The New Stuff - Suit digital marketing

Πού χρειάζεται να εστιάζει μια Social Media στρατηγική

Chryssa Arabatzi


Η διαφήμιση στα Social Media είναι πλέον εύκολα προσβάσιμη σε οποιονδήποτε μικρό ή μεγάλο επαγγελματία. Τα Social Media δίνουν πολλές ευκαιρίες αλλά κρύβουν και αρκετούς “waste of money” κινδύνους. Υπάρχουν όμως κάποιοι βασικοί πυλώνες, τους οποίους αν κατανοήσουμε σωστά, θα βαδίζουμε με σωστή Social Media στρατηγική, προς την επιτυχία.

ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

Κολυμπάμε σε μια θάλασσα από likes αλλά δε βλέπουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα σε αυτό που έχουμε θέσει ως στόχο μας; Τα likes είναι σίγουρα θεμιτά αλλά δε χρειάζεται να είναι το πρωταρχικό μας μέλημα. Μια σελίδα με 10 χιλιάδες likes, το 30% των οποίων είναι ενεργοί χρήστες, είναι λιγότερο πετυχημένη και κερδοφόρα από μια σελίδα με 3 χιλιάδες likes και 70% ενεργούς χρήστες. Τα likes ορισμένες φορές ρίχνουν στάχτη στα μάτια των ενδιαφερόμενων. Μην ανησυχείτε λοιπόν αν ο όγκος της σελίδας σας είναι μικρός αλλά ενεργός. Εστιάστε στα ουσιαστικά αποτελέσματα.

ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ

Το engagement είναι η αγαπημένη λέξη όσων ασχολούνται με τα Social Media. Όταν έχω engagement, σημαίνει πως ενδιαφέρεται για εμάς το κοινό και μας παρακολουθεί. Όταν το engagement προκύπτει από διαφήμιση, θεωρούμε ότι πετύχαμε τον στόχο μας. Το δύσκολο βέβαια σε αυτό το κομμάτι, είναι πως πιο εύκολα το κοινό αλληλεπιδρά με κάτι απλό και ευχάριστο (ίσως και χαζό), παρά όταν δίνουμε σημαντικές για εμάς εταιρικές πληροφορίες. Η επιτυχία μας είναι να δώσουμε τις σημαντικές μας πληροφορίες με τέτοιο τρόπο, ώστε να αλληλεπιδράσει το κοινό χωρίς να τις προσπεράσει απλά και να θεωρήσει βαρετό το περιεχόμενό μας.

TRAFFIC

Η κίνηση στο site μας έχει στόχο το κέρδος. Είτε o potential buyer να αγοράσει αυτό που παρέχουμε (προϊόν ή υπηρεσία) από τη σελίδα μας, είτε να εγγραφεί, είτε να μας επισκεφτεί στο κατάστημά μας. Οι διαφημίσεις που στοχεύουν στα website clicks, μπορεί να φέρουνε πολύ κόσμο στο site. Από αυτούς, οι περισσότεροι, ενδεχομένως να έχουν μικρό χρόνο παραμονής στη σελίδα μας. Κάποιοι όμως θα παραμείνουν και θα πετύχουμε τον τελικό σκοπό μας.

ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ MARKETING

Ο ενδεχόμενος πελάτης μας, μπήκε στη σελίδα μας, αλλά εκείνη την ώρα χτύπησε το κουδούνι και ήρθε το delivery του. Ξεχάστηκε λοιπόν και ματαίωσε την ενδεχόμενη αγορά του. Εκείνος μπορεί να μας ξέχασε, εμείς όμως όχι. Η χρήση του Tracking κώδικα στη σελίδα μας, μας δίνει τη δυνατότητα να ακολουθήσουμε το άτομο-στόχο στο διαδικτυακό του ταξίδι και να του θυμίσουμε αυτό που ξέχασε πριν να κάνει, εμφανίζοντας πχ. μια διαφήμιση σχετική με τη θεματολογία της προηγούμενης αναζήτησής του.

Αν λοιπόν είμαστε διατεθειμένοι να στελεχώσουμε μια Social Media στρατηγική με στόχο την επιτυχία, είτε μόνοι μας, είτε αναθέτοντάς τη σε κάποιο agency, είναι καλό πάντα, προς όφελός μας, να γνωρίζουμε τους παραπάνω παράγοντες, καθώς την επηρεάζουν άμεσα.

Advertising · Social Media

advertising · digital marketing · Social Media · social media marketing

Chryssa Arabatzi

Η Χρύσα είναι απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου. Μετά την ολοκλήρωση του προπτυχιακού της τίτλου, κατέληξε πως θα ήθελε να ασχοληθεί με το κομμάτι του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας. Έτσι, συνέχισε τις σπουδές της στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, συμμετέχοντας στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Marketing & Communication". Αυτή τη στιγμή, εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting