτο μέλημά σας τους ανθρώπους

Οι πιο πετυχημένες εταιρείες θέτουν ως πρώτη προτεραιότητα τους εργαζόμενους και τους πελάτες – θέλουν εργαζόμενους που δουλεύουν ομαδικά και είναι πρόθυμοι να εργαστούν σκληρά για τους πελάτες τους. Η εταιρεία Goldman Sachs αναζητά εργαζόμενους που να μπορούν να συνδεθούν με τους πελάτες τους σε προσωπικό επίπεδο. Στην Salesforce από την άλλη, κριτήριο επιλογής είναι η αφοσίωση στην εταιρεία. Θέλουν μια δέσμευση με το “ohana” όπως το λένε (ohana στη Χαβάη σημαίνει οικογένεια), το οποίο είναι και η κουλτούρα τους. Για να επιδείξετε τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες, τα λεγόμενα people skills, μοιραστείτε παραδείγματα όπου συνεργαστήκατε, επικοινωνήσατε και ακούσατε τους άλλους. Σημαντικό είναι πριν από τη συνέντευξη, να ελέγξτε το LinkedIn για τυχόν συνδέσεις που έχετε στην εταιρεία ώστε να ρωτήσετε για τον πολιτισμό τους.

 

How To · LinkedIn

business culture · interview · interview tips · linkedin · Top Companies Tips

Directors / Senior Management

Dimitra Bouchari

Η Δήμητρα είναι τελειόφοιτη του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης & Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η δημιουργικότητα καθώς και το επικοινωνιακό του χαρακτήρα της, ήταν τα πρώτα στοιχεία που την οδήγησαν στον χώρο του digital marketing. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Το email marketing εξακολουθεί να είναι μια αποτελεσματική στρατηγική το 2018

»

Επενδύστε στο Native Advertising για να ενισχύσετε την απήχησή σας!

»

“Ask for a Referral” η νέα επιλογή του LinkedIn που διευκολύνει την εύρεση εργασίας

»

Ξεγελώντας τον αλγόριθμο του Instagram!

»

Account Intern wanted!

»

Οι Top εταιρείες στο LinkedIn μοιράζονται τα μυστικά της συνέντευξης

»

Η σημασία της mobile βελτιστοποίησης των διαφημίσεων

»

Νέες λειτουργίες στο Instagram: Eνεργοί σύνδεσμοι σε άλλα προφίλ και hashtags στο bios

»

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές για τους travel marketeers για τη στόχευση ενδιαφερόμενων χρηστών

»

5 Αποδεδειγμένοι Τρόποι που το Remarketing βελτιώνει τις Digital Marketing Προσπάθειες

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο