The New Stuff - Suit digital marketing

Πρωτότυπη έκφραση αγάπης από OgilvyOne και Lacta

Vera Oikonomou


Μπορεί ένα μήνυμα κρυμμένο σε μία Lacta να γίνει αφορμή για μία ιστορία αγάπης;

_W7A1789

Η απάντηση θα δοθεί μέσα από τη νέα σειρά της Lacta με τίτλο «Κάνε το Βήμα», η οποία βασίζεται στην πλατφόρμα επικοινωνίας «Lacta messages» που εμπνεύστηκε και σχεδίασε η OgilvyOne.

Ένα QRcode κρυμμένο σε μία συσκευασία σοκολάτας 85g θα αποτελέσει την έναρξη μιας πιθανής ιστορίας αγάπης. Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να κρύψουν το μήνυμά τους στο μοναδικό QRcode κάθε σοκολάτας σκανάροντας το με το κινητό τους. Στη συνέχεια χαρίζουν τη σοκολάτα στο αγαπημένο τους πρόσωπο και εκείνο ακολουθώντας την ίδια διαδικασία με τη βοήθεια του κινητού ή του υπολογιστή, διαβάζει το μήνυμα και έχει τη δυνατότητα να απαντήσει μέσω της επικοινωνιακής πλατφόρμας.

Με την ενέργεια αυτή η Lacta, έχοντας πάντα ως βάση την έκφραση αγάπης, καινοτομεί, δίνοντας  την ευκαιρία σε όλους εμάς να κάνουμε το πρώτο βήμα!

Για να δεις το βίντεο της ενέργειας πάτησε εδώ!

Τα γυρίσματα της σειράς, «Κάνε το Βήμα», έχουν ήδη ξεκινήσει και θα αρχίσει να προβάλλεται στο Internet σε 5 επεισόδια, ενώ θα προβληθεί και ως τηλεταινία την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Τι περιμένετε λοιπόν; Κάντε το πρώτο βήμα στέλνοντας το δικό σας κρυφό μήνυμα αγάπης…

Advertising · Social Media

lacta · ogilvyone

Agencies · Brand & Marketing Managers

Vera Oikonomou

Η Βέρα είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΟΠΑ με έντονο ενδιαφέρον για τις νέες τάσεις του μάρκετινγκ. Σήμερα εργάζεται στη Socialab ως Educational Manager.

Recently Published

»

Διαφοροποιηθείτε διηγούμενοι ιστορίες με τεχνολογίες Mixed Reality

»

Γιατί πρέπει μια επιχείρηση να έχει προφίλ στα social media

»

5 Τρόποι που η χρήση Analytics μπορεί να συμβάλει στην βελτιστοποίηση του SEO σας.

email-marketing-
»

Είναι το email marketing ακόμη αποτελεσματικό;

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο