The New Stuff - Suit digital marketing

Πως λειτουργεί το SEO! Βασικές συμβουλές στη χρήση του!

Giannis Kotselis


Παρατηρούμε να δημιουργούνται καθημερινά Web-based επιχειρήσεις, αλλά για να πετύχουν τους στόχους που έχουν θέσει, πρέπει να κατανοήσουν πλήρως πώς λειτουργεί το SEO. Η διαδικασία που αφορά το SEO αλλάζει συνεχώς, αλλά υπάρχουν διάφορες στρατηγικές και εργαλεία που δεν οδηγούν σε θετικά αποτελέσματα.

Το SEO είναι ένα ακρωνύμιο για το Search Engine Optimization και αναφέρεται στη διαδικασία που διασφαλίζει ότι μια ιστοσελίδα εμφανίζεται στην κορυφή της λίστας αποτελεσμάτων που επιστρέφεται από μια μηχανή αναζήτησης. Ο απώτερος στόχος του SEO είναι να δημιουργήσει leads που θα μετατραπούν σε πωλήσεις, κάτι που μπορεί να συμβεί μόνο όταν ένας ενδιαφερόμενος κάνει κλικ στη σύνδεσή σας. Όσο υψηλότερα βρίσκεται το link σας στη σελίδα, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να κάνει κάποιος κλικ σε αυτόν. Στις περισσότερες περιπτώσεις, το SEO δεν θα παράγει leads αμέσως. Αλλά όταν εκτελείται σωστά, το SEO μπορεί να έχει μια πολύ υψηλή απόδοση των επενδύσεων (ROI). Λάβετε υπόψη ότι η δοκιμή και η μικροαλλαγή του content, των meta-tags και των keywords θα χρειαστούν χρόνο, αλλά αξίζει τον κόπο, όταν οι μηχανές αναζήτησης έχουν τοποθετήσει τις ιστοσελίδες σας στην κορυφή της σελίδας αποτελεσμάτων. Οι παρακάτω πληροφορίες θα περιγράψουν πώς λειτουργεί το SEO στη δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης Google.

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να ρυθμίσετε το tracking code του Google Analytics στον ιστότοπό σας για να προσδιορίσετε τον αριθμό των επισκεπτών και τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με αυτόν. Ορισμένες σχετικές συμβουλές που πρέπει να αναλύσετε περιλαμβάνουν: τον τρόπο με τον οποίο έφτασαν οι επισκέπτες στον ιστότοπό σας, ποιες σελίδες επισκέφθηκαν, ποιο τύπο συσκευής χρησιμοποίησαν, το διάστημα που παρέμειναν στον ιστότοπο και από ποια σελίδα εγκατέλειψαν τον ιστότοπο.

Για παράδειγμα, εάν οι επισκέπτες κάνουν κλικ σε μια ιστοσελίδα από ένα αποτέλεσμα αναζήτησης της Google και αποχωρήσουν αμέσως, η Google θα αρχίσει να βλέπει τη σελίδα ως μη σχετιζόμενη με τον όρο αναζήτησης και να εμφανίζει το συγκεκριμένο αποτέλεσμα πιο σπάνια. Διορθώστε ή αφαιρέστε κάποια πράγματα (π.χ. δημιουργήστε περισσότερο σχετικό περιεχόμενο ή αφαιρέστε το παραπλανητικό κείμενο) που προκαλούν την έξοδο των επισκεπτών και καταστήστε τη σελίδα σας όσο το δυνατόν πιο εύκολη για αυτούς.

Η Google θα αρχίσει επίσης να περιορίζει το χρονικό διάστημα εμφάνισης της ιστοσελίδας σας αν τα κλικς είναι χαμηλά. Αν το περιεχόμενό σας σχετίζεται με τους όρους αναζήτησης, το Click Through Rate είναι πιθανόν χαμηλό επειδή το meta-description που έχετε εισάγει δεν προσελκύει την προσοχή των searchers. Για να βελτιώσετε αυτήν την κατάσταση, επιβεβαιώστε τον ιστότοπό σας στα Google Webmaster Tools για να προσδιορίσετε το CTR για κάθε σελίδα σας. 

Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό των Google Webmaster Tools είναι οτι μπορείτε να βλέπετε τα keywords που πληκτρολογούν οι χρήστες στο Google για να βρουν τον ιστότοπό σας. Μπορεί να υπάρχει μια ποικιλία keywords που ποτέ δεν είχατε σκεφτεί ότι οδηγούν τους χρήστες στον ιστότοπό σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να ενσωματώσετε αυτές τα keywords στο επόμενο άρθρο του site σας ή να ενημερώσετε το ήδη υπάρχον περιεχόμενό σας που βρίσκεται σε χαμηλές αποδόσεις.

Μερικές τελικές προτάσεις για να βελτιώσετε την παρουσία σας στις μηχανές αναζήτησης είναι οι εξής: βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι ασφαλής με ένα τρέχον, έγκυρο πιστοποιητικό SSL. αυξήστε την ταχύτητα του site σας μειώνοντας το μέγεθος των εικόνων. Δημιουργήσετε επίσης σχετικό περιεχόμενο με την πρόθεση να παρέχετε πάντα την ίδια αξία. Με την υλοποίηση αυτών των προτάσεων και τη χρήση του πλούτου των πληροφοριών που παρέχονται από τα εργαλεία της Google, μπορείτε να αυξήσετε την απόδοσή σας στο SEO για να μετατραπούν οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας σε πελάτες.

Google · How To · marketing · Mobile Marketing · Search · SEO

google search · marketing · seo

Giannis Kotselis

O Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο χώρος του Digital Marketing και ειδικότερα των Social Media μπήκε στη λίστα ενδιαφέροντός του από πολύ μικρή ηλικία. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Πως να κάνεις το brand σου πιο αξιόπιστο

»

Εύκολοι τρόποι να συμπεριλάβετε τα σωστά keywords στα social media

»

Οι δυνατότητες του WhatsApp για τις επιχειρήσεις

»

9 τύποι του Digital Marketing για να αναβαθμίσετε το marketing strategy του brand σας

»

4 Tips για να αυξήσεις το Quality Score των Adword Καμπανιών σου

»

5 Digital Marketing Tips για να εκτοξεύσεις της Startup επιχείρησή σου

linkedin
»

5 τρόποι για να προωθήσεις το βίντεο της επιχείρησής σου

»

7 κοινά λάθη στα Social Media, που εξακολουθούν να γίνονται από κάποια Brands

»

Brand Collabs Manager: Η νέα πλατφόρμα του Facebook!

»

Συμβουλές για ένα πιο πετυχημένο website

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο