The New Stuff - Suit digital marketing

Προσεγγίστε μικρές επιχειρήσεις μέσα από ads στο LinkedIn

Giannis Bazakis


Θέλετε να προσεγγίσετε χρήστες του LinkedIn που εργάζονται σε μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις; Χρησιμοποιείτε διαφημίσεις στο LinkedIn;

Σε αυτό το άρθρο θα ανακαλύψετε, πώς να πλησιάσετε μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις μέσω της επιλογής αυτό-διαφημιζόμενων προϊόντων στο LinkedIn.

Γιατί η επιλογή «Μέγεθος εταιρείας» δεν λειτουργεί πάντα

Ένα από τα πιο χρήσιμα φίλτρα για τη διαφήμιση στο LinkedIn είναι το «μέγεθος της εταιρείας». Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να επιλέξετε τις εταιρείες που πιθανόν να αγοράσουν τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας βασιζόμενες στο μέγεθός τους, σε σχέση με το κόστος του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Για παράδειγμα μια εταιρεία 10 ατόμων, είναι πιθανόν να πληρώσει €17 τον μήνα για ένα εργαλείο, παρά να πληρώσει €3500 τον μήνα για μια εφαρμογή.

Το κόστος είναι ένας βασικός παράγοντας για επιχειρήσεις μικρού και μεσαίου μεγέθους. Δυστυχώς, υπάρχει διπλό πρόβλημα όταν προσπαθείτε να επιλέξετε και τις δύο κατηγορίες στο LinkedIn. Κατ’ αρχάς, οι περισσότερες εταιρείες με 50 ή λιγότερα άτομα, δεν έχουν φτιάξει εταιρική σελίδα στο LinkedIn, ακόμη και αν οι υπάλληλοι τους έχουν προσωπική σελίδα στο ίδιο δίκτυο.

Δεύτερον, οι εταιρείες που δημιουργούν εταιρική σελίδα, καλούνται να προσθέσουν σε αυτήν το μέγεθός τους. Σε ότι αφορά μεμονωμένους υπαλλήλους που εργάζονται σε αυτήν, δεν τους ζητείται να συνδέσουν το profile τους με την εταιρική σελίδα. Για να καταλάβετε τι σημαίνει αυτή η δυσαρμονία για τους εμπόρους που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την επιλογή «Μέγεθος της εταιρείας», μπορείτε να δείτε την παρακάτω εικόνα.

capture

Εδώ μπορείτε να δείτε ότι υπάρχουν 400 εκατομμύρια μέλη του LinkedIn που διατίθενται για διαφημίσεις. Καθώς εφαρμόζετε τα φίλτρα για να περιορίσετε την επιλογή σας στο ιδανικό μέγεθος κοινού, το μέγεθος αυτό φυσικό είναι να μειωθεί. Αλλά αν φιλτράρετε το κοινό, για να βρείτε μόνο τις εταιρείες που έχουν 50 ή και λιγότερους υπαλλήλους, τότε μπορεί να δείτε ότι το κατ΄ εκτίμηση target group συρρικνώνεται στα 31 εκατομμύρια μέλη του LinkedIn. Αυτό είναι μόνο το 7,8% του αρχικού (400 εκατομμύρια) και είναι πιθανό να έχει πραγματικά περιοριστεί κατά πολύ.

capture2

Αλλά αν εξαιρέσετε, όλα τα γνωστά μεγέθη των εταιρειών θα μείνει ένα εκτιμώμενο target group γύρω στα 300 εκατομμύρια. Αυτό σημαίνει ότι μόνο το 25% περίπου των μελών του LinkedIn, έχουν συνδέσει το μέγεθος της εταιρείας που εργάζονται με το προφίλ τους. Κι ενώ αυτό δείχνει να είναι κακό, στην πραγματικότητα όμως είναι καλό, διότι μπορείτε να έχετε σημαντικές εκπτώσεις στα clicks των διαφημίσεων εάν κυνηγήσετε το target group που άλλοι έμποροι δεν κάνουν καμία προσπάθεια να κερδίσουν και άλλοι δεν γνωρίζουν πώς να τους στοχεύσουν. Αυτό που πρέπει να γίνει λοιπόν είναι να βρεθεί τρόπος για να κερδίσετε αυτούς τους χρήστες του LinkedIn.

Να χρησιμοποιείτε εξαιρέσεις, αντί να φιλτράρετε στο LinkedIn με το μέγεθος της εταιρείας

Αντί να ψάχνετε ένα target group συμπεριλαμβάνοντας το μέγεθος της εταιρείας που θέλετε να βρείτε, καλό θα ήταν να εξαιρέσετε όλα τα μεγέθη εταιρειών που δεν θέλετε. Για παράδειγμα, αν θέλετε να βρείτε εταιρείες με 50 ή λιγότερους υπαλλήλους, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εξαίρεση ώστε να φιλτράρετε τις εταιρείες με 51 ή περισσότερους υπαλλήλους.

Χρησιμοποιώντας την επιλογή της εξαίρεσης μπορείτε να πετύχετε ένα κοινό 300 εκατομμυρίων μελών. Αυτό το κοινό είναι κατά 10 φορές μεγαλύτερο από το κοινό των 31 εκατομμυρίων, το οποίο θα προέκυπτε αν χρησιμοποιούσατε το αντίθετο φίλτρο. Αν θέλετε τώρα να επιλέξετε εταιρείες με 10 υπαλλήλους ή και λιγότερους, πάλι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το φίλτρο της εξαίρεσης, δηλαδή, να επιλέξετε εταιρείες με 11 υπαλλήλους ή και περισσότερους. Εδώ το εκτιμώμενο target group παραμένει το ίδιο, όπως όταν επιλέγετε την εξαίρεση με 51 ή και περισσότερους υπαλλήλους.

capture1

Ανακεφαλαιώνοντας, το φίλτρο του μεγέθους μιας εταιρείας είναι πάρα πολύ σημαντικό και πολλοί έμποροι το χρησιμοποιούν με έξυπνο τρόπο για να δημιουργήσουν το ιδανικό αγοραστικό κοινό. Βέβαια, σε πρώτη φάση, η στόχευση του κοινού βασίζεται σε ανθρώπους για να επιβεβαιώσουν τα σχετικά δεδομένα που χρειάζονται τα φίλτρα του LinkedIn. Αν το ιδανικό σας κοινό, αποτελείται από μικρού ή μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις και απευθύνεστε εμπορικά σε αυτές μέσω του LinkedIn, αυτό το κόλπο της κατ΄ εξαίρεσης επιλογής θα δώσει πρόσβαση σε 10 φορές πιο πιθανές προοπτικές και χαμηλότερα επίπεδα ανταγωνισμού.

Advertising · Entrepreneurship · LinkedIn · Small Business · Social Media

advertising · linkedin · marketing · Social Media

Brand & Marketing Managers

Giannis Bazakis

Ο Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Keele, Ηνωμένου Βασιλείου. Ενδιαφέρεται για οτιδήποτε σχετίζεται με Digital Marketing. Έργάστηκε επι δίμηνο στην AVIS HELLAS στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και τώρα εργάζεται ως Αccount Εxecutive στη Socialab.

Recently Published

»

Πότε είναι οι καλύτερες ημέρες και ώρες για να κάνεις post στο Facebook

»

Πώς να κερδίσεις την προσοχή του κοινού σου σε 8 δευτερόλεπτα

»

Γιατί τα brands είναι καλό να χορηγούν festivals!

»

4 τρόποι να χαμηλώσετε το CPA σας

»

Γιατί πρέπει να συνδυάζουμε content και martech

»

Τα Facebook Metrics που πρέπει να παρακολουθούν οι επιχειρήσεις

»

Οδηγός για τους marketers: μάθε να ακούς το κοινό σου!

»

Τι είναι το Influencer Marketing και πώς μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας!

»

Video: Γιατί οι Marketers πρέπει να παράγουν περισσότερο περιεχόμενο με video!

»

Πώς να αυξήσεις το Brand Engagement με τα Instagram Memes

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο