The New Stuff - Suit digital marketing

Ο ενθουσιασμός για τα e-Sports και οι Digital Marketers

Άρης Σωτηρέλης


Τα e-Sports είναι ένα από τα μεγαλύτερα φαινόμενα των τελευταίων χρόνων. Οι εταιρείες, οι οποίες μπορούν να καταλάβουν ποια προϊόντα ή υπηρεσίες έχουν απήχηση, θα επωφεληθούν άμεσα από τις εξελίξεις στον κόσμο του online gaming.

Τι είναι τα e-Sports;

Η λέξη αποτελεί μια σύντμηση των λέξεων electronic και sports, και σχετίζεται με τα video games σε επαγγελματικό επίπεδο. Τα πρωταθλήματα διεξάγονται σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους ανά τον κόσμο. Οι παίχτες δοκιμάζονται σε video games, τα οποία μπορεί κάποιος να παίξει και μόνος του στον προσωπικό του χώρο. Είναι λοιπόν εύκολο για τους παίχτες να αφιερώσουν χρόνο για την βελτίωσή τους.

Το κοινό που παρακολουθεί ανέρχεται σε χιλιάδες στους χώρους διεξαγωγής και σε εκατομμύρια που παρακολουθούν μέσω online stream. Αυτό δικαιολογεί και τα οικονομικά μεγέθη της αγοράς, η οποία αναπτύσσεται ραγδαία. Εκτιμάται ότι τα έσοδα της αγοράς των e-Sports το 2018 άγγιξαν το ένα δις. Οι κύριες πηγές εσόδων είναι η διαφήμιση και οι χορηγίες.

Τα e-Sports στο μέλλον.

Oι αγορές της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης. Παρόλα αυτά η βιομηχανία των e-Sports προβλέπεται να «απογειωθεί» στα επόμενα χρόνια. Ήδη τα πρωταθλήματα προβάλλονται στην τηλεόραση σαν μέρος του προγράμματος δημοφιλών αθλητικών καναλιών. Η απήχηση των e-Sports φαίνεται και από αλλού. Αν και νέο φαινόμενο, έχουν γίνει κιόλας συζητήσεις για να αναγνωριστούν μελλοντικά ως Ολυμπιακό άθλημα.

Καλώς ή κακώς τα e-Sports έχουν καθιερωθεί στη ζωή των νέων. Είναι λοιπόν απαραίτητο για τις εταιρείες που ασχολούνται με το digital marketing να κατανοήσουν τι ζητάει αυτό το κοινό. Σε αντίθετη περίπτωση θα βρεθούν εκτός παιχνιδιού συντομότερα από όσο περίμεναν.

Η σημαντικότητα της κουλτούρας των e-Sports στο Digital Marketing

Η παρατήρηση των προτιμήσεων των νέων και των κινήτρων πίσω από αυτές τις προτιμήσεις, μπορεί να συντελέσει στην δημιουργία καλύτερων στρατηγικών marketing από τα digital marketing agencies. Ειδικά τα μεγάλα brands, έχουν τη δυνατότητα ενεργής συμμετοχής στο πεδίο των e-Sports, καθώς είναι πιο εύκολο για ένα brand να ασχοληθεί με τα e-Sports, αν έχει ήδη δραστηριότητα στα παραδοσιακά αθλήματα.

Υπάρχουν κάποια παγκόσμια brands που θεωρούν ότι η αγορά των e-Sports είναι ακόμα μικρή, ενώ άλλα βλέπουν θετικά την αλληλεπίδραση με ένα νεαρότερο κοινό στα πλαίσια των e-Sports. Για αυτά τα brands χρειάζεται μια πολύ προσεγμένη μελέτη του τρόπου σκέψης της ευρύτερης κοινότητας του gaming. Επιπλέον, πρέπει να είναι σε θέση να δημιουργήσουν περιεχόμενο, το οποίο θα τους συνδέει με τους ακόλουθους των e-Sports με φυσικό τρόπο.

Για να επιτευχθεί αυτό, είναι ζωτικής σημασίας το να υπάρχει πλήρης κατανόηση των παιχνιδιών, των πρωταθλημάτων και όσων πληρώνουν για να τα παρακολουθήσουν ζωντανά. Μόνο έτσι μπορούν τα brands να καταλάβουν το τι ακριβώς σημαίνουν τα e-Sports σε όσους εμπλέκονται σε αυτά. Τα digital marketing agencies που θα το καταφέρουν, μπορούν να συνεργαστούν με διασημότητες από τον χώρο των e-Sports προς όφελος των πελατών τους. Μια τέτοια συνεργασία μπορεί να καταλήξει σε μια επιτυχημένη στρατηγική με αυθεντικό περιεχόμενο.

Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί τους ραγδαίους ρυθμούς ανάπτυξης της βιομηχανίας των e-sports. Στην Ελλάδα όμως δεν έχουμε δει ακόμα κάποια μεγάλη κίνηση. Αν υπάρχουν σχετικές σκέψεις στην εταιρία σας, ίσως τώρα είναι η ώρα για την εύρεση ενός ικανού digital agency.

Future · Virtual Reality · Why you need a good agency

big brands · digital marketing · esports · gaming · video games

Agencies · Brand & Marketing Managers

Sports

Άρης Σωτηρέλης

Ο Άρης Σωτηρέλης είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Αθήνας. Όταν κατάλαβε ότι χρειάζεται μια δημιουργική δουλειά, βρέθηκε στο University of Leeds για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα MA in Advertising and Marketing. Τον τελευταίο καιρό είναι μέλος της ομάδας της Socialab.

Recently Published

»

Τα σωστά keywords, μπορούν να κάνουν το άρθρο σου να ξεχωρίσει.

»

Πως να υπολογίσετε το Engagement rate στο Instagram

»

Τί είναι τα URL Shorteners και γιατί πρέπει να τα χρησιμοποιείς.

»

Ο ενθουσιασμός για τα e-Sports και οι Digital Marketers

»

Τι χρειάζεται να γνωρίζεις για το location-based marketing

»

5 tips για να βελτιώσετε τη διαφήμισή σας στα Social Media.

inbound marketing
»

Τι είναι το inbound marketing;

»

Τί είναι το Google Data Studio και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε.

»

10 Στατιστικά για τα social media που πρέπει να γνωρίζεις!

»

Πως θα κάνετε τις διαφημίσεις σας στο διαδίκτυο να ξεχωρίσουν

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο