The New Stuff - Suit digital marketing

Ποιά είναι τα κατάλληλα hashtags για κάθε post στο Instagram

Dimitra Kasapoglou


Το Instagram είναι μια κυρίως οπτική πλατφόρμα. Όταν συνδεθείτε, θα δείτε εικόνες υψηλής ποιότητας για ό, τι θα θέλατε ποτέ να αγοράσετε. Οι εικόνες και τα βίντεο που μοιράζονται είναι το κεντρικό θέμα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορείτε να αγνοήσετε το κείμενο εντελώς.

Τα hashtags αποτελούν σημαντικό μέρος του κειμένου, τόσο στις θέσεις της αρχικής σελίδας όσο και στα stories και μπορούν να σας βοηθήσουν να επεκτείνετε την προσβασιμότητα του περιεχομένου σας, να συνδεθείτε με νέα ακροατήρια, να ενισχύσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας και φυσικά να αυξήσετε την αλληλεπίδραση του κοινού με το περιεχόμενο σας. Ωστόσο, για να δείτε κάποιο από αυτά τα οφέλη, πρέπει να χρησιμοποιείτε τα σωστά hashtags.

Instagram hashtags: Γιατί έχουν τόσο μεγάλη σημασία

Τα hashtags του Instagram είναι ουσιαστικά clickable και μπορούν να αναζητηθούν με λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες για να βρουν περιεχόμενο που τους ενδιαφέρει. Οι χρήστες μπορούν όχι μόνο να τα αναζητήσουν ή να κάνουν κλικ σε αυτά, αλλά ακόμα και να ακολουθήσουν τα hashtags που τους ενδιαφέρουν, επιτρέποντας περιεχόμενο από διάφορα προφίλ που δεν ακολουθούν να εμφανιστεί στην αρχική τους σελίδα. Χρησιμοποιώντας τα σωστά hashtags, θα μπορούσατε να προβάλετε το περιεχόμενό σας στο κοινό στο οποίο στοχεύετε.

Όταν ακολουθείτε μια στρατηγική, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε hashtags για να συνδεθείτε με ένα νέο κοινό, αλλά και για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας. Μέσω των hashtags, το κοινό σας θα έχει την δυνατότητα να κάνει share το περιεχόμενο σας και να δημιουργήσει δικό του περιεχόμενο σχετικό με την εταιρεία σας (UGC).

Ποιοί είναι όμως οι διάφοροι τύποι hashtags στο Instagram;

Αν κοιτάξετε διαφορετικούς λογαριασμούς στο Instagram, θα παρατηρήσετε ότι πολλοί χρησιμοποιούν διαφορετικούς τύπους hashtags. Μερικοί τύποι θα σας κάνουν να γελάσετε, ενώ άλλοι θα φαίνεται να λειτουργούν σαν αποποίηση ευθυνών. Κάθε τύπος hashtag έχει το δικό του ξεχωριστό σκοπό και ο συνδυασμός αυτών θα σας ωφελήσει ακόμη περισσότερο.

Εδώ είναι οι πιο σημαντικοί τύποι hashtags του Instagram που πρέπει να χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις:

Μαζικού ενδιαφέροντος hashtags

Αυτά έχουν υψηλό ανταγωνισμό, αλλά και ευρεία εφαρμογή. Παραδείγματα: #sundayfunday, #summersun, #instagood

Branded hashtags

Χρησιμοποιήστε αυτά τα hashtags για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας της επιχείρησή σας ή για συγκεκριμένες δράσεις που διοργανώνετε, συμπεριλαμβανομένων διαγωνισμών ή καμπανιών στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Παραδείγματα: #tieks, #beardbrand, #lushlife

Εξειδικευμένα hashtags

Αυτά τα hashtags, που είναι συναφή με το συγκεκριμένο κοινό σας, σας βοηθούν να ξεχωρίζετε τα άτομα με τα οποία θέλετε να συνδεθείτε περισσότερο. Παραδείγματα: #technews, #travellover, #somethingblue

Εποχιακά hashtags

Το επίκαιρο περιεχόμενο είναι πάντα αποτελεσματικό και θα πρέπει να βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της λίστας των hashtags σας. Εποχιακές διακοπές, ακόμα και τρέχοντα συμβάντα αποτυπωμένα ως hashtags μπορούν να προστεθούν στις αναρτήσεις σας για να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα τους. Παραδείγματα: #fall, #stockingstuffers, #NationalIceCreamDay

Hashtags με στόχο την αλληλεπίδραση

Μερικές φορές τα hashtags χρησιμοποιούνται καθαρά για σκοπούς αλληλεπίδρασης ή ψυχαγωγίας. Αυτά θα πρέπει να εμφανίζονται ανάμεσα στα πρώτα κατά σειρά hashtags σας. Παραδείγματα: #youknowyouneedthis, #didisay

Hashtags που σχετίζονται με την τοποθεσία

Αυτά τα hashtags είναι σημαντικά για τις τοπικές επιχειρήσεις ή για όσους οργανώνουν εκδηλώσεις. Με την χρήση του συγκεκριμένου τύπου hashtag θα μπορέσετε να συνδεθείτε με το τοπικό κοινό. Παραδείγματα: #wintergardenfarmersmarket, #dallasfood, #phillysports

Χρειάζεται να χρησιμοποιώ νέα hashtags κάθε φορά;

Πολλές επιχειρήσεις αναρωτιούνται εάν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουν ένα νέο σύνολο ή συνδυασμό hashtags σε κάθε δημοσίευση. Η απάντηση σ ’αυτή την ερώτηση είναι ένα ηχηρό «ναι!».

Είναι καλό να χρησιμοποιείτε πάντοτε τα hashtags που αφορούν το brand σας, αλλά χρειάζεται να χρησιμοποιείτε και κάποια καινούργια. Η προσκόλληση στα ίδια ακριβώς hashtags ξανά και ξανά δεν θα σας δώσει την δυνατότητα σύνδεσης με νέα ακροατήρια. Ωστόσο, χρησιμοποιώντας ένα ευρύ φάσμα σχετικών hashtags, θα μπορούσατε εύκολα να καταφέρετε να προβληθεί το brand σας από νέους χρήστες και να μεγιστοποιήσετε έτσι το μέγεθος του κοινού σας.

Πόσα hashtags πρέπει να χρησιμοποιώ στο Instagram;

Πολλές εταιρίες ακόμη και αν χρησιμοποιούν hashtags σε τακτική βάση, δεν εκμεταλλεύονται την χρήση τους στον μέγιστο βαθμό . Όπως αποδεικνύεται, η έρευνα δείχνει ότι η χρήση περίπου 11 hashtags είναι ο μαγικός αριθμός για engagement. Αν χρησιμοποιείτε λιγότερα, πιθανόν να μην προσεγγίσετε τον μέγιστο αριθμό χρηστών που μπορεί να δει την δημοσίευσή σας και να μειωθεί σημαντικά το engagement που θα έχετε.

Ορισμένες εταιρίες ωστόσο, υποστηρίζουν έντονα τον κανόνα 10-10-10. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έως και 30 hashtags σε μια ανάρτηση και ορισμένοι θα χρησιμοποιήσουν έναν συνδυασμό όπως 10 hashtags τοποθεσίας, 10 hashtags με στόχο την αλληλεπίδραση και 10 εποχιακά hashtags. Αυτό μπορεί να είναι μια καλή στρατηγική για να επιλέξετε όταν στοχεύετε στην αύξηση των followers σας.

Μπορείτε να δοκιμάσετε και τις δύο στρατηγικές για να δείτε τι λειτουργεί αποτελεσματικότερα στο δικό σας κοινό.

Επίσης, σημειώστε ότι το Instagram σας δίνει τη δυνατότητα χρήσης έως 10 hashtags ανά story.

Τελικές σκέψεις

Είτε θέλουμε να το παραδεχτούμε, είτε όχι, τα hashtags στο Instagram αποτελούν σημαντικό εργαλείο της πλατφόρμας. Αν δεν τα χρησιμοποιείτε – ή αν δεν τα χρησιμοποιείτε σωστά – μπορεί να αφήνετε ανεκμετάλλευτα σημαντικά χαρακτηριστικά των δημοσιεύσεων σας, ακόμη και να προκαλείτε μείωση της διάρκειας ζωής των καμπανιών σας. Το μόνο περιεχόμενο που δεν πρέπει να περιλαμβάνει hashtags στο Instagram είναι οι διαφημίσεις. Συνεπώς, πρέπει να είστε δραστήριοι σε ότι αφορά στην ανάπτυξη και την εφαρμογή της στρατηγικής σας.

Advertising · Online Marketing · Social Media

hashtag · hashtags · instagram · instagram ads · instagram newsfeed · instagram stories · instagram tools · Social Media

Brand & Marketing Managers

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Dimitra Kasapoglou

Η Δήμητρα Κασάπογλου είναι απόφοιτος του Οικονομικού τμήματος του Πανεπιστημίου Πειραιά. Διαθέτει ακόμη μεταπτυχιακό πάνω στο Advertising and Marketing από το Coventry University της Αγγλίας. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως Media Executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting