The New Stuff - Suit digital marketing

Ο ρόλος των Social Media στο Marketing

Virginia Koronaiou


Tι είναι τα Social Media;

Είναι ένα εργαλείο χαμηλού κόστους το οποίο συνδυάζει τεχνολογία και κοινωνική αλληλεπίδραση με τη χρήση λέξεων. Αυτά τα εργαλεία είναι συνήθως το Internet ή τα κινητά τηλέφωνα.

Κάποια από τα πιο γνωστά που θα έχεις ακούσει είναι τα Twitter, Facebook και Instagram.

Τα Social Media δίνουν φωνή στους marketers και τους προσφέρουν έναν τρόπο επικοινωνίας με τους συναδέλφους, πελάτες ή πιθανούς πελάτες. Προσωποποιούν τα brands και βοηθούν στη διάδοση μηνυμάτων με άνεση, προκαλώντας διάλογο.

Η έντονη στροφή στα Social Media δηλώνει πως θα πρέπει να αποτελούν ένα κομμάτι της καθημερινότητας ώστε να διατηρείται η κινητικότητα και η προσέλκυση που χρειάζεται.

Ωστόσο, εάν πιστεύεις ότι τα Social Media χρησιμοποιούνται μόνο από τις μικρές επιχειρήσεις προσπαθώντας να γίνουν γνωστές είναι λάθος. Εδώ θα δεις παραδείγματα κάποιων δημοφιλών εταιρειών που έχουν παρουσία στα Social Media:

Absolut VodkaOnline Video on YouTube και χρήση Facebook.

BMWΧρήση του Facebook για να προωθήσουν 1-Series Road Trip και δημιούργησαν Rampenfest Page για τους fans τους.

Dunkin DonutsΕίναι αλήθεια ότι αύξησαν την αξία του brand τους μέσα από τα Social Media και έχουν δημιουργήσει ένα microblogging account στο Twitter.

Barack ObamaΣημαντικό παράδειγμα είναι ο πρώην Αμερικανός Πρόεδρος Barack Obama. Φαίνεται να είναι ο βασιλείας του Twitter! “(use of Twitter during the Presidential Election)”. Επίσης το “twitter buzz” κατά τη διάρκεια των Presidential Debates ήταν το ίδιο με την εκλογική εκστρατεία.

Όπως μπορείς να δεις δημοφιλείς εταιρίες ποτών, αυτοκινητοβιομηχανίες, ζαχαροπλαστεία και Πρόεδροι χρησιμοποιούν τα Social Media. Δεν είναι δύσκολο να καταλάβουμε ότι υπάρχει κάτι εκεί!

Τι ρόλο θα μπορούσαν να έχουν στο εταιρικό marketing;

Σίγουρα είναι ένας τρόπος να ενημερώσουμε τους πελάτες για τα προϊόντα, ποιοι είμαστε και τι προσφέρουμε. Ο τρόπος είναι ο εξής:

  • Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα Social Media ώστε να προβάλουμε την ταυτότητα της εταιρίας, ποιοι είμαστε, ποια είναι τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που προσφέρουμε.
  • Μπορούμε να δημιουργήσουμε σχέσεις με ανθρώπους που ίσως δεν θα γνώριζαν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.
  • Τα Social Media μας βοηθούν να καταλάβουμε τη θέση των πελατών. Για παράδειγμα, αν θες να αποκτήσεις περισσότερους followers μη μιλάς μόνο για τα τελευταία νέα των προϊόντων, αλλά μοιράσου την προσωπικότητα της εταιρείας με το κοινό σου.
  • Μέσα από τα Social Media μπορούμε να σχετιστούμε με άλλα brands που απευθύνονται στην ίδια αγορά.
  • Μπορούμε να επικοινωνήσουμε και να προβάλουμε την αλληλεπίδραση μεταξύ της εταιρίας και των πελατών της.

Tα Social Media προσφέρουν αξία, αλλά πως μπορεί να γίνει σωστά;

  • Δεν εξαρτάται μόνο από τα Social Media, αλλά θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική marketing. Ενώ τα social media αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα ενός brand, δε σημαίνει ότι θα αυξηθούν οι πωλήσεις της εταιρίας άμεσα.
  • Να είσαι ο εαυτός σου δείχνοντας τη προσωπικότητά σου. Δεν υπάρχουν σωστοί ή λάθος κανόνες στα Social Media. Πρέπει να βρεις αυτό που ταιριάζει καλύτερα σε εσένα.
  • Να είσαι συνεπής, εάν δεν σχεδιάζεις να είσαι συνεπής μην το κάνεις, είναι χάσιμο χρόνου για όλους.

Σίγουρα τα Social Media δεν δημιουργούν μόνο repeat buyers, αλλά και loyal customers. Επίσης ποικίλουν τόσο, ώστε να χρησιμοποιούνται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο που θα ταιριάζουν στο ενδιαφέρον και στις ανάγκες της κάθε επιχείρησης.

Advertising · marketing · Online Marketing · Social Media

digital marketing · loyalty · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Communications · Media

Virginia Koronaiou

Η Βιργινία είναι απόφοιτη του μεταπτυχιακού τμήματος Marketing & Communication του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η αγάπη της για το marketing την οδήγησε στα μονοπάτια του digital! Έχοντας ήδη εμπειρία στο internal marketing, θέλησε να εμβαθύνει γνωρίζοντας και τη πλευρά του agency. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting